info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Вправа «Факти чи судження»

10.07.2023  
ПІБ автора(ки) *: Грисюк Любов Анатоліївна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Тужанівський ЗЗСО І-ІІ ступенів Ваша посада*: вчитель історії та правознавства Короткий опис вправи, анотація*: учням пропонують уривки з праці Ярослава Грицака «Подолати минуле: глобальна історія України», опрацювавши які, вони повинні виокремити факти від суджень; навести факти і твердження, які доводять, що Голодомор 1932-1933 […]
Детальніше ...

Вправа «Телефономанія»

10.07.2023  
ПІБ автора(ки) *: Таранюк Майя Іванівна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: КЗ «Вороновицький ліцей» Вороновицької селищної ради Ваша посада*: учитель основ здоров’я Короткий опис вправи, анотація*: Наразі, мобільний телефон – це предмет першої необхідності сучасної людини і джерело постійного надвисокочастотного випромінювання, за допомогою якого і здійснюється зв’язок. Мобільник давно став універсальним засобом комунікації, від […]
Детальніше ...

ВолонтЕрство чи волонтИрство?

08.05.2023  
ПІБ автора(ки): Щербатюк Лілія Михайлівна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте: опорний заклад загальної середньої освіти «Монастирищенська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №5» Монастирищенської міської ради Черкаської області Ваша посада: заступник директора Короткий опис вправи, анотація: вправа з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-10 класів «ВолонтЕрство чи ВолонтИрство» передбачає опрацювання оголошень волонтерського характеру у таких ЗМІ як масова […]
Детальніше ...

Писанка - символ УКРАЇНИ. «Допоки пишуть писанки, – доти буде світ, а коли перестануть, тоді світ скінчиться»

03.05.2023  
ПІБ автора(ки) *:   Махінько Ольга Кіровна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Середня загальноосвітня школа № 77 м. Львова з поглибленим вивченням економіки та управлінської діяльності з українською мовою навчання Ваша посада*: вчитель трудового навчання та технології Короткий опис вправи, анотація*:  Вправа для виконанні на уроках трудового навчання   та технології при роботі над проектами «Вироби в етностилі», «Вироби […]
Детальніше ...

Розвіюємо фейки

03.05.2023  
ПІБ автора(ки) *: Джулинська Галина Антонівна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: опорний заклад «Підгаєцька ЗОШ І-ІІІ ступенів Підгаєцької міської ради Тернопільської області» Ваша посада*: вчитель математики та інформатики Короткий опис вправи, анотація*: Із повномасштабним вторгненням росіїї наше життя кардинально змінилося. Перед нами багато викликів та випробувань, серед яких життя без електроенергії, вимкнення електроенергії. Коли у […]
Детальніше ...

Національно-визвольний рух у 1944–1950-х рр. на території України в радянській карикатурі

02.05.2023  
Завдання: Проаналізуй візуальні джерела, використавши алгоритм дослідження карикатур. Дай відповіді на додаткові питання.Алгоритм дослідження карикатур (за посібником «Історія епохи очима людини»):1. Яка головна ідея карикатури? Поясніть свою думку.2. Перевірте дату створення карикатури. Якій події чи якому явищу вона присвячена?3. Чи упізнаєте ви персонажів? Завдяки чому? Яке ставлення до персонажів, позитивне чи негативне, відображає карикатура?4. Визначте […]
Детальніше ...

Вправа "Критичний погляд"

27.04.2023  
ПІБ автора(ки) *: Таранюк Майя Іванівна  Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: КЗ «Вороновицький ліцей» Ваша посада*: учитель мистецтва Короткий опис вправи, анотація*: Значення реклами зростає у всіх галузях економіки та громадського життя. Суспільна роль полягає в тому, що реклама впливає не лише на формування купівельних переваг, а й на становлення певних стандартів мислення та соціальної […]
Детальніше ...

Дослідницький медіапрактикум «Використання ГМО: фейл чи лайк?»

27.04.2023  
ПІБ автора(ки) *:  Ковтуцька Ірина Анатоліївна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*:  Чернятинська гімназія Северинівської сільської ради Ваша посада*: Заступник директора з навчальної роботи, учителька біології Короткий опис вправи, анотація*:  Дана вправа може бути використана на уроках біології у 9 класі при вивченні теми «Генетично модифіковані організми». Впровадження елементів медіаосвіти на уроці біології дозволяє інтегрувати медійну грамотність у шкільний курс […]
Детальніше ...

Вправа «Fishbone» для використання під час аналізу соціально-психологічної драми Г. Ібсена «Ляльковий дім»

17.03.2023  
Алгоритм роботи: До кожного завдання  створено онлайн-плакати /"фрейми" на дошці Google Jamboard .https://jamboard.google.com/d/1TMDZV4B7ixOBc3LkFJrnWXTxx54usf10G_aYLvNTIIw/edit?usp=sharing На 1,4,7  фреймах  розписано завдання для кожного учня або групи (вправа "Мозковий штурм" проблеми) Учні добирають факти з медіатексту, заповнюють діаграму, вписуючи необхідну інформацію на окремих стікерах (при фронтальній роботі зі своїм логотипом). По закінченню - презентація роботи та спільне обговорення.
Детальніше ...

Під захисною інформаційною «парасолькою» або Як ґавеня Шкоденя з небезпекою змагалося Нонфікшн (книга для читання, енциклопедія медіаграмотності й превентивного виховання для здобувачів освіти молодшого шкільного віку)

18.12.2022  
Зміст КНИГА 1. Під захисною інформаційною «парасолькою» або як ґавеня Шкоденя з небезпекою змагалося Як усе починалося 2 Наслідки нічного буревію 3 Нова мешканка квартири 4 Про «живий» годинник і про те, що значить «упіймати ґаву» 6 Прояви «нечистої сили» на балконі 8 Вчимося здобувати необхідну інформацію 10 Вчимося розвінчувати фейки 12 «Злий» чарівник Неможній […]
Детальніше ...
tagclockmagnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram