info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Рівні свободи

12.09.2023  
ПІБ автора(ки) *: Князєва Вікторія Миколаївна  Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Мелітопольська гімназія №23 Мелітопольської міської ради Запорізької області Ваша посада*: вчитель інформатики та англійської мови Короткий опис вправи, анотація*: вправа спрямована на визначення понять «блогер», «лідер думок»; на формування світогляду щодо свободи слова, думки тощо, обов’язків та відповідальності публічних осіб перед суспільством Мета вправи/заняття*: ознайомитися […]
Детальніше ...

Вивчаю, запам’ятовую – аналізую, відповідаю

07.09.2023  
ПІБ автора(ки) *: Іванчук Галина Василівна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Чернівецький філософсько-правовий ліцей №2 Чернівецької міської ради Ваша посада*: учителька української мови і літератури, заступник директора з навчально-виховної роботи Короткий опис вправи, анотація*: Учні мають переглянути відео, перейшовши за покликанням: https://edpuzzle.com/media/642352ca00e2ae42d2e556f1 і відповісти на тестові запитання. Цей інтерактивний відеоматеріал створено самостійно в EDpuzzle (https://edpuzzle.com — безкоштовний […]
Детальніше ...

Пропаганда як інструмент антирелігійної радянської політики

07.09.2023  
ПІБ автора(ки) *: Щербан Ярослава Володимирівна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Ізянський ЗЗСО І-ІІІ ступенів Ваша посада*: вчитель Короткий опис вправи, анотація*: матеріал можна використати при вивченні розділу 4 – «Україна у складі тоталітарної імперії – союзу радянських соціалістичних республік», тема – «Антирелігійна політика влади та її наслідки».  Мета вправи/заняття*: Необхідне обладнання/матеріали*:  комп’ютер (гаджет), проектор […]
Детальніше ...

Вправа для історії України8 класу з Теми «Гетьманщина за часів Івана Мазепи», вправа для історії України для 9 класу з теми «Модернізація сільського-господарства у другій половині 19 століття земель України, що входили до російсткої імперії», вправа для громадянської освіти для 10 класу з теми «Критичне сприйняття та протидія маніпуляціям мас-медія»

07.09.2023  
ПІБ автора(ки) *: Біляєва Ганна Олександрівна, Жинжер Марина Олександрівна  Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Запорізька спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 100, Дніпровського району міста Запоріжжя Ваша посада*: Вчитель історії та правознавства  Короткий опис вправи, анотація*: Роль особи в історії – гетьман Іван Мазепа – Зрадник чи патріот України. Мета вправи/заняття*: Навчити учнів критично мислити […]
Детальніше ...

Пошук альтернативи

07.09.2023  
ПІБ автора(ки) *: Таранюк Майя Іванівна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: КЗ «Вороновицький ліцей» Вороновицької селищної ради Вінницької області Ваша посада*: учитель географії Короткий опис вправи, анотація*: Для реалізації наскрізних змістовних ліній, в процесі вивчення суспільної географії, не завжди потрібно оперувати глобальними величинами. Погляд на будь-яке явище чи об’єкт, через призму власного досвіду, пошукової діяльності, […]
Детальніше ...

Вправа "Мій медіа день"

10.07.2023  
ПІБ автора(ки) *: Срібна Ірина Сергіївна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*:  Комунальний заклад "Херснська обласна бібліотека для дітей імені Дніпрової Чайки" Херсонської обласної ради Ваша посада*: завідуюча відділом бібліотечного прогнозування та інновацій Короткий опис вправи, анотація*:  Через допоміжні вправи "Маніпуляції в медіа", "М-Е-Д-І-А головоломка" та основну вправу "Мій медіа день" підвести учасників тренінгу  до розуміння понять […]
Детальніше ...

Вправа “Пропаганда VS контрпропаганда”

10.07.2023  
ПІБ автора(ки) *: Невтира Ольга Михайлівна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Енергодарська гімназія №2 Енергодарської міської ради Запорізької області Ваша посада*:  учителька Короткий опис вправи, анотація*:  Вправу можна використовувати на уроках  історії України в 10 класі при вивченні розділу 6 “Україна в роки Другої світової війни” та  Громадянської освіти в 10 класі при вивченні  розділу 5 “Світ інформації та мас-медіа”.  […]
Детальніше ...

Пропаганда VS контрпропаганда

16.06.2023  
Детальний опис вправи з додатками https://docs.google.com/document/d/1upt0HX_3fVu4MQEMIk0bbPZeANGZRjNd48W-K-CKZpQ/edit?usp=sharing ЗАВДАННЯ. Учні та учениці класу попередньо об'єднуються у три  групи. Кожна група отримує по два візуальні джерела часів Другої світової війни. Перша група  - карикатури, друга група - облігації займу, третя група плакати (Додатки 2-4)  та аркуш із завданням до документів (Додаток 1). Одне джерело створене на замовлення радянської […]
Детальніше ...

ВолонтЕрство чи волонтИрство?

08.05.2023  
ПІБ автора(ки): Щербатюк Лілія Михайлівна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте: опорний заклад загальної середньої освіти «Монастирищенська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №5» Монастирищенської міської ради Черкаської області Ваша посада: заступник директора Короткий опис вправи, анотація: вправа з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-10 класів «ВолонтЕрство чи ВолонтИрство» передбачає опрацювання оголошень волонтерського характеру у таких ЗМІ як масова […]
Детальніше ...

Національно-визвольний рух у 1944–1950-х рр. на території України в радянській карикатурі

02.05.2023  
Завдання: Проаналізуй візуальні джерела, використавши алгоритм дослідження карикатур. Дай відповіді на додаткові питання.Алгоритм дослідження карикатур (за посібником «Історія епохи очима людини»):1. Яка головна ідея карикатури? Поясніть свою думку.2. Перевірте дату створення карикатури. Якій події чи якому явищу вона присвячена?3. Чи упізнаєте ви персонажів? Завдяки чому? Яке ставлення до персонажів, позитивне чи негативне, відображає карикатура?4. Визначте […]
Детальніше ...
tagclockmagnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram