info@aup.com.ua
+380 67 372 2733
Предмети: Громадянська освіта, Історія
Застосування: На уроці
Вік/клас: 10 клас
Методи: Групова робота, Дискусія, Індивідуальна робота, Критичне мисленння
Теми медіаграмотності: Етика в медіа, Критичне мислення, Маніпуляція, Мова ненависті

ПІБ автора(ки) *: Щербан Ярослава Володимирівна

Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Ізянський ЗЗСО І-ІІІ ступенів

Ваша посада*: вчитель

Короткий опис вправи, анотація*:

матеріал можна використати при вивченні розділу 4 – «Україна у складі тоталітарної імперії – союзу радянських соціалістичних республік», тема – «Антирелігійна політика влади та її наслідки». 

Мета вправи/заняття*:

  • сформувати розуміння як влада використовувала засоби масової інформації, щоб нав’язати  суспільству негативне ставлення до релігії;
  • зрозуміти зміст понять «антирелігійна політика», «атеїзм», «пропаганда»
  • уміти аналізувати візуальні джерела інформації;
  • розпізнавати пропаганду/

Необхідне обладнання/матеріали*

комп’ютер (гаджет), проектор

Детальний опис вправи/уроку*:

Очікувані результати*:

  • знають роки початку проведення антирелігійної політики в срср;
  • розуміють зміст антирелігійної політики радянського режиму в Україні;
  • уміють робити критичний аналіз візуальних джерел;
  • дають характеристику особливостей застосування пропаганди в радянських ЗМІ.

Підсумок / рефлексія за результатами проведення вправи*:

Учні здатні зрозуміти цілі використання владою пропаганди.

Використані джерела*:

https://www.istpravda.com.ua/artefacts/2010/10/18/623/

magnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram