info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Урок мовленнєвого розвитку. Усний твір-опис тварини в художньому стилі (2 частина)

04.07.2022  
Привітання. Вступ. Оголошення мети й теми уроку. Вправа «Декодуємо зображення» – А зараз ми поговоримо ще про одного котика. Його світлину побачила у себе в стрічці у фейсбуці. Багато хто лайкнув або запостив її, не замислюючись над тим, що хотіли нам сказати цим зображенням. Мінідискусія – Чи можна постити інформацію в соцмережах, не проаналізувавши її? – Роздивіться світлину. – Що […]
Детальніше ...

Інтерпретуй вірно!

04.07.2022  
Виконуємо вправу у шість етапів: Вчитель пропонує учням уважно подивитися на фото, яке може бути представлене як на інтерактивній дошці або комп'ютері, так і у вигляді роздаткового матеріалу. Потім учні беруть аркуш паперу або працюють у зошитах. Вони ділять сторінку на дві частини і підписують їх як "візуалізація " та " інтерпретація " . Протягом […]
Детальніше ...

Метод «Мозковий штурм» для використання на уроці географії у 10 класі при розгляді питання «Міжнародні зв’язки України зі США» у межах теми «Країни Америки»

01.07.2022  
Метод «Мозкового штурму» полягає в тому, що створюються групи учнів, які аналізують різні типи інформаційних джерел. Представляють її на загал та обговорюють, які з джерел (на думку учня) більш об’єктивними і чому. Категорично забороняється будь-яка критика - це найважливіша умова мозкового штурму: сама можливість критики гальмує уяву. Кожен учень по черзі зачитує свою інформацію, інші […]
Детальніше ...

Урок мовленнєвого розвитку. Усний твір-опис тварини в художньому стилі (1 частина)

29.06.2022  
Привітання. Вступ. Оголошення мети й теми уроку. – Більшість людей на планеті любить тварин. Хтось собачок, котиків, єнотиків, мавпочок, тигриків, ведмедиків, хтось папужок, півників, гусиків, хтось вужиків, удавчиків, хамелеончиків… Маленький Принц з однойменної повісті відомого французького письменника ХХ століття Сент Екзюпері, сказав, що ми несемо відповідальність за тих, кого приручили. – Яка тваринка вам найбільше подобається? – Сьогодні […]
Детальніше ...

«Код нації»

29.06.2022  
    Підготовчий етап.   При виконання вправи застосовується  технологія  перевернутого навчання. Учні через електронний щоденник School-today отримують посилання на інформацію, яку мають опрацювати для  ефективного проведення  групової роботи та дискусії. Учні створюють 3 групи: дизайнери, дослідники, літератори.   Анонсуючи отримання завдання, виконання якого потребує перебування у віртуальному медіапросторі, вчитель нагадує учням про особливості, переваги та […]
Детальніше ...

Фрагмент уроку з інформатики для 5 класу "Пошук інформації в Інтернеті"

29.06.2022  
І. Організаційний момент ІІ. Актуалізація опорних знань Вправа "Асоціативний кущ".  -На минулому уроці ми з вами почали вивчати тему "Комп'ютерні мережі". Давайте згадаємо з чим у вас асоціюється поняття Інтернет - дібравши лише одне слово. Інтернет - (мережа, зв'язок, пошук, ігри, навчання....) ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми та мети уроку -Які дії ми можемо […]
Детальніше ...

" Інформаційна павутика"

29.06.2022  
Хід гри: За допомогою запитань та картинок вихователь націлює дітей на відповіді. Діти пояснюють свій вибір та відмічають правильні відповіді певними знаками «так» чи «ні». Гра містить 5 блоків завдань. Дітей поділяють на 4 команди. Після оголошення запитання команди по готовності піднімають зелений сигнал. Яка з команд виконує перша завдання – просувається на один крок […]
Детальніше ...

Проєкт «В об’єтиві».

29.06.2022  
Ця проєктна робота складається з кількох етапів та підійде для учнів 5-12 класів. Її можна виконувати як під час уроків у класній кімнаті, так і за межами кабінету на відкритому просторі. Учні можуть використовувати комп'ютерні технології, дизайн, рамки, фотошоп або хенд-мейд для створення свого зображення. Вчитель пропонує учням взяти участь у творчій проєктній роботі, яка […]
Детальніше ...

Урок мовленнєвого розвитку. Написання твору-опису предмета в художньому стилі. Символи стійкості і нескореності українців

29.06.2022  
Привітання. Вступ. Оголошення мети й теми уроку. – Шановні учні й учениці, хотілося у вас спитати, чи є вас вдома, у квартирі, предмет домашнього вжитку, який вам здається найкрасивішим чи подобається більше за інших? Чи є у вас улюблений предмет меблів або домашнього вжитку? Як ви могли б описати цей предмет одним словом? – Сьогодні ми з […]
Детальніше ...
tagclockmagnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram