info@aup.com.ua
+380 67 372 2733
Предмети: Інформатика
Застосування: На уроці
Вік/клас: 5 клас
Методи: Групова робота, Критичне мисленння, Мозговий штурм
Теми медіаграмотності: Критичне мислення, Медіасоціалізація, Пошук і збір інформації
П.І.Б. автора: Вязанок Юлія Анатоліївна
Короткий опис вправи, анотація:

Фрагмент уроку з інформатики. Тема:"Пошук інформації в інтернеті"

  1. Вправа "Асоціативний кущ" для актуалізації опорних знань ("Що таке Інтернет?")
  2. Робота в парах "Відгадування ребусів" через QRcode. (Мотивація навчальної діяльності)
  3. Практична робота за комп'ютером. Створення ментальних карт.
  4. Гра "Мікрофон" як підсумок уроку (рефлексія)

Мета вправи/заняття:

формувати поняття "Інтернет", "Глобальна мережа", "ключові слова";

познайоми з видами інформації, яку можемо знайти в інтернеті;

вчити правильно добирати ключові слова та здійснювати пошук даних;

розвивати критичне мислення; пізнавальний інтерес; творчі здібності;

виховувати старанність, бажання вчитись.

 

 


Необхідне обладнання/матеріали:

смартфон з підключенням до Інтернету; проектор та мультимедійна дошка, комп'ютери.


І. Організаційний момент

ІІ. Актуалізація опорних знань

  1. Вправа "Асоціативний кущ". 

-На минулому уроці ми з вами почали вивчати тему "Комп'ютерні мережі". Давайте згадаємо з чим у вас асоціюється поняття Інтернет - дібравши лише одне слово. Інтернет - (мережа, зв'язок, пошук, ігри, навчання....)

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми та мети уроку

-Які дії ми можемо виконувати користуючись Інтернетом?

  1.  Робота в парах "Розгадування ребусів" ( кожній парі вчитель надає по 2 QRcode, учень сканує код та потрапляє на ребус. Розгадані слова з'являються на дошці)

  


-Отже, всі ці дії ми можемо виконувати та знаходити за допомогою Інтернету. Сьогодні на уроці ми з вами познайомимось з поняттям "ключові слова", будемо вчитися правильно їх добирати та шукати інформацію відповідно до ключових слів.

ІV. Вивчення нового матеріалу (Пояснення вчителя за допомогою презентації)

V.  Формування практичних умінь і навичок 

  1. Інструктаж з БЖД
  2. Практична робота за комп'ютером
  • Вчитель роздає картки для заповнення. (Перша колонка питання вчителя; друга - ключове слово, яке допомогло знайти відповідь на питання; третя - відповідь знайдена в інтернеті)
  • Створити ментальну карту "Можливості Інтернету" https://mm.tt/map/2315853544?t=TGBKeSfgjW

3. Вправи для очей

VІ. Підсумок уроку

  1. Гра "Мікрофон"

Учні по черзі дають відповідь на питання "Як я використовую Інтернет в своєму житті?"

Очікувані результати:

учні правильно добирають ключові слова та шукають інформацію за допомогою них; 

вміють створювати ментальні карти на основі отриманих знань;

знають які дані можна знайти в Інтернеті та що вони означають.

 

 

 


Підсумок / рефлексія за результатами проведення вправи:

Отже, в кінці уроку учні повинні зрозуміти поняття "ключові слова" та вміти ними користуватися. Знають, де і як правильно шукати ту чи іншу інформацію. Розуміють, яку інформацію можна знайти в інтернеті та для чого вона призначена.


Використані джерела:
  1. ГО Донецький Прес-Клуб "Збірник інноваційно-методичних робіт з медіаграмотності".
  2. Ментальні кари/ інтернет-ресурс https://www.mindmeister.com/folders
  3. Майстер створення QRcode інтернет-ресурс https://qrfy.mobi/ru/qr-code-generator
  4. Генератор ребусівінтернет-ресурс http://rebus1.com/ua/

    magnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram