info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Триклозан НЕ вибирай, про здоров'я пам'ятай!

05.08.2023  
ПІБ автора(ки) *: Єлькін Андрій Вячеславович  Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Запорізька гімназія №19 Запорізької міської ради  Ваша посада*: вчитель хімії, основ медіаграмотності, педагог-організатор  Короткий опис вправи, анотація*:  Цю вправу можна застосувати в курсі хімії 9 класу під час уроку «Мило, його склад, мийна дія». Вправа вирішує завдання формування медіакомпетенцій, пов’язаних з удосконаленням звички […]
Детальніше ...

Прийом «алюзії», «думки на обличчі», мистецького паралелізму, хмаринка слів

31.07.2023  
ПІБ автора(ки) *: Каленська Оксана Анатоліївна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Миколаївський заклад загальної середньої освіти I-III ступенів Роменської міської ради Сумської області Ваша посада*: Заступник директора з НВР Матеріали вправи :https://docs.google.com/presentation/d/11vh-Za3dl1szbBFlz4CXj3ggdevqwitR/edit?usp=share_link&ouid=103403636729208077893&rtpof=true&sd=true https://www.youtube.com/watch?v=84TON0F-iiE&t=1777s  https://www.youtube.com/watch?v=CGdDubju1w4&t=4640s Короткий опис вправи, анотація*: Прийом «алюзії» допомагає натякнути на тоталітарний режим, втрату особистості та індивідуальності у тоталітарному суспільстві; «думка на обличчі» розвиває емоційний інтелект […]
Детальніше ...

Вправа "Гедонізм у сучасному вимірі (за романом Оскара Вайльда «Портрет Доріана Грея»)"

10.07.2023  
ПІБ автора(ки) *: СТЕПАНЕНКО Галина Анатоліївна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Прилуцький ліцей № 9 Прилуцької міської ради Чернігівської області Ваша посада*: заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель зарубіжної літератури Короткий опис вправи, анотація*: Здоровий спосіб життя, формування й утвердження духовно-моральних якостей особистості – чи не найважливіші (поряд з патріотизмом) пріоритети нашого сьогодення для старшокласників […]
Детальніше ...

Вправа "Як світові музеї повертають відомих митців Україні"

10.07.2023  
ПІБ автора(ки) *:Кузьменко Наталія Ярославівна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*:СЗШ 77м. Львова з поглибленим вивченням економіки та управлінської діяльності  Ваша посада*: вчитель музичного мистецтва, мистецтва Короткий опис вправи, анотація*:Вправа для учнів 9-10 класів, щоб підтримати і долучитися до процесу, що покликаний переосмислити неправильне визначення українського мистецтва та української спадщини, її тотального маркування як російської, зміни […]
Детальніше ...

Кейс-вправа 

10.07.2023  
ПІБ автора(ки) *: Гусак Людмила Вікторівна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Слов’янський багатопрофільний регіональний центр професійної освіти імені П.Ф. Кривоноса Ваша посада*:викладач історії Короткий опис вправи, анотація*: Кейс-вправа надає можливість учням застосувати на практиці знання, уміння, навички. Алгоритм організації роботи: учні об'єднуються в групи, працюють з історичними джерелами та аналізують життя селян, міщан та окрему категорію повоєнного населення […]
Детальніше ...

Вправа «Факти чи судження»

10.07.2023  
ПІБ автора(ки) *: Грисюк Любов Анатоліївна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Тужанівський ЗЗСО І-ІІ ступенів Ваша посада*: вчитель історії та правознавства Короткий опис вправи, анотація*: учням пропонують уривки з праці Ярослава Грицака «Подолати минуле: глобальна історія України», опрацювавши які, вони повинні виокремити факти від суджень; навести факти і твердження, які доводять, що Голодомор 1932-1933 […]
Детальніше ...

Вправа "Соціальні мережі «під прикриттям»: фейк, маніпуляція фактами, клікбейт, пропаганда чи невинні жарти?"

10.07.2023  
ПІБ автора(ки) *: Мендусь Тетяна Петрівна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*:  Ліцей №7 міста Гайсин Гайсинської міської ради Ваша посада*: вчитель української мови, літератури та зарубіжної літератури Вивчення української в 10-му класі посідає особливе місце через невпинне наближення ЗНО наприкінці навчання. Власне,  вправа покликана на усвідомлене ставлення до мови та  правил її функціонування в розрізі щоденного впливу […]
Детальніше ...

Вправа “Пропаганда VS контрпропаганда”

10.07.2023  
ПІБ автора(ки) *: Невтира Ольга Михайлівна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Енергодарська гімназія №2 Енергодарської міської ради Запорізької області Ваша посада*:  учителька Короткий опис вправи, анотація*:  Вправу можна використовувати на уроках  історії України в 10 класі при вивченні розділу 6 “Україна в роки Другої світової війни” та  Громадянської освіти в 10 класі при вивченні  розділу 5 “Світ інформації та мас-медіа”.  […]
Детальніше ...

Вправа «Телефономанія»

10.07.2023  
ПІБ автора(ки) *: Таранюк Майя Іванівна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: КЗ «Вороновицький ліцей» Вороновицької селищної ради Ваша посада*: учитель основ здоров’я Короткий опис вправи, анотація*: Наразі, мобільний телефон – це предмет першої необхідності сучасної людини і джерело постійного надвисокочастотного випромінювання, за допомогою якого і здійснюється зв’язок. Мобільник давно став універсальним засобом комунікації, від […]
Детальніше ...

Вправа «Ловімо справжні сенси, а не Кайдаша» (Повість «Кайдашева сім’я» & cеріал «Спіймати Кайдаша»)

10.07.2023  
ПІБ автора(ки) *:  Полтавець Юлія Сергіївна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*:  Український державний університет імені Михайла Драгоманова Ваша посада*: Старший викладач кафедри журналістики Короткий опис вправи, анотація*:  Вправа розрахована на формування уміння аналізувати аудіовізуальний медіатвір (серіал «Спіймати Кайдаша») і зіставляти його з тим твором, інтерпретацією якого він є (повість І. Нечуя-Левицького «Кайдашева сім’я»). Мета вправи/заняття*:  […]
Детальніше ...
tagclockmagnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram