Вправа "Аналіз вірша Ліни Костенко "Кольорові миші" для використання на уроці української літератури у 7 класі є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів.
Авторка: Водяницька Наталія Михайлівна, учителька української мови і літератури Комунального закладу "Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №61 Харківської міської ради Харківської області імені Героя Радянського Союзу І.О. Танкопія".
Мета вправи/заняття: використання різних видів медіатекстів для аналізу літературного твору, формування вмінь використовувати інформацію, факти з медіатекстів для підтвердження власної думки, обговорення особистісних і соціокультурних питань
Короткий опис вправи, анотація: під час ідейно-художнього аналізу вірша діти спираються на подані медіатексти для творчої аргументації власного розуміння ідеї вірша.
Час необхідний на виконання вправи: 35 мин.
Застосування вправи: під час роботи з текстом вірша
Необхідне обладнання/матеріали: мультимедійний проектор, дошка, ПК
Форма/метод роботи: дослідницько-пошуковий метод
Детальний опис вправи:
Наведені 3 медіатексти та до них наведені проблемні запитання
Очікувані результати: вміння аналізувати та інтерпретувати медіатекст
Підсумок / рефлексія за результатами проведення вправи: набуття/застосування навичок роботи з медіатекстими
Використані джерела:
Шановні освітяни, якщо ви скористаєтеся вправою для проведення заняття і заповнять коротку анкету-апробацію, отримають електронний сертифікат щодо підвищення кваліфікації.
Ще більше вправ ви зможете знайти у тулбоксі з уроками та вправами , в які інтегровані елементи медіа грамотності АУП. Ці вправи легко застосувати в уже існуючі шкільні та позакласні заняття.