Оголошено результати Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів у 2022/23 навчальному році

Колеги! Академія української преси щиро дякує освітянам, які подали вправи на Всеукраїнський конкурс на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів у 2022/23 навчальному році, який ми оголосили з Головним управлінням загальної середньої та дошкільної освіти Міністерства освіти і науки України. Ми отримали 59 вправ, але певні, що отримали б значно більше, якби не події останнього місяця.

Мета конкурсу – активізувати медіаосвітній потенціал Державного стандарту базової середньої освіти, інтегрувати кращі медіаосвітні практик у освітній процес.

Журі у складі:

Раїси Євтушенко (голови журі), головної спеціалістки відділу змісту освіти, мовної політики та освіти національних меншин Директорату дошкільної, шкільної, позашкільної та інклюзивної освіти МОН України, відповідальна за упровадження медіаосвіти у загальну середню освіту

Оксани Волошенюк, менеджерки медіаосвітніх програм АУП;

Руслана Шаламова, кандидата біологічних наук, заслуженого вчителя України;

Ганни Горленко, медіапедагогині, викладачки економіки;

Галини Дегтярьової, медіапедагогині, завідувачки кафедри методики навчання мов і літератури КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти», докторки педагогічних наук.

Визначили переможців за наступними критеріями:

  • застосування різноманітних медіаджерел під час вправи, дотримання академічної доброчесності;
  • використання дидактичних і методичних прийомів, форм, методів спрямованих на інтеграцію та формування в учнів навичок медіаграмотності під час проведення вправи;
  • практична спрямованість для подальшого використання в освітньому процесі;
  • вияв критичного мислення щодо змісту медіаджерел та джерел інформації під час вправи.

Загальна максимальна кількість балів – 100.

Обрали переможцями 5 вправ, а саме:

  • вправи для використання на уроці української літератури у 7-8 класі «Секрети оголошень», «Ток-шоу», «Стереотипи» вчительки української мови та літератури КЗ «Городнянський ліцей №2» Городнянської міської ради Чернігівської області Баранової Вікторії Миколаївни, які були оцінені у 98 балів;
  • вправа з української літератури «Комплекс вправ «Зґарди» з теми «Іван Франко. Короткі відомості про митця і його багатогранну творчість. Змалюванни героїчної боротьби русичів-українців проти монголо-татарських нападників. Образ тухольської громади: роль і місце кожного в суспільному житті» учительки української мови та літератури ліцею «Гроно», м. Львів Сітькової Ірини Миколаївни, яка була оцінена у 98 балів;
  • вправа з географії «Чи всі ми рівні?» учителя географії Одрадівського ліцею Новотроїцької селищної ради Херсонської області Горобця Артема Яковича, яка була оцінена у 95 балів;
  • вправа з англійської мови «Продукування стереотипів у кіно і телебаченні» учителя англійської мови Харківського НВК №45 «Академічна гімназія» Харківської міської ради Харківської області Хомякової Юлії Сергіївни, яка була оцінена в 95 балів;
  • вправа з інформатики «Подорож до країни Інфо-медіа» вчительки інформатики Запорізького багатопрофільного ліцею №62 Запорізької міської ради Запорізької області, Безкороваєвої Наталії Володимирівни, яка була оцінена в 90 балів.

Переможці та переможниці конкурсу отримають дипломи І-го ступеня та можливість реалізувати мiніпроєкти в сфері медіаосвіти.

Нагородити спеціальними дипломами в електронному форматі за креативний підхід до інтеграції і викладання медіаосвіти таких освітян:

  • Лукіну Тетяну Євгенівну, акомпаніатора КЗ «Центр дитячої та юнацької творчості №6 Харківської міської ради за вправу для використання на занятті у гуртку «Народний танець», перший вищий рівень, 7 рік навчання, при вивченні теми «Народно-сценічний танець»;
  • Середу Світлану Леонідівну, учительку англійської мови Журавлівського ліцею Тульчинської міської ради Вінницької області за вправи з англійської мови «Еліксир молодості. Youth Elixir», «Слідство ведуть екстрасенси. Ukraine’s Psychic Challange»;
  • Кузьменко Наталію Ярославівну, вчительку музичного мистецтва, мистецтва СЗШ №77 м. Львова з поглибленим вивченням економіки та управлінської діяльності за вправу з музичного мистецтва, мистецтва «Різдвяні дива в картинах українських митців»;
  • Колісніченка Сергія Володимировича, учителя Ліцею «Науковий» Кропивницької міської ради м. Кропивницький за вправу з історії «Інформаційний детектив»;
  • Лях Наталію Миколаївну, учительку біології, хімії КЗ Мереф’янського ліцею №4 з дошкільним підрозділом» Мереф’янської міської ради Харківської області за вправу з біології «Вчимося думати і читати критично» при вивченні теми «Перша допомога при термічних пошкодженнях шкіри (обмороження)» .

 

Усі плани-конспекти вправ, що подані на конкурс та отримали оцінку вище 30 балів зі 100 будуть розміщені на порталі «Медіаосвіта та медіаграмотність» (за умови згоди авторів), а їх автори отримають сертифікати від МОН України та Академії української преси.

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.