info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Пропаганда як інструмент антирелігійної радянської політики

07.09.2023  
ПІБ автора(ки) *: Щербан Ярослава Володимирівна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Ізянський ЗЗСО І-ІІІ ступенів Ваша посада*: вчитель Короткий опис вправи, анотація*: матеріал можна використати при вивченні розділу 4 – «Україна у складі тоталітарної імперії – союзу радянських соціалістичних республік», тема – «Антирелігійна політика влади та її наслідки».  Мета вправи/заняття*: Необхідне обладнання/матеріали*:  комп’ютер (гаджет), проектор […]
Детальніше ...

Вправа “Пропаганда VS контрпропаганда”

10.07.2023  
ПІБ автора(ки) *: Невтира Ольга Михайлівна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Енергодарська гімназія №2 Енергодарської міської ради Запорізької області Ваша посада*:  учителька Короткий опис вправи, анотація*:  Вправу можна використовувати на уроках  історії України в 10 класі при вивченні розділу 6 “Україна в роки Другої світової війни” та  Громадянської освіти в 10 класі при вивченні  розділу 5 “Світ інформації та мас-медіа”.  […]
Детальніше ...

Вправа «Фотоальбом з аду»

10.07.2023  
Автор: Білоус Людмила Миколаївна Місце роботи: Мелітопольська гімназія № 6  Мелітопольської міської ради Запорізької області Посада: вчителька історії Короткий опис вправи, анотація*: Україна у війні. Чітко прослідковуються історичні паралелі між знищенням євреїв гітлерівськими нацистами та воєнними діями, що відбуваються зараз на території України. Тема, пов’язана з Голокостом, в умовах воєнного стану актуальна як ніколи, оскільки зараз […]
Детальніше ...

Пропаганда VS контрпропаганда

16.06.2023  
Детальний опис вправи з додатками https://docs.google.com/document/d/1upt0HX_3fVu4MQEMIk0bbPZeANGZRjNd48W-K-CKZpQ/edit?usp=sharing ЗАВДАННЯ. Учні та учениці класу попередньо об'єднуються у три  групи. Кожна група отримує по два візуальні джерела часів Другої світової війни. Перша група  - карикатури, друга група - облігації займу, третя група плакати (Додатки 2-4)  та аркуш із завданням до документів (Додаток 1). Одне джерело створене на замовлення радянської […]
Детальніше ...

Вчимось розпізнавати мову ворожнечі в ЗМІ

03.05.2023  
ПІБ автора(ки) *: Коломієць Марина Олександрівна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Миколаївський юридичний ліцей Миколаївської міської ради Миколаївської області Ваша посада*: учитель української мови та літератури, заступник директора з навчально-виховної роботи Короткий опис вправи, анотація*:  Вправа доцільна для використання під час вивчення теми «Поняття норми в сучасній українській літературній мові. Лексична норма». Учням пропонується на […]
Детальніше ...

Національно-визвольний рух у 1944–1950-х рр. на території України в радянській карикатурі

02.05.2023  
Завдання: Проаналізуй візуальні джерела, використавши алгоритм дослідження карикатур. Дай відповіді на додаткові питання.Алгоритм дослідження карикатур (за посібником «Історія епохи очима людини»):1. Яка головна ідея карикатури? Поясніть свою думку.2. Перевірте дату створення карикатури. Якій події чи якому явищу вона присвячена?3. Чи упізнаєте ви персонажів? Завдяки чому? Яке ставлення до персонажів, позитивне чи негативне, відображає карикатура?4. Визначте […]
Детальніше ...

Урок мовленнєвого розвитку. Усний твір-опис тварини в художньому стилі (2 частина)

04.07.2022  
Привітання. Вступ. Оголошення мети й теми уроку. Вправа «Декодуємо зображення» – А зараз ми поговоримо ще про одного котика. Його світлину побачила у себе в стрічці у фейсбуці. Багато хто лайкнув або запостив її, не замислюючись над тим, що хотіли нам сказати цим зображенням. Мінідискусія – Чи можна постити інформацію в соцмережах, не проаналізувавши її? – Роздивіться світлину. – Що […]
Детальніше ...

Український національний визвольний рух у роки Другої світової війни. Російськи фейки VS Історичні факти

01.07.2022  
Основні питання теми: Розгортання українського національного визвольного руху у роки Другої світової війни. Діяльність ОУН та бойовий шлях УПА. Фейки російської пропаганди про українців у Другій світовій війні. Регламент уроку І. Вступна частина – до 8 хв. ІІ. Основна частина  – 25 – 28 хв. ІІІ. Заключна частина – 10 – 12 хв. Основні поняття […]
Детальніше ...

Пацифікація: погляди сторін

01.07.2022  
Використання: на уроці «Українські землі у складі Польщі». Об’єднати клас у 5 груп з метою аналізу статей в міжвоєнній пресі присвячених акції пацифікації. На виконання вправи відводиться 20 хв. Кожна з груп отримує додаток – газетну статтю (важливо, щоб учні не знали з якої саме газети вони отримали публікацію) та пам'ятку із завданнями і підказками. […]
Детальніше ...

Розвінчуємо міфи від квазіісторика путіна

30.06.2022  
Вступ – 5 хвилин Учитель. 21 лютого видатний історик сучасності  президент російської федерації путін оголосив про визнання «незалежності» частини окупованих українських територій (так званих «лнр» та «днр»). Під час свого, як завжди, довгого звернення, між покашлюваннями і покрякуваннями, лідер «свєрхдєржави» вкотре представив своє хворобливе уявлення історії України. Зокрема, центральною у «історичному екскурсі в минуле» від […]
Детальніше ...
tagclockmagnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram