info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Вправа “Пропаганда VS контрпропаганда”

10.07.2023  
ПІБ автора(ки) *: Невтира Ольга Михайлівна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Енергодарська гімназія №2 Енергодарської міської ради Запорізької області Ваша посада*:  учителька Короткий опис вправи, анотація*:  Вправу можна використовувати на уроках  історії України в 10 класі при вивченні розділу 6 “Україна в роки Другої світової війни” та  Громадянської освіти в 10 класі при вивченні  розділу 5 “Світ інформації та мас-медіа”.  […]
Детальніше ...

Вправа «Телефономанія»

10.07.2023  
ПІБ автора(ки) *: Таранюк Майя Іванівна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: КЗ «Вороновицький ліцей» Вороновицької селищної ради Ваша посада*: учитель основ здоров’я Короткий опис вправи, анотація*: Наразі, мобільний телефон – це предмет першої необхідності сучасної людини і джерело постійного надвисокочастотного випромінювання, за допомогою якого і здійснюється зв’язок. Мобільник давно став універсальним засобом комунікації, від […]
Детальніше ...

Вправа «Ловімо справжні сенси, а не Кайдаша» (Повість «Кайдашева сім’я» & cеріал «Спіймати Кайдаша»)

10.07.2023  
ПІБ автора(ки) *:  Полтавець Юлія Сергіївна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*:  Український державний університет імені Михайла Драгоманова Ваша посада*: Старший викладач кафедри журналістики Короткий опис вправи, анотація*:  Вправа розрахована на формування уміння аналізувати аудіовізуальний медіатвір (серіал «Спіймати Кайдаша») і зіставляти його з тим твором, інтерпретацією якого він є (повість І. Нечуя-Левицького «Кайдашева сім’я»). Мета вправи/заняття*:  […]
Детальніше ...

Пропаганда VS контрпропаганда

16.06.2023  
Детальний опис вправи з додатками https://docs.google.com/document/d/1upt0HX_3fVu4MQEMIk0bbPZeANGZRjNd48W-K-CKZpQ/edit?usp=sharing ЗАВДАННЯ. Учні та учениці класу попередньо об'єднуються у три  групи. Кожна група отримує по два візуальні джерела часів Другої світової війни. Перша група  - карикатури, друга група - облігації займу, третя група плакати (Додатки 2-4)  та аркуш із завданням до документів (Додаток 1). Одне джерело створене на замовлення радянської […]
Детальніше ...

Упіймай маніпуляцію

08.05.2023  
ПІБ автора(ки): Сорока Ірина Анатоліївна  Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Рівненський ліцей №14 Рівненської міської ради Ваша посада*: учителька фізики Короткий опис вправи, анотація*: Вправа поєднує завдання з фізики (тема «Теплопровідність») та медіаграмотності (тема «Маніпуляція та пропаганда»).    Мета вправи/заняття*: формувати стійкість до маніпулятивних впливів, уміння ідентифікувати інструменти маніпуляції, розвивати навичку чутливості до маніпуляцій та пропаганд. Необхідне обладнання/матеріали*: обговорити […]
Детальніше ...

ВолонтЕрство чи волонтИрство?

08.05.2023  
ПІБ автора(ки): Щербатюк Лілія Михайлівна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте: опорний заклад загальної середньої освіти «Монастирищенська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №5» Монастирищенської міської ради Черкаської області Ваша посада: заступник директора Короткий опис вправи, анотація: вправа з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-10 класів «ВолонтЕрство чи ВолонтИрство» передбачає опрацювання оголошень волонтерського характеру у таких ЗМІ як масова […]
Детальніше ...

Цитата як спосіб передачі чужої мови. Обговорення питання «Які вислови відомих українців варто було б розмістити на сучасних білбордах» з використанням у мовленні цитат.

08.05.2023  
ПІБ автора(ки): Анна Ігорівна Чернявська Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте: Вільногірський ліцей № 3 Ваша посада: вчителька української мови та літератури Короткий опис вправи, анотація: за основу уроку розвитку мовленнєвого розвитку взято життєпис й творчу діяльність Григорія Сковороди. Час, необхідний на виконання вправи: 90 хв. (2 уроки)  Необхідне обладнання/матеріали*: мультимедійне оснащення (інтерактивна дошка/панель), інтернет, роздатковий матеріал, […]
Детальніше ...

Писанка - символ УКРАЇНИ. «Допоки пишуть писанки, – доти буде світ, а коли перестануть, тоді світ скінчиться»

03.05.2023  
ПІБ автора(ки) *:   Махінько Ольга Кіровна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Середня загальноосвітня школа № 77 м. Львова з поглибленим вивченням економіки та управлінської діяльності з українською мовою навчання Ваша посада*: вчитель трудового навчання та технології Короткий опис вправи, анотація*:  Вправа для виконанні на уроках трудового навчання   та технології при роботі над проектами «Вироби в етностилі», «Вироби […]
Детальніше ...

Вчимось розпізнавати мову ворожнечі в ЗМІ

03.05.2023  
ПІБ автора(ки) *: Коломієць Марина Олександрівна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Миколаївський юридичний ліцей Миколаївської міської ради Миколаївської області Ваша посада*: учитель української мови та літератури, заступник директора з навчально-виховної роботи Короткий опис вправи, анотація*:  Вправа доцільна для використання під час вивчення теми «Поняття норми в сучасній українській літературній мові. Лексична норма». Учням пропонується на […]
Детальніше ...

Розвіюємо фейки

03.05.2023  
ПІБ автора(ки) *: Джулинська Галина Антонівна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: опорний заклад «Підгаєцька ЗОШ І-ІІІ ступенів Підгаєцької міської ради Тернопільської області» Ваша посада*: вчитель математики та інформатики Короткий опис вправи, анотація*: Із повномасштабним вторгненням росіїї наше життя кардинально змінилося. Перед нами багато викликів та випробувань, серед яких життя без електроенергії, вимкнення електроенергії. Коли у […]
Детальніше ...
tagclockmagnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram