info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Рівні свободи

12.09.2023  
ПІБ автора(ки) *: Князєва Вікторія Миколаївна  Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Мелітопольська гімназія №23 Мелітопольської міської ради Запорізької області Ваша посада*: вчитель інформатики та англійської мови Короткий опис вправи, анотація*: вправа спрямована на визначення понять «блогер», «лідер думок»; на формування світогляду щодо свободи слова, думки тощо, обов’язків та відповідальності публічних осіб перед суспільством Мета вправи/заняття*: ознайомитися […]
Детальніше ...

Інтерактивний Smartbox «Vanhelchenko: ловець фейків»

07.09.2023  
ПІБ автора(ки) *: Крайнік Олена Вікторівна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Пушкарівський ліцей Верхньодніпровської міської ради Ваша посада*: вчитель історії Короткий опис вправи, анотація*: Інтерактивний «смартбокс» є еквівалентом вже відомої форми роботи по групуванню різнорівневих завдань, коротких відео/фото чи інших видів навчальних матеріалів. Особливість даного виду інтерактиву в можливості реалізації принципів «змішаного навчання» та онлайн-освіти: наявність […]
Детальніше ...

Прийом «алюзії», «думки на обличчі», мистецького паралелізму, хмаринка слів

31.07.2023  
ПІБ автора(ки) *: Каленська Оксана Анатоліївна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Миколаївський заклад загальної середньої освіти I-III ступенів Роменської міської ради Сумської області Ваша посада*: Заступник директора з НВР Матеріали вправи :https://docs.google.com/presentation/d/11vh-Za3dl1szbBFlz4CXj3ggdevqwitR/edit?usp=share_link&ouid=103403636729208077893&rtpof=true&sd=true https://www.youtube.com/watch?v=84TON0F-iiE&t=1777s  https://www.youtube.com/watch?v=CGdDubju1w4&t=4640s Короткий опис вправи, анотація*: Прийом «алюзії» допомагає натякнути на тоталітарний режим, втрату особистості та індивідуальності у тоталітарному суспільстві; «думка на обличчі» розвиває емоційний інтелект […]
Детальніше ...

Вправа "Гедонізм у сучасному вимірі (за романом Оскара Вайльда «Портрет Доріана Грея»)"

10.07.2023  
ПІБ автора(ки) *: СТЕПАНЕНКО Галина Анатоліївна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Прилуцький ліцей № 9 Прилуцької міської ради Чернігівської області Ваша посада*: заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель зарубіжної літератури Короткий опис вправи, анотація*: Здоровий спосіб життя, формування й утвердження духовно-моральних якостей особистості – чи не найважливіші (поряд з патріотизмом) пріоритети нашого сьогодення для старшокласників […]
Детальніше ...

Кейс-вправа 

10.07.2023  
ПІБ автора(ки) *: Гусак Людмила Вікторівна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Слов’янський багатопрофільний регіональний центр професійної освіти імені П.Ф. Кривоноса Ваша посада*:викладач історії Короткий опис вправи, анотація*: Кейс-вправа надає можливість учням застосувати на практиці знання, уміння, навички. Алгоритм організації роботи: учні об'єднуються в групи, працюють з історичними джерелами та аналізують життя селян, міщан та окрему категорію повоєнного населення […]
Детальніше ...

Вправа «Фотоальбом з аду»

10.07.2023  
Автор: Білоус Людмила Миколаївна Місце роботи: Мелітопольська гімназія № 6  Мелітопольської міської ради Запорізької області Посада: вчителька історії Короткий опис вправи, анотація*: Україна у війні. Чітко прослідковуються історичні паралелі між знищенням євреїв гітлерівськими нацистами та воєнними діями, що відбуваються зараз на території України. Тема, пов’язана з Голокостом, в умовах воєнного стану актуальна як ніколи, оскільки зараз […]
Детальніше ...

Із чого це виробляється?

08.05.2023  
ПІБ автора(ки) : Горобець Артем Якович Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте: приватний заклад загальної середньої освіти ІІ-ІІІ ступенів «Гімназія А+»  Ваша посада: учитель географії Короткий опис вправи, анотація*:  Забезпечення населення будь-якої країни якісним одягом є досить впливовим чинником як підвищення ефективності виробництва та збільшення добробуту населення, так і забезпеченості робочими місцями наявних трудових ресурсів. […]
Детальніше ...

ВолонтЕрство чи волонтИрство?

08.05.2023  
ПІБ автора(ки): Щербатюк Лілія Михайлівна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте: опорний заклад загальної середньої освіти «Монастирищенська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №5» Монастирищенської міської ради Черкаської області Ваша посада: заступник директора Короткий опис вправи, анотація: вправа з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-10 класів «ВолонтЕрство чи ВолонтИрство» передбачає опрацювання оголошень волонтерського характеру у таких ЗМІ як масова […]
Детальніше ...

Історичний мудборд

03.05.2023  
ПІБ автора(ки) *: Таранич Олена Вікторівна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Березотіцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області Ваша посада*: вчитель історії Короткий опис вправи, анотація*: Мудборд – один з інструментів, який використовують у своїй роботі графічні дизайнери, фотографи, архітектори, організатори свят, письменники, психологи, арттерапевти тощо. Мудборд (від англ. mood board – дошка настрою) – добірка світлин, ілюстрацій, листівок, кольорів, слів, шрифтів, текстур, цитат, висловів, […]
Детальніше ...

Дослідницький медіапрактикум «Використання ГМО: фейл чи лайк?»

27.04.2023  
ПІБ автора(ки) *:  Ковтуцька Ірина Анатоліївна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*:  Чернятинська гімназія Северинівської сільської ради Ваша посада*: Заступник директора з навчальної роботи, учителька біології Короткий опис вправи, анотація*:  Дана вправа може бути використана на уроках біології у 9 класі при вивченні теми «Генетично модифіковані організми». Впровадження елементів медіаосвіти на уроці біології дозволяє інтегрувати медійну грамотність у шкільний курс […]
Детальніше ...
tagclockmagnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram