info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Інтерактивний Smartbox «Vanhelchenko: ловець фейків»

07.09.2023  
ПІБ автора(ки) *: Крайнік Олена Вікторівна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Пушкарівський ліцей Верхньодніпровської міської ради Ваша посада*: вчитель історії Короткий опис вправи, анотація*: Інтерактивний «смартбокс» є еквівалентом вже відомої форми роботи по групуванню різнорівневих завдань, коротких відео/фото чи інших видів навчальних матеріалів. Особливість даного виду інтерактиву в можливості реалізації принципів «змішаного навчання» та онлайн-освіти: наявність […]
Детальніше ...

Пошук альтернативи

07.09.2023  
ПІБ автора(ки) *: Таранюк Майя Іванівна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: КЗ «Вороновицький ліцей» Вороновицької селищної ради Вінницької області Ваша посада*: учитель географії Короткий опис вправи, анотація*: Для реалізації наскрізних змістовних ліній, в процесі вивчення суспільної географії, не завжди потрібно оперувати глобальними величинами. Погляд на будь-яке явище чи об’єкт, через призму власного досвіду, пошукової діяльності, […]
Детальніше ...

Вправа з теми «Сталий розвиток – стратегія людства на ХХІ століття»Вправа з теми

10.07.2023  
ПІБ автора(ки): Гребеніченко Юлія Михайлівна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте: Комунальний навчальний заклад Київської обласної ради «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів» Ваша посада: методист відділу моніторингу якості освіти, викладач кафедри природничо-математичної освіти і технологій Мета вправи/заняття: розвиток навичок критичного мислення, відокремлення фактів від суджень, упереджень, розпізнавання фейків та стереотипів, формування інформаційного імунітету до можливих негативних […]
Детальніше ...

Упіймай маніпуляцію

08.05.2023  
ПІБ автора(ки): Сорока Ірина Анатоліївна  Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Рівненський ліцей №14 Рівненської міської ради Ваша посада*: учителька фізики Короткий опис вправи, анотація*: Вправа поєднує завдання з фізики (тема «Теплопровідність») та медіаграмотності (тема «Маніпуляція та пропаганда»).    Мета вправи/заняття*: формувати стійкість до маніпулятивних впливів, уміння ідентифікувати інструменти маніпуляції, розвивати навичку чутливості до маніпуляцій та пропаганд. Необхідне обладнання/матеріали*: обговорити […]
Детальніше ...

Із чого це виробляється?

08.05.2023  
ПІБ автора(ки) : Горобець Артем Якович Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте: приватний заклад загальної середньої освіти ІІ-ІІІ ступенів «Гімназія А+»  Ваша посада: учитель географії Короткий опис вправи, анотація*:  Забезпечення населення будь-якої країни якісним одягом є досить впливовим чинником як підвищення ефективності виробництва та збільшення добробуту населення, так і забезпеченості робочими місцями наявних трудових ресурсів. […]
Детальніше ...

Дослідницький медіапрактикум «Використання ГМО: фейл чи лайк?»

27.04.2023  
ПІБ автора(ки) *:  Ковтуцька Ірина Анатоліївна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*:  Чернятинська гімназія Северинівської сільської ради Ваша посада*: Заступник директора з навчальної роботи, учителька біології Короткий опис вправи, анотація*:  Дана вправа може бути використана на уроках біології у 9 класі при вивченні теми «Генетично модифіковані організми». Впровадження елементів медіаосвіти на уроці біології дозволяє інтегрувати медійну грамотність у шкільний курс […]
Детальніше ...

Практичне заняття "Третинний сектор економіки світу"

27.04.2023  
ПІБ автора(ки) *: Вінівіт'єва Вероніка Сергіївна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*:  Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №31 Ваша посада*: Вчитель географії Назва вправи*: Практичне заняття "Третинний сектор економіки світу" Короткий опис вправи, анотація*: Користуючись картами атласу  та медіаджерелами необхідно позначити на  карті світу  google.com/maps/  найбільші світові центри розвитку наданих в завданні галузей третинного сектору економіки. Проаналізувати та пояснити особливості […]
Детальніше ...

Вправа «П’ятий зайвий?»

01.03.2023  
На початку вивчення розділу «Океани Землі» учні відкривають підручник, ознайомлюються з інформацією про кількість океанів, пригадують, скільки океанів вчили в курсі природознавства. Потім вчитель відкриває декілька сайтів з інформацією про визнання п’ятого океану (Вікіпедія, офіційний сайт National Geographic, платформа УКРІНФОРМ). Аналізуючи інформацію, учні приходять до висновку, що в підручнику вказані 4 океани, а на вищезазначених […]
Детальніше ...

Постер/ Інтелект-карта/Дорожня карта "Інформація. Шлях медіаграмотності"

19.11.2022  
Таймінг вправи дуже індивідуальний - залежно від потреб і запитів. Найкраще проводити у формі тренінгу у групі до 10 осіб. Можна розглянути лише один приклад інформації за картою, а можна декілька. Можуть висловлюватися бажаючі, або усі (індивідуально чи групова робота). Алгоритм роботи ОЗнайомлення із темою заняття і метою. Отримання інформації для аналізу - одна на […]
Детальніше ...

Запропонуй власні ідеї для вирішення можливої продовольчої кризи в Україні. 

04.07.2022  
Ознайомтеся з презентацією "Сади перемоги підчас Першої і Другої світової війни" https://www.canva.com/design/DAFBJZXhsp4/8sj6Oq2uqM-3VcwRtQeW4Q/edit?utm_content=DAFBJZXhsp4&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton  Аркуш винахідника:запропонуй власні ідеї для вирішення можливої продовольчої кризи в Україні. https://app.wizer.me/learn/694CEG
Детальніше ...
tagclockmagnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram