ПІБ автора(ки): Гребеніченко Юлія Михайлівна
Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте: Комунальний навчальний заклад Київської обласної ради «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів»
Ваша посада: методист відділу моніторингу якості освіти, викладач кафедри природничо-математичної освіти і технологій
Мета вправи/заняття: розвиток навичок критичного мислення, відокремлення фактів від суджень, упереджень, розпізнавання фейків та стереотипів, формування інформаційного імунітету до можливих негативних впливів соціального та медіа оточення.
Короткий опис вправи, анотація: вправа «Медіабатл», орієнтована на учнів 9 класу в межах вивчення Розділу «Глобальні проблеми людства» теми «Сталий розвиток – стратегія людства на ХХІ століття» предмета «Географія». Вправа передбачає поділ учнів на дві команди, які одночасно проходять завдання у сервісі Wordwall та знімають рекламний ролик про одну з цілей сталого розвитку й презентують на загал.
Час необхідний на виконання вправи: 15 хв.
Застосування вправи: на уроці в частині узагальнення вивченого матеріалу.
Необхідне обладнання/матеріали: гаджети, доступ до мережі «Інтернет».
Форма/метод роботи: робота в командах, ігрова навчальна діяльність.
Детальний опис вправи: педагог пропонує учням пройти медіабатл за 8 хвилин, виконавши завдання, що зазначені на кожній з 17-ти карток. Учні діляться на дві команди для проходження завдань батлу у сервісі Wordwall за лінком: https://wordwall.net/uk/resource/53379871 та знімають рекламу однієї з цілей сталого розвитку до 1 хвилини, презентуючи на загал (критерії: фактаж, оригінальність, достовірність інформації, командна робота).
Очікувані результати:» учні вчаться аналізувати отриману інформацію, здійснювати її пошук в мережі інтернет, критично мислити, відрізняти факти від суджень, розпізнавати фейки, стереотипи.
Підсумок / рефлексія за результатами проведення вправи: педагог запитує в учнів «За якими ознаками ви виявляли судження/факти/фейки?», «Які труднощі виникали під час виконання завдання батлу?», «З чого ви починали створення реклами?».
Використані джерела:
Інформаційні ресурси мережі Інтернет