Вправа на перевірку договірності інформації та висновок про те, що інформація з часом може змінюватись
Розвивати в учнів навички аналізувати джерела інформації, проводити пошук інформації, аналізувати й оцінювати її достовірність, актуальність, відповідність часу
Мультимедійна система, Інтернет, підручник з географії для 7 класу (2020 р. видання)
На початку вивчення розділу «Океани Землі» учні відкривають підручник, ознайомлюються з інформацією про кількість океанів, пригадують, скільки океанів вчили в курсі природознавства. Потім вчитель відкриває декілька сайтів з інформацією про визнання п’ятого океану (Вікіпедія, офіційний сайт National Geographic, платформа УКРІНФОРМ). Аналізуючи інформацію, учні приходять до висновку, що в підручнику вказані 4 океани, а на вищезазначених сайтах з 2021 року визнано п’ятий океан – Південний, як окремий. Роблять висновок, що інформація з часом може змінюватись. Перевіривши три джерела інформації, учні впевнились, що ця інформація є достовірною. У підручнику вона є застарілою. А також відповідають на питання назви вправи «П’ятий зайвий?», що п’ятий океан не є зайвим.
Підручник із географії, 7 клас, с. 232 (автори – Бойко В. М., Міхелі С. В.) : https://cutt.ly/vBRr9YT.
Відеофрагмент «Чому океанів стало п’ять»: https://youtu.be/sI_G-mOfv0M.
Здобувач освіти буде спроможним знаходити необхідну інформацію та вміти визначати наскільки вона є надійною, достовірною та відповідає часу
В кожного здобувача освіти на парті є три вирази обличчя. Завдання дітей вибрати лише одне, яке відповідає обізнаності з даної теми.
1. There’s a new ocean now - can you name all 5? [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://cutt.ly/E1ipot9.
2. Бойко В.М., Міхелі С.В. Географія. Підручник для 7 класу закладів загальної середньої освіти. Ірпінь, ТОВ «Видавництво «Перун», 2020. 3. Південний океан [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://cutt.ly/c1ipbnM.
4. Укрінформ: National Geographic визнав існування п'ятого океану [Електронний ресурс] – Режим доступу до ресурсу: https://cutt.ly/r1ioFWE