info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Вправа "Гедонізм у сучасному вимірі (за романом Оскара Вайльда «Портрет Доріана Грея»)"

10.07.2023  
ПІБ автора(ки) *: СТЕПАНЕНКО Галина Анатоліївна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Прилуцький ліцей № 9 Прилуцької міської ради Чернігівської області Ваша посада*: заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель зарубіжної літератури Короткий опис вправи, анотація*: Здоровий спосіб життя, формування й утвердження духовно-моральних якостей особистості – чи не найважливіші (поряд з патріотизмом) пріоритети нашого сьогодення для старшокласників […]
Детальніше ...

Вправа "Мій медіа день"

10.07.2023  
ПІБ автора(ки) *: Срібна Ірина Сергіївна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*:  Комунальний заклад "Херснська обласна бібліотека для дітей імені Дніпрової Чайки" Херсонської обласної ради Ваша посада*: завідуюча відділом бібліотечного прогнозування та інновацій Короткий опис вправи, анотація*:  Через допоміжні вправи "Маніпуляції в медіа", "М-Е-Д-І-А головоломка" та основну вправу "Мій медіа день" підвести учасників тренінгу  до розуміння понять […]
Детальніше ...

Кейс-вправа 

10.07.2023  
ПІБ автора(ки) *: Гусак Людмила Вікторівна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Слов’янський багатопрофільний регіональний центр професійної освіти імені П.Ф. Кривоноса Ваша посада*:викладач історії Короткий опис вправи, анотація*: Кейс-вправа надає можливість учням застосувати на практиці знання, уміння, навички. Алгоритм організації роботи: учні об'єднуються в групи, працюють з історичними джерелами та аналізують життя селян, міщан та окрему категорію повоєнного населення […]
Детальніше ...

Вправа “Пропаганда VS контрпропаганда”

10.07.2023  
ПІБ автора(ки) *: Невтира Ольга Михайлівна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Енергодарська гімназія №2 Енергодарської міської ради Запорізької області Ваша посада*:  учителька Короткий опис вправи, анотація*:  Вправу можна використовувати на уроках  історії України в 10 класі при вивченні розділу 6 “Україна в роки Другої світової війни” та  Громадянської освіти в 10 класі при вивченні  розділу 5 “Світ інформації та мас-медіа”.  […]
Детальніше ...

Пропаганда VS контрпропаганда

16.06.2023  
Детальний опис вправи з додатками https://docs.google.com/document/d/1upt0HX_3fVu4MQEMIk0bbPZeANGZRjNd48W-K-CKZpQ/edit?usp=sharing ЗАВДАННЯ. Учні та учениці класу попередньо об'єднуються у три  групи. Кожна група отримує по два візуальні джерела часів Другої світової війни. Перша група  - карикатури, друга група - облігації займу, третя група плакати (Додатки 2-4)  та аркуш із завданням до документів (Додаток 1). Одне джерело створене на замовлення радянської […]
Детальніше ...

Із чого це виробляється?

08.05.2023  
ПІБ автора(ки) : Горобець Артем Якович Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте: приватний заклад загальної середньої освіти ІІ-ІІІ ступенів «Гімназія А+»  Ваша посада: учитель географії Короткий опис вправи, анотація*:  Забезпечення населення будь-якої країни якісним одягом є досить впливовим чинником як підвищення ефективності виробництва та збільшення добробуту населення, так і забезпеченості робочими місцями наявних трудових ресурсів. […]
Детальніше ...

Історичний мудборд

03.05.2023  
ПІБ автора(ки) *: Таранич Олена Вікторівна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Березотіцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області Ваша посада*: вчитель історії Короткий опис вправи, анотація*: Мудборд – один з інструментів, який використовують у своїй роботі графічні дизайнери, фотографи, архітектори, організатори свят, письменники, психологи, арттерапевти тощо. Мудборд (від англ. mood board – дошка настрою) – добірка світлин, ілюстрацій, листівок, кольорів, слів, шрифтів, текстур, цитат, висловів, […]
Детальніше ...

Національно-визвольний рух у 1944–1950-х рр. на території України в радянській карикатурі

02.05.2023  
Завдання: Проаналізуй візуальні джерела, використавши алгоритм дослідження карикатур. Дай відповіді на додаткові питання.Алгоритм дослідження карикатур (за посібником «Історія епохи очима людини»):1. Яка головна ідея карикатури? Поясніть свою думку.2. Перевірте дату створення карикатури. Якій події чи якому явищу вона присвячена?3. Чи упізнаєте ви персонажів? Завдяки чому? Яке ставлення до персонажів, позитивне чи негативне, відображає карикатура?4. Визначте […]
Детальніше ...

Практичне заняття "Третинний сектор економіки світу"

27.04.2023  
ПІБ автора(ки) *: Вінівіт'єва Вероніка Сергіївна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*:  Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №31 Ваша посада*: Вчитель географії Назва вправи*: Практичне заняття "Третинний сектор економіки світу" Короткий опис вправи, анотація*: Користуючись картами атласу  та медіаджерелами необхідно позначити на  карті світу  google.com/maps/  найбільші світові центри розвитку наданих в завданні галузей третинного сектору економіки. Проаналізувати та пояснити особливості […]
Детальніше ...

Корюківка – 1943: анатомія злочину, білі плями, історичні паралелі

23.03.2023  
І. Вступ – 5 хвилин На екрані демонструється інфографіка Українського інституту національної пам’яті «Найвідоміші населені пункти Європи, знищені нацистами». Спочатку учитель не повідомляє назву інфографіки та приховує кількість жертв у вказаних на слайді населених пунктах. Інфографіка «Найвідоміші населені пункти Європи, знищені нацистами» (з прихованими даними) Джерело: Український інститут національної пам’яті Учитель. Перед вами мапа, на […]
Детальніше ...
tagclockmagnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram