info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Визначення форм поведінки тварин за відеоматеріалами.

16.05.2022  
Практичнаробота№4                                                                         Визначення форм поведінки тварин за відеоматеріалами. Мета:  визначити форми поведінки тварин та типи угруповань, аналізуючи відео- і фотоматеріали,продовжити розвивати конструктивне екологічне лідерства та бережливе ставлення до природи. Завдання: розвивати спостережливість та дослідницькі якості учнів, вміння порівнювати, визначати види тварин, форми поведінки тварин та типи їх угруповань, аналізувати, логічно мислити та робити висновки, виховувати інтерес […]
Детальніше ...

Ділова гра «Медична консультація: сучасні методи генетичних досліджень»

16.05.2022  
Дистанційний урок ,що містить вправи з інтеграції медіаграмотності. Тема: Сучасні методи молекулярної генетики. Мета уроку: Знаннєвий компонент: ознайомити учнів з методами вивчення спадковості людини, розкрити значення генетики для медицини й людства в цілому; з’ясувати їх роль в екосистемах та значення для людини; розвивати вміння порівнювати, аналізувати. Діяльнісний компонент: формувати уявлення про спадкові захворювання людини; розвивати вміння […]
Детальніше ...

Тема: Як винайшли комп’ютер. (Історія розвитку обчислювальної техніки)

16.05.2022  
Організаційний етап (1хв.) Актуалізація набутих раніше знань (3 хв.) Розминка (4 хв.) Мотивація навчального матеріалу (1 хв.) Оголошення теми уроку (1 хв.) Вивчення нового матеріалу (10 хв.) Фізкультхвилинка (1 хв.) Закріплення знань і навичок(6 хв.) Виконання вправи для зняття стомлення очей і м’язів (2 хв.) Робота за комп’ютером (8 хв.) Домашнє завдання (1 хв.) Підсумки […]
Детальніше ...

Неклітинні форми життя: віруси

16.05.2022  
Клас 10 Тема програми Біорізноманіття Тема уроку Неклітинні форми життя: віруси. Мета уроку Øнавчальні: поглибити поняття віруси, віріон, капсид; називати гіпотези походження вірусів, шляхи проникнення вірусів у клітини; Øрозвивальні: розвивати самостійність, вміння аналізувати, формувати критичне мислення на основі встановлення причинно-наслідкових зв’язків, удосконалювати навички роботи з мас-медіа й уміння узагальнювати матеріал, робити аргументовані висновки, застосовувати отримані […]
Детальніше ...

Вправа квест-гра "У світі рослин" для використання на уроці біології у 6 класі

26.08.2021  
Вправа квест-гра "У світі рослин" для використання на уроці біології у 6 класі  є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Шаповалова Дар'я Михайлівна, вчителька біології та хімії Воскресенської ЗОШ І-ІІІ ступенів Вітовського району Миколаївської області. Мета вправи/заняття: Навчальна мета: зацікавити учнів до вивчення біології, як науки; продовжити формування уявлень про […]
Детальніше ...

Вправа-гра "Безпечний інтернет" для використання у 5-6 класі

20.08.2021  
Вправа-гра "Безпечний інтернет" для використання у 5-6 класі є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Тривайло Світлана Вікторівна, вчителька англійської мови Мулітопольської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №15 Мелітопольської міської ради Запорізької області.  Гра "Безпечний інтернет" сприяє обізнаності учнів про небезпеки, які існують в Інтернеті та соціальних мережах, формує навички усвідомленої взаємодії […]
Детальніше ...

«З чого починається дружба?»

16.08.2021  
Вправа для використання на уроці етики у 5 класі при вивченні теми «З чого починається дружба?» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Гура Світлана Павлівна, методист навчально-методичного центру Комунального закладу “Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти” Запорізької обласної ради.  Мета вправи/заняття: засобами гри підвести учнів до парадоксального висновку про те, що другу […]
Детальніше ...

Вправа для використання на уроці етики у 5 класі при вивченні теми «З чого починається дружба?»

16.08.2021  
Вправа для використання на уроці етики у 5 класі при вивченні теми «З чого починається дружба?» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Гура Світлана Павлівна, методист навчально-методичного центру Комунального закладу "Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти" Запорізької обласної ради.  Мета вправи/заняття: засобами гри підвести учнів до парадоксального висновку про те, […]
Детальніше ...

«Медіа-емоції, вчимося розрізняти»

16.08.2021  
Вправа для використання на уроці основ здоров’я у 5 класі при вивченні теми «Повага до себе та інших: почуття та емоції» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Гребеніченко Юлія Михайлівна, методист відділу моніторингу якості освіти, викладач кафедри природничо-математичної освіти і технологій Комунального навчального закладу Київської обласної ради “Київський обласний інститут післядипломної […]
Детальніше ...

Вправа для використання на уроці географії у 6 класі при вивченні теми «Уявлення про Землю в давнину та сучасність»

11.08.2021  
Вправа для використання на уроці географії у 6 класі при вивченні теми «Уявлення про Землю в давнину та сучасність» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Гребеніченко Юлія Михайлівна, методист відділу моніторингу якості освіти, викладач кафедри природничо-математичної освіти і технологій Комунального навчального закладу Київської обласної ради "Київський обласний інститут післядипломної освіти […]
Детальніше ...
tagclockmagnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram