info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Тема: Як винайшли комп’ютер. (Історія розвитку обчислювальної техніки)

16.05.2022  
Організаційний етап (1хв.) Актуалізація набутих раніше знань (3 хв.) Розминка (4 хв.) Мотивація навчального матеріалу (1 хв.) Оголошення теми уроку (1 хв.) Вивчення нового матеріалу (10 хв.) Фізкультхвилинка (1 хв.) Закріплення знань і навичок(6 хв.) Виконання вправи для зняття стомлення очей і м’язів (2 хв.) Робота за комп’ютером (8 хв.) Домашнє завдання (1 хв.) Підсумки […]
Детальніше ...

Неклітинні форми життя: віруси

16.05.2022  
Клас 10 Тема програми Біорізноманіття Тема уроку Неклітинні форми життя: віруси. Мета уроку Øнавчальні: поглибити поняття віруси, віріон, капсид; називати гіпотези походження вірусів, шляхи проникнення вірусів у клітини; Øрозвивальні: розвивати самостійність, вміння аналізувати, формувати критичне мислення на основі встановлення причинно-наслідкових зв’язків, удосконалювати навички роботи з мас-медіа й уміння узагальнювати матеріал, робити аргументовані висновки, застосовувати отримані […]
Детальніше ...

Система вправ з теми "Чи не той то Хміль" для використання на уроці української літератури

16.05.2022  
Система вправ з теми "Чи не той то Хміль" для використання на уроці української літератури у 8 класі є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Авторка: Горденкова Анастасія Олександрівна, вчителька української мови та літератури КЗ "Оленівський ліцей з дошкільним підрозділом" Вороновицької селищної ради Вінниького району Вінницької області.  Мета вправи/заняття: […]
Детальніше ...

Вправа "Who am I following?" для використання на уроці англійської мови

11.05.2022  
Вправа "Who am I following" для використання на уроці англійської мови  у 8 класі є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Авторка: Ярова Анастасія Олександрівна, вчителька англійської мови КЗ "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №51 Маріупольської міської ради Донецької області". Мета вправи/заняття: знання: Учасники й учасниці розуміють, хто такі інфлуенсери та […]
Детальніше ...

Вправа "Слідство ведуть екстрасенси. Ukraine’s Psychic Challange" для використання на уроці англійської мови

20.04.2022  
Вправа "Слідство ведуть екстрасенси. Ukraine's Phychic Challange" для використання на уроці англійської мови у 7 класі є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Авторка: Середа Світлана Леонідівна, вчителька англійської мови Журавлівського ліцею Тульчинської міської ради Вінницької області. Вправа нагороджена спеціальним дипломом за креативний підхід до інтеграції та викладання медіаосвіти. Мета […]
Детальніше ...

Вправа "Ток-шоу" для використання на уроці української літератури

15.04.2022  
Вправа "Ток-шоу" для використання на уроці української літератури у 8 класі є вправою-переможницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Авторка: Баранова Вікторія Миколаївна, вчителька української мови та літератури КЗ "Городнянський ліцей №2" Городнянської міської ради Чернігівської області.  Мета вправи/заняття: повторити відомості про творчість Тараса Шевченка, дослідити особливості побудови різноманітних провокативних повідомлень […]
Детальніше ...

Вправа "Чи всі ми рівні?" для використання на уроці географії

30.03.2022  
Вправа "Чи всі ми рівні?" для використання на уроці географії у 8 класі є вправою-переможницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Автор: Горобець Артем Якович, вчитель географії Одрадівського ліцею Новотроїцької селищної ради Херсонської області.  Член журі Руслан Шаламов, кандидат біологічних наук, заслужений вчитель України так прокоментував цю роботу: "Це унікальна […]
Детальніше ...

Вправа для використання на уроці української літератури у 6 класі при вивченні теми «Добро і зло, благородство і підлість в оповіданні В. Винниченка «Федько-халамидник». Щедрий на добро внутрішній світ головного героя»

24.08.2021  
Вправа для використання на уроці української літератури у 6 класі при вивченні теми «Добро і зло, благородство і підлість в оповіданні В.Виннченка "Федько-хламидник". Щедрий на добро внутрішній світ головного героя» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Кузнєцова Анастасія Миколаївна, старший викладач кафедри теорії й методики мовно-літературної та художньо-естетичної освіти Миколаївського […]
Детальніше ...

Вправа для використання на уроці української літератури у 6 класі при вивченні теми «Всеволод Нестайко «Тореадори з Васюківки»

19.08.2021  
Вправа для використання на уроці української літератури у 6 класі при вивченні теми «Всеволод Нестайко "Тореадори з Васюківки"» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Семенець Лариса Петрівна, вчителька української мови та літератури Великоолександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів.  Мета вправи/заняття: на конкретних прикладах з твору показати, де  є факт, а де […]
Детальніше ...

Вправа для використання на уроці математики у 5 класі при вивченні теми «Рівняння. Відсоткові розрахунки»

18.08.2021  
Вправа для використання на уроці математики у 5 класі при вивченні теми «Рівняння. Відсоткові розрахунки» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Афанасьєва Наталя Володимирівна, вчителька математики комунального закладу "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №45 Маріупольської міської ради Донецької області". Мета вправи: дізнатися, що медіа можуть здійснювати вплив на користувача, вчитися […]
Детальніше ...
tagclockmagnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram