info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Викрити І. Брюховецького (за романом П. Куліша "Чорна рада"). Конструктор уроку

30.06.2022  
Швидке опитування (2 хв.) Мета: аналіз поведінки в соцмережах, виявлення небезпечних дій. Форма: індивідуальна робота, фронтальна робота. Обладнання: комп’ютер або ґаджет, цифровий тест. Учням і ученицям пропонують пройти швидке опитування, створене або в гугл-формі (тоді дати відповіді можна заздалегідь), або на сайті https://www.mentimeter.com/ (тоді опитування проводять у режимі реального часу). Питання для опитувальника: Як ви […]
Детальніше ...

Фрагмент уроку з Інформатики "Безпечне користування Інтернетом"

29.06.2022  
І. Організаційний момент ІІ. Актуалізація опорних знань Інтерактивна вправа https://learningapps.org/watch?v=pbjednxn522 ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми та мети уроку -Отже, ми з вами познайомились з Можливостями Інтернету та дізналися, що означають дані поняття. Навчилися добирати ключові слова та шукати потрібну інформацію.  Але чи завжди ця інформація є безпечною для нас?! Пропоную сьогодні це з'ясувати. Робота […]
Детальніше ...

Урок мовленнєвого розвитку. Усний твір-опис тварини в художньому стилі (1 частина)

29.06.2022  
Привітання. Вступ. Оголошення мети й теми уроку. – Більшість людей на планеті любить тварин. Хтось собачок, котиків, єнотиків, мавпочок, тигриків, ведмедиків, хтось папужок, півників, гусиків, хтось вужиків, удавчиків, хамелеончиків… Маленький Принц з однойменної повісті відомого французького письменника ХХ століття Сент Екзюпері, сказав, що ми несемо відповідальність за тих, кого приручили. – Яка тваринка вам найбільше подобається? – Сьогодні […]
Детальніше ...

«Код нації»

29.06.2022  
    Підготовчий етап.   При виконання вправи застосовується  технологія  перевернутого навчання. Учні через електронний щоденник School-today отримують посилання на інформацію, яку мають опрацювати для  ефективного проведення  групової роботи та дискусії. Учні створюють 3 групи: дизайнери, дослідники, літератори.   Анонсуючи отримання завдання, виконання якого потребує перебування у віртуальному медіапросторі, вчитель нагадує учням про особливості, переваги та […]
Детальніше ...

Фрагмент уроку з інформатики для 5 класу "Пошук інформації в Інтернеті"

29.06.2022  
І. Організаційний момент ІІ. Актуалізація опорних знань Вправа "Асоціативний кущ".  -На минулому уроці ми з вами почали вивчати тему "Комп'ютерні мережі". Давайте згадаємо з чим у вас асоціюється поняття Інтернет - дібравши лише одне слово. Інтернет - (мережа, зв'язок, пошук, ігри, навчання....) ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми та мети уроку -Які дії ми можемо […]
Детальніше ...

" Інформаційна павутика"

29.06.2022  
Хід гри: За допомогою запитань та картинок вихователь націлює дітей на відповіді. Діти пояснюють свій вибір та відмічають правильні відповіді певними знаками «так» чи «ні». Гра містить 5 блоків завдань. Дітей поділяють на 4 команди. Після оголошення запитання команди по готовності піднімають зелений сигнал. Яка з команд виконує перша завдання – просувається на один крок […]
Детальніше ...

У пошуках своєї суперсили (за казкою І. Бови "Хаппі та її суперсила"))

29.06.2022  
Підготовча робота Вправа “Віртуальні друзі” (10 хв.) Мета: проаналізувати чинники, що впливають на встановлення нових віртуальних контактів у соцмережах. Форма: робота в мінігрупах. Обладнання: роздруковані шаблони для заповнення, ручка. Завдання для учнів:  зайди в соцмережу, якою ти користуєшся найчастіше; запиши в зошиті загальну кількість так званих друзів, а поруч - кількість тих, кого ти знаєш […]
Детальніше ...

Проєкт «В об’єтиві».

29.06.2022  
Ця проєктна робота складається з кількох етапів та підійде для учнів 5-12 класів. Її можна виконувати як під час уроків у класній кімнаті, так і за межами кабінету на відкритому просторі. Учні можуть використовувати комп'ютерні технології, дизайн, рамки, фотошоп або хенд-мейд для створення свого зображення. Вчитель пропонує учням взяти участь у творчій проєктній роботі, яка […]
Детальніше ...

Урок мовленнєвого розвитку. Написання твору-опису предмета в художньому стилі. Символи стійкості і нескореності українців

29.06.2022  
Привітання. Вступ. Оголошення мети й теми уроку. – Шановні учні й учениці, хотілося у вас спитати, чи є вас вдома, у квартирі, предмет домашнього вжитку, який вам здається найкрасивішим чи подобається більше за інших? Чи є у вас улюблений предмет меблів або домашнього вжитку? Як ви могли б описати цей предмет одним словом? – Сьогодні ми з […]
Детальніше ...

Вправа "Руйнівники міфів про здорове харчування"

18.06.2022  
Активізація пізнавальної діяльності здобувачів освіти: пропонуємо учням на стікерах (реальних чи віртуальних) записати найпоширеніші твердження, почуті ними, щодо здорового харчування. Стікери розміщуємо на аркуші ватману (або на дошці Jamboard). Групуємо стікери відповідно до змісту. Пропонуємо учням об`єднатися у 3-4 групи (в залежності від кількості учнів) і опрацювати певну кількість зазначених тверджень про здорове харчування - […]
Детальніше ...
tagclockmagnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram