info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

У пошуках своєї суперсили (за казкою І. Бови "Хаппі та її суперсила"))

29.06.2022  
Підготовча робота Вправа “Віртуальні друзі” (10 хв.) Мета: проаналізувати чинники, що впливають на встановлення нових віртуальних контактів у соцмережах. Форма: робота в мінігрупах. Обладнання: роздруковані шаблони для заповнення, ручка. Завдання для учнів:  зайди в соцмережу, якою ти користуєшся найчастіше; запиши в зошиті загальну кількість так званих друзів, а поруч - кількість тих, кого ти знаєш […]
Детальніше ...

Проєкт «В об’єтиві».

29.06.2022  
Ця проєктна робота складається з кількох етапів та підійде для учнів 5-12 класів. Її можна виконувати як під час уроків у класній кімнаті, так і за межами кабінету на відкритому просторі. Учні можуть використовувати комп'ютерні технології, дизайн, рамки, фотошоп або хенд-мейд для створення свого зображення. Вчитель пропонує учням взяти участь у творчій проєктній роботі, яка […]
Детальніше ...

Слава Україні! Героям Слава!

22.06.2022  
Види діяльності учнів/учениць Ключові поняття: ГРАФІТІ (від італ. graffiti – надряпані) – найдавніші текстові написи, малюнки, символічні, магічні, цифрові знаки й монограми, видряпані гострими предметами на керамічних та інших речах сакрального, побутового і торгового призначення, рідше – на стінах різних споруд. Графіті також називають сучасні надписи і рисунки на стінах будинків, у метро, на парканах […]
Детальніше ...

Вправа "Руйнівники міфів про здорове харчування"

18.06.2022  
Активізація пізнавальної діяльності здобувачів освіти: пропонуємо учням на стікерах (реальних чи віртуальних) записати найпоширеніші твердження, почуті ними, щодо здорового харчування. Стікери розміщуємо на аркуші ватману (або на дошці Jamboard). Групуємо стікери відповідно до змісту. Пропонуємо учням об`єднатися у 3-4 групи (в залежності від кількості учнів) і опрацювати певну кількість зазначених тверджень про здорове харчування - […]
Детальніше ...

ТрисуттяVSТризуб/Трисуття=Тризуб

15.06.2022  
Види діяльності учнів/учениць Ключові поняття: ТРИЗУБ ТРИСУТТЯ МАЛИЙ ДЕРЖАВНИЙ ГЕРБ ВЕЛИКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ГЕРБ   1.Емоційне налаштування. Вправа «Хвилина на роздум».   Цей прийом сприяє розвитку вміння осмислювати та оцінювати свій досвід. Називаю учнівству слово «ТРИЗУБ» та прошу їх протягом однієї хвилини записати свої думки, які з цим словом  пов'язані. По закінченні часу пропоную школярам (за […]
Детальніше ...

Фінансові шахрайства під час війни в інтернеті. Заняття 2

07.06.2022  
Фінансові шахраї вже давно використовують інтернет для виманювання грошей довірливих українців, постійно вдосконалюючи методи психологічного впливу. Значна частина населення України опинилася в скрутному становищі - окупації, евакуації, обстрілах, втратою роботи і відсутності джерел існування. Емоції, страх, жал, співпереживання, постійні тривоги охоплюють кожного з нас.  В такому стані користувачі часто не вдаються до ретельної перевірки постів […]
Детальніше ...

Фінансові шахрайства під час війни в інтернеті.

07.06.2022  
Фінансові шахраї вже давно використовують інтернет для виманювання грошей довірливих українців, постійно вдосконалюючи методи психологічного впливу.  А під час активної фази українсько-російської війни  аферисти знайшли ще й додаткові способи «вилучення коштів». Це пов’язано з тим, що значна частина населення України опинилася в скрутному становищі - окупації, евакуації, обстрілах, втратою роботи і відсутності джерел існування. Емоції […]
Детальніше ...

Вправа “Гра-ілюстрація” для використання на уроці української літератури в 5 класі при вивченні повісті-казки Всеволода Нестайка “Чарівні окуляри” (Модельна навчальна програма «Українська література. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Яценко Т.О., Качак Т.Б., Кизилова В.В., Пахаренко В.І., Дячок С.О., Овдійчук Л.М., Слижук О.А., Макаренко В.М., Тригуб І.А.)

07.06.2022  
Перед вами шаблон, у якому в кольорових прямокутниках записані питання по твору Всеволода Нестайка "Чарівні окуляри". Необхідно в інтернет-просторі знайти відповідь-картинку чи зробити фото-відповідь (за можливості). Знайдене фото-картинку розмістити у відповідному місці на шаблоні. Ознайомитися з шаблоном гри-ілюстрації. Прочитати питання і відповісти на нього. Сфотографувати відповідь (якщо є поряд предмет відповіді) чи знайти в інтернет-просторі […]
Детальніше ...

Нацистська пропаганда як передвісниця рашистської

31.05.2022  
Основні засади нацистської пропаганди були сформовані в роботі А.Гітлера «Майн Кампф» та розширені в діяльності Й.Гебельса, міністра просвіти та пропаганди Третього Рейху. Гітлер надавав великого значення пропаганді, особливо у військовий час. Однією з причин поразки Німеччини у І світовій війні, він називав кращий рівень британської пропаганди, ніж німецької. Це насправді було не так, за розмахом […]
Детальніше ...

Рашистська пропаганда як аналог нацистської

31.05.2022  
Російський напад на Україну 24 лютого 2022 року. яскраво продемонстрував, що похідною для російської ідеології «русского миру» була нацистська. Російська пропаганда, яка завжди базувалась на сталінській, радянській, доказала створення нового типу ідеології – рашизм. Цей термін визначає ідеологію,  яка базується на ідеях «особливої цивілізаційної місії» росіян, військовому експансіонізмі, нетерпимості до культури інших народів; на тоталітаризмі […]
Детальніше ...
tagclockmagnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram