info@aup.com.ua
+380 67 372 2733
Предмети: Українська література
Застосування: На уроці, Поза уроком
Вік/клас: 5 клас
Методи: Групова робота, Ігрова діяльність, Індивідуальна робота, Проєктна робота
Теми медіаграмотності: Пошук і збір інформації
П.І.Б. автора: Сівицька Галина Данилівна, учитель української мови та літератури Великоомелянського ліцею Великоомелянської сільської ради Рівненського району Рівненськоїобласті
Короткий опис вправи, анотація:

Перед вами шаблон, у якому в кольорових прямокутниках записані питання по твору Всеволода Нестайка "Чарівні окуляри". Необхідно в інтернет-просторі знайти відповідь-картинку чи зробити фото-відповідь (за можливості). Знайдене фото-картинку розмістити у відповідному місці на шаблоні. 


Мета вправи/заняття:
  • перевірити знання учнів з вивченого твору Всеволода Нестайка "Чарівні окуляри";
  • перевірити вміння учнів застосовування вміння працювати з різними інформаційними джерелами та орієнтування в інтернет-просторі;
  • вміння застосовувати навички самостійного пошуку інформації.

Необхідне обладнання/матеріали:
  • шаблон гри;
  • смартфон чи комп`ютер.

Перед вами шаблон, у якому в кольорових прямокутниках записані питання по твору Всеволода Нестайка "Чарівні окуляри". Необхідно в інтернет-просторі знайти відповідь-картинку чи зробити фото-відповідь (за можливості). Знайдене фото-картинку розмістити у відповідному місці на шаблоні.

  1. Ознайомитися з шаблоном гри-ілюстрації.
  2. Прочитати питання і відповісти на нього.
  3. Сфотографувати відповідь (якщо є поряд предмет відповіді) чи знайти в інтернет-просторі відповідь. Відповідне фото чи картинку-зображення копіюєте чи завантажуєте на пристрій.
  4. Фото чи картинку-відповіді розміщуєте на місці прямокутника із запитанням.
  5. У підсумку має вийти заповнена картка (приклад виконання нижче)                                                               

Очікувані результати:
  • учні знають зміст твору, вільно орієнтуються у його змісті;
  • самостійно шукають інформацію та вільно орієнтуються в інтернет-просторі; мають навички роботи з гаджетами та їх функціями.
  •  

Підсумок / рефлексія за результатами проведення вправи:

отримання картки з відповідями, що дає змогу перевірити зміст та креативність учасників


Використані джерела:
  1. «Українська література» підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти (авт. Калинич О. В., Дячок С. О., за редакцією Ковбасенка Ю. І.).-Тернопіль: ТзОВ «Видавництво Астон», 2021
  2. Пошукова система https://www.google.com/ 

 


    magnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram