info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Історичний мудборд

03.05.2023  
ПІБ автора(ки) *: Таранич Олена Вікторівна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Березотіцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області Ваша посада*: вчитель історії Короткий опис вправи, анотація*: Мудборд – один з інструментів, який використовують у своїй роботі графічні дизайнери, фотографи, архітектори, організатори свят, письменники, психологи, арттерапевти тощо. Мудборд (від англ. mood board – дошка настрою) – добірка світлин, ілюстрацій, листівок, кольорів, слів, шрифтів, текстур, цитат, висловів, […]
Детальніше ...

Колекція вправ “Детектор брехні”

03.05.2023  
ПІБ автора(ки) *:  Сітькова Ірина Миколаївна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Ліцей “Гроно” Львівської міської ради Ваша посада*: учитель української мови та літератури Короткий опис вправи, анотація*: Колекція вправ “Детектор брехні” розроблена за біографією Лесі Українки та її драмою-феєрією “Лісова пісня”. Назва добірки відображає сутність завдань - навчити дітей критично ставитися до будь-якої інформації, перевіряти […]
Детальніше ...

Національно-визвольний рух у 1944–1950-х рр. на території України в радянській карикатурі

02.05.2023  
Завдання: Проаналізуй візуальні джерела, використавши алгоритм дослідження карикатур. Дай відповіді на додаткові питання.Алгоритм дослідження карикатур (за посібником «Історія епохи очима людини»):1. Яка головна ідея карикатури? Поясніть свою думку.2. Перевірте дату створення карикатури. Якій події чи якому явищу вона присвячена?3. Чи упізнаєте ви персонажів? Завдяки чому? Яке ставлення до персонажів, позитивне чи негативне, відображає карикатура?4. Визначте […]
Детальніше ...

Вправа "Критичний погляд"

27.04.2023  
ПІБ автора(ки) *: Таранюк Майя Іванівна  Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: КЗ «Вороновицький ліцей» Ваша посада*: учитель мистецтва Короткий опис вправи, анотація*: Значення реклами зростає у всіх галузях економіки та громадського життя. Суспільна роль полягає в тому, що реклама впливає не лише на формування купівельних переваг, а й на становлення певних стандартів мислення та соціальної […]
Детальніше ...

Дослідницький медіапрактикум «Використання ГМО: фейл чи лайк?»

27.04.2023  
ПІБ автора(ки) *:  Ковтуцька Ірина Анатоліївна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*:  Чернятинська гімназія Северинівської сільської ради Ваша посада*: Заступник директора з навчальної роботи, учителька біології Короткий опис вправи, анотація*:  Дана вправа може бути використана на уроках біології у 9 класі при вивченні теми «Генетично модифіковані організми». Впровадження елементів медіаосвіти на уроці біології дозволяє інтегрувати медійну грамотність у шкільний курс […]
Детальніше ...

Вправа "Медіаграмотно про стрілецьку зброю!" 

27.04.2023  
ПІБ автора(ки) *: Зоря Юлія Миколаївна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: комунальний навчальний заклад «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради» Ваша посада*: завідувачка навчально-тренінговим центром Короткий опис вправи, анотація*: Війна змінила наші пріоритети. Шкільний предмет “Захист України” зараз набув іншого статусу в суспільстві, яке переживає жахливу російсько-українську війну, яка ведеться на всіх фронтах, […]
Детальніше ...

Практичне заняття "Третинний сектор економіки світу"

27.04.2023  
ПІБ автора(ки) *: Вінівіт'єва Вероніка Сергіївна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*:  Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №31 Ваша посада*: Вчитель географії Назва вправи*: Практичне заняття "Третинний сектор економіки світу" Короткий опис вправи, анотація*: Користуючись картами атласу  та медіаджерелами необхідно позначити на  карті світу  google.com/maps/  найбільші світові центри розвитку наданих в завданні галузей третинного сектору економіки. Проаналізувати та пояснити особливості […]
Детальніше ...

Формування медіаграмотності у дітей

14.04.2023  
Вчитель разом з учнями переглядає відеоролик "Медіа та медіаграмотність: що це та навіщо?" /www.youtube.com/watch?v=8Puq1OqwXYg) Обговорення: Чи цікаво вам було? Що нового ви дізналися? Які поради та рекомендації ви могли б додати? Клас об’єднується в 3 групи відповідно до обраної соцмережі  (інстаграм, тік-ток, YouTube) Завдання: ще раз обговорити зміст переглянутого медіатексту та створити пам’ятку-рекомендацію для однокласників […]
Детальніше ...

Корюківка – 1943: анатомія злочину, білі плями, історичні паралелі

23.03.2023  
І. Вступ – 5 хвилин На екрані демонструється інфографіка Українського інституту національної пам’яті «Найвідоміші населені пункти Європи, знищені нацистами». Спочатку учитель не повідомляє назву інфографіки та приховує кількість жертв у вказаних на слайді населених пунктах. Інфографіка «Найвідоміші населені пункти Європи, знищені нацистами» (з прихованими даними) Джерело: Український інститут національної пам’яті Учитель. Перед вами мапа, на […]
Детальніше ...

Вправа «Fishbone» для використання під час аналізу соціально-психологічної драми Г. Ібсена «Ляльковий дім»

17.03.2023  
Алгоритм роботи: До кожного завдання  створено онлайн-плакати /"фрейми" на дошці Google Jamboard .https://jamboard.google.com/d/1TMDZV4B7ixOBc3LkFJrnWXTxx54usf10G_aYLvNTIIw/edit?usp=sharing На 1,4,7  фреймах  розписано завдання для кожного учня або групи (вправа "Мозковий штурм" проблеми) Учні добирають факти з медіатексту, заповнюють діаграму, вписуючи необхідну інформацію на окремих стікерах (при фронтальній роботі зі своїм логотипом). По закінченню - презентація роботи та спільне обговорення.
Детальніше ...
tagclockmagnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram