info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Вправа «Fishbone» для використання під час аналізу соціально-психологічної драми Г. Ібсена «Ляльковий дім»

17.03.2023  
Алгоритм роботи: До кожного завдання  створено онлайн-плакати /"фрейми" на дошці Google Jamboard .https://jamboard.google.com/d/1TMDZV4B7ixOBc3LkFJrnWXTxx54usf10G_aYLvNTIIw/edit?usp=sharing На 1,4,7  фреймах  розписано завдання для кожного учня або групи (вправа "Мозковий штурм" проблеми) Учні добирають факти з медіатексту, заповнюють діаграму, вписуючи необхідну інформацію на окремих стікерах (при фронтальній роботі зі своїм логотипом). По закінченню - презентація роботи та спільне обговорення.
Детальніше ...

Медіавправа "Дослідники медіа". Українська мова, 8 клас

04.03.2023  
         У сьогочасному насиченому інформаційному світі бути обізнаним і грамотним – не тільки престижно й модно, а й життєво необхідно. Особливо це стосується фінансової грамотності. Не секрет, що переважна більшість школярів мало цікавиться фінансовими питаннями сімейного бюджету. Вміти користуватися власними коштами, заробляти кишенькові гроші, заощаджувати і витрачати – головні риси сучасної людини. Запитання до учнів: […]
Детальніше ...

Медіавправа "Поради після наради"

01.03.2023  
Вчитель пропонує переглянути відеоролик «Медіаграмотність» (https://www.youtube.com/watch?v=sDp7qYWoDnk&feature=youtu.be) Обговорення: Чи цікаво вам було? Що нового ви дізналися? Які поради та рекомендації ви могли б додати? Клас об’єднується в 3 групи відповідно до обраного виду складного речення (складнопідрядне, складносурядне, безсполучникове) Завдання: ще раз обговорити зміст переглянутого медіатексту та створити пам’ятку-рекомендацію для однокласників щодо формування власної медіаграмотності. При цьому […]
Детальніше ...

Вправа «П’ятий зайвий?»

01.03.2023  
На початку вивчення розділу «Океани Землі» учні відкривають підручник, ознайомлюються з інформацією про кількість океанів, пригадують, скільки океанів вчили в курсі природознавства. Потім вчитель відкриває декілька сайтів з інформацією про визнання п’ятого океану (Вікіпедія, офіційний сайт National Geographic, платформа УКРІНФОРМ). Аналізуючи інформацію, учні приходять до висновку, що в підручнику вказані 4 океани, а на вищезазначених […]
Детальніше ...

Вправа для перевірки знать учнів з теми: "Індивідуальний розвиток комах"

06.02.2023  
Учні працюють індивідуально. У кожного розмальовка з зображенням різних стадій життя метелика. Завдання: – розфарбувати відповідними кольорами личинку, лялечку, кокон. дорослу особину; – знайти і позначити стадію личинки; – знайти і позначити лялечку; – «оживити» зображення; – порівняти зображення із матеріалом підручника; – заповнити порівняльну таблицю; – сформулювати висновки.
Детальніше ...

Маніпулятивні технології в радянській пропаганді: що і як святкували

26.12.2022  
Види діяльності учнів/ученицьКлючові поняття: Ідеологія комунізму – це утопічна філософська ідея про ідеальне в економічному і суспільному плані облаштування держави, де процвітає рівність і справедливість. На практиці, дана ідея виявилася нежиттєздатною і нездійсненною з огляду на безліч причин. Антиріздвяна пропаганда – з 1917 по 1935 рік з голови радянської людини комуністи вибивали усе, що пов'язано […]
Детальніше ...

Україна в повоєнний період: 1945-52. Механізми тоталітарної пропаганди

22.12.2022  
https://medialiteracy.org.ua/wp-content/uploads/2022/12/Povoenna-vidbudova-istoria-ukraini-11-klas_compressed.pdf 
Детальніше ...

Під захисною інформаційною «парасолькою» або Як ґавеня Шкоденя з небезпекою змагалося Нонфікшн (книга для читання, енциклопедія медіаграмотності й превентивного виховання для здобувачів освіти молодшого шкільного віку)

18.12.2022  
Зміст КНИГА 1. Під захисною інформаційною «парасолькою» або як ґавеня Шкоденя з небезпекою змагалося Як усе починалося 2 Наслідки нічного буревію 3 Нова мешканка квартири 4 Про «живий» годинник і про те, що значить «упіймати ґаву» 6 Прояви «нечистої сили» на балконі 8 Вчимося здобувати необхідну інформацію 10 Вчимося розвінчувати фейки 12 «Злий» чарівник Неможній […]
Детальніше ...

медіаграмотності у дітей під час уроків з історії

15.12.2022  
Медіаграмотність важливий аспект сучасного суспільства. На уроках історії ми вивчаємо багато різної інформації, які потрібно запам'ятати. Проте не вся інформація з джерел може бути достовірною. Потрібно аналізувати та критично оцінювати її.  Існують різні сайти на історичні теми. Наше завдання розрізняти фейки від правди. З цим допоможе медіаграмотність.  «Стати медіаграмотним» – не означає пройти якісь курси, […]
Детальніше ...

Споживай інформацію безпечно

06.12.2022  
Тренінг: «Споживай інформацію безпечно» Мета: формування поглибленого розуміння ролі інформації в сучасних умовах, значення засобів мас-медіа та інформаційних технологій в керуванні масовою свідомістю; підготовка вихованців до захисту від маніпуляцій свідомістю та пропаганди під час інформаційних війн; розвиток критичного мислення щодо інформації, навичок для збору та аналізу достовірної інформації. Очікувані результати:  Учасники навчаться:  – протистояти інформаційним […]
Детальніше ...
tagclockmagnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram