info@aup.com.ua
+380 67 372 2733
Предмети: Біологія
Застосування: На уроці
Вік/клас: 7 клас
Методи: Ігрова діяльність, Індивідуальна робота
Теми медіаграмотності: Етика в медіа, Критичне мислення, Медіаринок, Медіасоціалізація
П.І.Б. автора: Череп Наталія Петрівна
Короткий опис вправи, анотація:

При підготовці до року ви можете знайти безкоштовні 3 D розмальовки і завантажити додаток на сайті (http://www.QuiverVision.com).Потім продумати завдання для дітей. На уроці на етапі закріплення вивченого матеріалу запропонувати учням оживити свої знання. Роздаєте розмальовки і просите учнів;

Розфарбуйте їх у Ваші улюблені кольори, визначте стадії розвитку комах та підпишіть їх.

- Відкрийте програму і натисніть кнопку відтворення (кнопка з логотипом метелики), щоб приступити до перегляду.

- Наведіть на розфарбовану Вами картинку камеру смарт-пристрої. Переконайтеся, що бачите весь аркуш цілком. З'явиться синій прямокутник - значить зображення в фокусі. Замріть на кілька секунд і картинка оживе!

- Ви побачите об'ємну і живу розмальовку в тих кольорах, якими Ви її розфарбували!

Будь ласка, зверніть увагу: основне завдання вчителя пов'язати емоційну сторону побаченого і отримані знання на уроці.  


Мета вправи/заняття:
  • з'ясувати способи і форми розмноження комах;
  • закріпити знання про статеве розмноження та індивідуальний розвиток організмів;
  • показати особливості непрямого розвитку з повним  перетворенням:
  • формувати поняття поняття і терміни: статеве розмноження, онтогенез, метаморфоз, повне перетворення, личинка, лялечка, імаго;
  • поєднати віртуальне і реальне, навчитися працювати в 3D

Необхідне обладнання/матеріали:

Смартфон з встановленим додатком Quiver .

Вільний доступ до мережі інтернет.

3D розмальвка.

Кольорові олівці.

Ручка для записів


Учні працюють індивідуально. У кожного розмальовка з зображенням різних стадій життя метелика.

Завдання:

– розфарбувати відповідними кольорами личинку, лялечку, кокон. дорослу особину;

– знайти і позначити стадію личинки;

– знайти і позначити лялечку;

– «оживити» зображення;

– порівняти зображення із матеріалом підручника;

– заповнити порівняльну таблицю;

– сформулювати висновки.

Очікувані результати:

Діти отримають нові знання, насолоду яскравим, фізичним відчуттям свого творіння в поєднанні з новітніми технологіями доповненої реальності.

- Ви побачите як ваші знання чарівним чином оживають прямо на екрані смарт-пристрої.

- Можливий перегляд анімації з будь-якого кута.

- Можливість зберегти скріншоти Вашого творіння.

- Відтворення і пауза анімації.

- Різні звукові ефекти, пов'язані з кожною сторінкою.


Підсумок / рефлексія за результатами проведення вправи:

Сучасні учні потребують нових підходів до викладання матеріалу.  На мою думку Quiver це відмінний інструмент для розвитку навичок і знань з різних тем для наших дітей. Знання які емоційно забарвленні засвоюються легко. Всі діти 100% запам'ятовують стадії розвитки комах  Перевірте і ви можливості програми, я  впевнена - ви погодитеся.

Бажаю нових відкриттів на уроках  з програмою Quiver.


Використані джерела:

ttps://uk.wikipedia.org/wiki/Доповнена_реальність

http://voipoppdn.blogspot.com/2017/09/quiver.html


    magnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram