info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Тема: Як винайшли комп’ютер. (Історія розвитку обчислювальної техніки)

16.05.2022  
Організаційний етап (1хв.) Актуалізація набутих раніше знань (3 хв.) Розминка (4 хв.) Мотивація навчального матеріалу (1 хв.) Оголошення теми уроку (1 хв.) Вивчення нового матеріалу (10 хв.) Фізкультхвилинка (1 хв.) Закріплення знань і навичок(6 хв.) Виконання вправи для зняття стомлення очей і м’язів (2 хв.) Робота за комп’ютером (8 хв.) Домашнє завдання (1 хв.) Підсумки […]
Детальніше ...

Неклітинні форми життя: віруси

16.05.2022  
Клас 10 Тема програми Біорізноманіття Тема уроку Неклітинні форми життя: віруси. Мета уроку Øнавчальні: поглибити поняття віруси, віріон, капсид; називати гіпотези походження вірусів, шляхи проникнення вірусів у клітини; Øрозвивальні: розвивати самостійність, вміння аналізувати, формувати критичне мислення на основі встановлення причинно-наслідкових зв’язків, удосконалювати навички роботи з мас-медіа й уміння узагальнювати матеріал, робити аргументовані висновки, застосовувати отримані […]
Детальніше ...

Система вправ з теми "Чи не той то Хміль" для використання на уроці української літератури

16.05.2022  
Система вправ з теми "Чи не той то Хміль" для використання на уроці української літератури у 8 класі є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Авторка: Горденкова Анастасія Олександрівна, вчителька української мови та літератури КЗ "Оленівський ліцей з дошкільним підрозділом" Вороновицької селищної ради Вінниького району Вінницької області.  Мета вправи/заняття: […]
Детальніше ...

Вправа "Who am I following?" для використання на уроці англійської мови

11.05.2022  
Вправа "Who am I following" для використання на уроці англійської мови  у 8 класі є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Авторка: Ярова Анастасія Олександрівна, вчителька англійської мови КЗ "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №51 Маріупольської міської ради Донецької області". Мета вправи/заняття: знання: Учасники й учасниці розуміють, хто такі інфлуенсери та […]
Детальніше ...

Вправа "Урок мовленнєвого розвитку" для використання на уроці української мови

29.04.2022  
Вправа "Урок мовленнєвого розвитку. Складання й розігрування діалогів відповідно до ситуації, пов'язаної з характеристикою людей, з використанням дієприкметників. Складання й розігрування діалогів, що характеризують психічні стани людей, із використанням фразеологізмів, які містять дієприкметники" для використання на уроці української мови  у 7 класі є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 […]
Детальніше ...

Вправа "Правда чи фейк про сюжет історичної повісті "Захар Беркут" Івана Франка" для використання на уроці української літератури

27.04.2022  
Вправа "Правда чи фейк про сюжет історичної повісті "Захар Беркут" Івана Франка" для використання на уроці української літератури  у 7 класі є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Авторка: Вяліна Тетяна Вікторівна, заступник директора з навчально-виховної роботи, учителька української мови та літератури Ямненької ЗОШ І-ІІІ ступенів ім. І.О. Мусієнка […]
Детальніше ...

Вправа "Вчимося думати і читати критично" для використання на уроці біології

25.04.2022  
Вправа "Вчимося думати і читати критично" для використання на уроці біології у 8 класі при виченні теми "Перша допомога при термічних пошкодженнях шкіри (обмороження)" є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Авторка: Лях Наталя Миколаївна, вчителька біології і хімії КЗ "Мереф'янський ліцей №4 з дошкільним підрозділом" Мереф'янської міської ради […]
Детальніше ...

Вправа "Різдвяні дива в картинах українських митців" для використання на уроці мистецтва

22.04.2022  
Вправа "Різдвяні дива в картинах українських митців" для використання на уроці мистецтва у 7 класі є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Авторка: Кузьменко Наталія Ярославівна, вчителька музичного мистецтва, мистецтва СЗШ 77 м. Львова з поглибленим вивченням економіки та управлінської діяльності. Вправа нагороджена спеціальним дипломом за креативний підхід до інтеграції […]
Детальніше ...

Вправа "Слідство ведуть екстрасенси. Ukraine’s Psychic Challange" для використання на уроці англійської мови

20.04.2022  
Вправа "Слідство ведуть екстрасенси. Ukraine's Phychic Challange" для використання на уроці англійської мови у 7 класі є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Авторка: Середа Світлана Леонідівна, вчителька англійської мови Журавлівського ліцею Тульчинської міської ради Вінницької області. Вправа нагороджена спеціальним дипломом за креативний підхід до інтеграції та викладання медіаосвіти. Мета […]
Детальніше ...

Вправа "Еліксир молодості. Youth elixir" для використання на уроці англійської мови

18.04.2022  
Вправа "Еліксир молодості. Youth elixir" для використання на уроці англійської мови у 7 класі є вправою-учасникею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Авторка: Середа Світлана Леонідівна, вчителька англійської мови Журавлівського ліцею Тульчинської міської ради Вінницької області. Вправа нагороджена спеціальним дипломом за креативний підхід до інтеграції та викладання медіаосвіти.  Мета вправи: розвиток […]
Детальніше ...
tagclockmagnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram