Вправа для використання на уроці образотворчого мистецтва у 5-6 класі при вивченні теми «Як розрізняти факти і судження»

Вправа для використання на уроці образотворчого мистецтва у 5-6 класі при вивченні теми «Як розрізняти факти і судження» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів.

Авторка: Холеван Лілія Марківна, вчителька образотворчого мистецтва, мистецтва, дизайну і технологій Підзахаричівського НВК “Перлина Гуцульщини” Усть-Путильської ТГ Чернівецької області. 

Мета вправи/заняття: сфомувати розуміння відмінностей «факти» та  «судження»

Короткий опис вправи, анотація: з допомогою цієї вправи , діти закріплять знання, набуті при виконанні попередньої вправи «Реклама і Я»

Час необхідний на виконання вправи: 10-15хв. 

Застосування вправи: пропоную застосувати на годині спілкування

Необхідне обладнання/матеріали: підключення до мережі Інтернет, смартфон.

Форма/метод роботи: індивідуальна

Детальний опис вправи:  https://learningapps.org/display?v=puzof88i221

Лінк на вправу на платформі LearningAps

QR код, де знаходиться вправа

Очікувані результати учні/учениці зможуть відрізняти факти від суджень

 Підсумок / рефлексія за результатами проведення вправи:

  1. Сьогодні я дізнався/дізналася …
  2. Сьогодні  я навчився/навчилася …
  3. Мені було важко …
  4. Мені було незрозуміло …
  5. Тепер я знаю, що …
  6. Мене здивувало …
  7. Я б хотів/хотіла дізнатися, чому …

Використані джерела:

  1. https://www.youtube.com/watch?v=CFxmZuBhAAA
  2. http://qrcoder.ru/
  3. https://learningapps.org/my.php
  4. https://verified.ed-era.com/ua/u1

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.