info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Фрагмент уроку з інформатики для 5 класу "Пошук інформації в Інтернеті"

29.06.2022  
І. Організаційний момент ІІ. Актуалізація опорних знань Вправа "Асоціативний кущ".  -На минулому уроці ми з вами почали вивчати тему "Комп'ютерні мережі". Давайте згадаємо з чим у вас асоціюється поняття Інтернет - дібравши лише одне слово. Інтернет - (мережа, зв'язок, пошук, ігри, навчання....) ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми та мети уроку -Які дії ми можемо […]
Детальніше ...

У пошуках своєї суперсили (за казкою І. Бови "Хаппі та її суперсила"))

29.06.2022  
Підготовча робота Вправа “Віртуальні друзі” (10 хв.) Мета: проаналізувати чинники, що впливають на встановлення нових віртуальних контактів у соцмережах. Форма: робота в мінігрупах. Обладнання: роздруковані шаблони для заповнення, ручка. Завдання для учнів:  зайди в соцмережу, якою ти користуєшся найчастіше; запиши в зошиті загальну кількість так званих друзів, а поруч - кількість тих, кого ти знаєш […]
Детальніше ...

Проєкт «В об’єтиві».

29.06.2022  
Ця проєктна робота складається з кількох етапів та підійде для учнів 5-12 класів. Її можна виконувати як під час уроків у класній кімнаті, так і за межами кабінету на відкритому просторі. Учні можуть використовувати комп'ютерні технології, дизайн, рамки, фотошоп або хенд-мейд для створення свого зображення. Вчитель пропонує учням взяти участь у творчій проєктній роботі, яка […]
Детальніше ...

Урок мовленнєвого розвитку. Написання твору-опису предмета в художньому стилі. Символи стійкості і нескореності українців

29.06.2022  
Привітання. Вступ. Оголошення мети й теми уроку. – Шановні учні й учениці, хотілося у вас спитати, чи є вас вдома, у квартирі, предмет домашнього вжитку, який вам здається найкрасивішим чи подобається більше за інших? Чи є у вас улюблений предмет меблів або домашнього вжитку? Як ви могли б описати цей предмет одним словом? – Сьогодні ми з […]
Детальніше ...

Вправа "Руйнівники міфів про здорове харчування"

18.06.2022  
Активізація пізнавальної діяльності здобувачів освіти: пропонуємо учням на стікерах (реальних чи віртуальних) записати найпоширеніші твердження, почуті ними, щодо здорового харчування. Стікери розміщуємо на аркуші ватману (або на дошці Jamboard). Групуємо стікери відповідно до змісту. Пропонуємо учням об`єднатися у 3-4 групи (в залежності від кількості учнів) і опрацювати певну кількість зазначених тверджень про здорове харчування - […]
Детальніше ...

ТрисуттяVSТризуб/Трисуття=Тризуб

15.06.2022  
Види діяльності учнів/учениць Ключові поняття: ТРИЗУБ ТРИСУТТЯ МАЛИЙ ДЕРЖАВНИЙ ГЕРБ ВЕЛИКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ГЕРБ   1.Емоційне налаштування. Вправа «Хвилина на роздум».   Цей прийом сприяє розвитку вміння осмислювати та оцінювати свій досвід. Називаю учнівству слово «ТРИЗУБ» та прошу їх протягом однієї хвилини записати свої думки, які з цим словом  пов'язані. По закінченні часу пропоную школярам (за […]
Детальніше ...

Урок мовленнєвого розвитку. Усний твір-опис тварини в художньому стилі. Бойові котики ЗСУ (частина 1)

09.06.2022  
Привітання. Вступ. Оголошення мети й теми уроку. – Більшість людей на планеті любить тварин. Хтось собачок, котиків, єнотиків, мавпочок, тигриків, ведмедиків, хтось папужок, півників, гусиків, хтось вужиків, удавчиків, хамелеончиків… Маленький Принц з однойменної повісті відомого французького письменника ХХ століття Сент Екзюпері, сказав, що ми несемо відповідальність за тих, кого приручили. – Яка тваринка вам найбільше подобається? – Сьогодні […]
Детальніше ...

Урок мовленнєвого розвитку. Усний твір-опис тварини в художньому стилі. Бойові котики ЗСУ (частина 2)

09.06.2022  
Привітання. Вступ. Оголошення мети й теми уроку. Презентація виконаного домашнього завдання: Учні показують знайдені світлини найвідоміших котів України. Озвучують новину, починаючи із заголовка, потім знайомлять із самою новиною, даючи відповідь на питання: Чому цей кіт став знаменитий? Чим кіт вирізняється від інших? Як пережите вплинуло на тварину? Вправа «Декодуємо зображення» – А зараз ми поговоримо ще […]
Детальніше ...

Вправа “Гра-ілюстрація” для використання на уроці української літератури в 5 класі при вивченні повісті-казки Всеволода Нестайка “Чарівні окуляри” (Модельна навчальна програма «Українська література. 5-6 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Яценко Т.О., Качак Т.Б., Кизилова В.В., Пахаренко В.І., Дячок С.О., Овдійчук Л.М., Слижук О.А., Макаренко В.М., Тригуб І.А.)

07.06.2022  
Перед вами шаблон, у якому в кольорових прямокутниках записані питання по твору Всеволода Нестайка "Чарівні окуляри". Необхідно в інтернет-просторі знайти відповідь-картинку чи зробити фото-відповідь (за можливості). Знайдене фото-картинку розмістити у відповідному місці на шаблоні. Ознайомитися з шаблоном гри-ілюстрації. Прочитати питання і відповісти на нього. Сфотографувати відповідь (якщо є поряд предмет відповіді) чи знайти в інтернет-просторі […]
Детальніше ...

Урок мовленнєвого розвитку. Усний твір-опис тварини в художньому стилі. Бойові котики ЗСУ

23.05.2022  
Галина Дегтярьова Мовно-літературна галузь Предмет: Українська мова Застосування: Урок мовленнєвого розвитку. Усний твір-опис тварини в художньому стилі. Бойові котики ЗСУ. Вік/клас: 5 клас Методи: аналіз медіатекстів, робота в групах, індивідуальна, фронтальна робота Теми медіаграмотності: декодування медіатекстів, візуальні маніпуляції, робота з інформацією. Заняття 1 Мета вправи/заняття: учити створювати опис тварини за світлинами; учити добирати заголовки та писати […]
Детальніше ...
tagclockmagnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram