info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

ВолонтЕрство чи волонтИрство?

08.05.2023  
ПІБ автора(ки): Щербатюк Лілія Михайлівна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте: опорний заклад загальної середньої освіти «Монастирищенська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №5» Монастирищенської міської ради Черкаської області Ваша посада: заступник директора Короткий опис вправи, анотація: вправа з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-10 класів «ВолонтЕрство чи ВолонтИрство» передбачає опрацювання оголошень волонтерського характеру у таких ЗМІ як масова […]
Детальніше ...

Вправа "Медіаграмотно про стрілецьку зброю!" 

27.04.2023  
ПІБ автора(ки) *: Зоря Юлія Миколаївна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: комунальний навчальний заклад «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради» Ваша посада*: завідувачка навчально-тренінговим центром Короткий опис вправи, анотація*: Війна змінила наші пріоритети. Шкільний предмет “Захист України” зараз набув іншого статусу в суспільстві, яке переживає жахливу російсько-українську війну, яка ведеться на всіх фронтах, […]
Детальніше ...

Постер/ Інтелект-карта/Дорожня карта "Інформація. Шлях медіаграмотності"

19.11.2022  
Таймінг вправи дуже індивідуальний - залежно від потреб і запитів. Найкраще проводити у формі тренінгу у групі до 10 осіб. Можна розглянути лише один приклад інформації за картою, а можна декілька. Можуть висловлюватися бажаючі, або усі (індивідуально чи групова робота). Алгоритм роботи ОЗнайомлення із темою заняття і метою. Отримання інформації для аналізу - одна на […]
Детальніше ...

Створюємо настінну газету присвячену Дню Незалежності України

07.07.2022  
Методична порада колезі.     До проведення уроку,  слід готуватися заздалегідь. Ви  маєте підібрати газети, що вийшли друком напередодні національного свята – Дня Незалежності, придбавши їх  в газетних кіосках, на розкладках чи скориставшись можливостями місцевих бібліотек. Головне, щоб  було представлено якомога більше різних  періодичних видань та, бажано, по декілька примірників кожного з них.  Можна використати  і […]
Детальніше ...

Інтерпретуй вірно!

04.07.2022  
Виконуємо вправу у шість етапів: Вчитель пропонує учням уважно подивитися на фото, яке може бути представлене як на інтерактивній дошці або комп'ютері, так і у вигляді роздаткового матеріалу. Потім учні беруть аркуш паперу або працюють у зошитах. Вони ділять сторінку на дві частини і підписують їх як "візуалізація " та " інтерпретація " . Протягом […]
Детальніше ...

Проєкт «В об’єтиві».

29.06.2022  
Ця проєктна робота складається з кількох етапів та підійде для учнів 5-12 класів. Її можна виконувати як під час уроків у класній кімнаті, так і за межами кабінету на відкритому просторі. Учні можуть використовувати комп'ютерні технології, дизайн, рамки, фотошоп або хенд-мейд для створення свого зображення. Вчитель пропонує учням взяти участь у творчій проєктній роботі, яка […]
Детальніше ...

Нацистська пропаганда як передвісниця рашистської

31.05.2022  
Основні засади нацистської пропаганди були сформовані в роботі А.Гітлера «Майн Кампф» та розширені в діяльності Й.Гебельса, міністра просвіти та пропаганди Третього Рейху. Гітлер надавав великого значення пропаганді, особливо у військовий час. Однією з причин поразки Німеччини у І світовій війні, він називав кращий рівень британської пропаганди, ніж німецької. Це насправді було не так, за розмахом […]
Детальніше ...

Рашистська пропаганда як аналог нацистської

31.05.2022  
Російський напад на Україну 24 лютого 2022 року. яскраво продемонстрував, що похідною для російської ідеології «русского миру» була нацистська. Російська пропаганда, яка завжди базувалась на сталінській, радянській, доказала створення нового типу ідеології – рашизм. Цей термін визначає ідеологію,  яка базується на ідеях «особливої цивілізаційної місії» росіян, військовому експансіонізмі, нетерпимості до культури інших народів; на тоталітаризмі […]
Детальніше ...

Особливості російської пропаганди

18.05.2022  
Слово «пропаганда» походить від назви органу Католицької Церкви, що виник в період боротьби з Реформацією, в 1622 році, під назвою  «Конгрегація пропаганди віри». Його діяльність була спрямована на «пропагування» католицької віри в некатолицьких країнах. З кінця 18 століття цей термін став використовуватися також для позначення пропаганди у світській діяльності. А з середини 19 століття почав набувати зневажливого або негативного відтінку, […]
Детальніше ...
tagclockmagnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram