info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Вивчаю, запам’ятовую – аналізую, відповідаю

07.09.2023  
ПІБ автора(ки) *: Іванчук Галина Василівна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Чернівецький філософсько-правовий ліцей №2 Чернівецької міської ради Ваша посада*: учителька української мови і літератури, заступник директора з навчально-виховної роботи Короткий опис вправи, анотація*: Учні мають переглянути відео, перейшовши за покликанням: https://edpuzzle.com/media/642352ca00e2ae42d2e556f1 і відповісти на тестові запитання. Цей інтерактивний відеоматеріал створено самостійно в EDpuzzle (https://edpuzzle.com — безкоштовний […]
Детальніше ...

Інтерактивний Smartbox «Vanhelchenko: ловець фейків»

07.09.2023  
ПІБ автора(ки) *: Крайнік Олена Вікторівна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Пушкарівський ліцей Верхньодніпровської міської ради Ваша посада*: вчитель історії Короткий опис вправи, анотація*: Інтерактивний «смартбокс» є еквівалентом вже відомої форми роботи по групуванню різнорівневих завдань, коротких відео/фото чи інших видів навчальних матеріалів. Особливість даного виду інтерактиву в можливості реалізації принципів «змішаного навчання» та онлайн-освіти: наявність […]
Детальніше ...

Вправа "Гедонізм у сучасному вимірі (за романом Оскара Вайльда «Портрет Доріана Грея»)"

10.07.2023  
ПІБ автора(ки) *: СТЕПАНЕНКО Галина Анатоліївна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Прилуцький ліцей № 9 Прилуцької міської ради Чернігівської області Ваша посада*: заступник директора з навчально-виховної роботи, вчитель зарубіжної літератури Короткий опис вправи, анотація*: Здоровий спосіб життя, формування й утвердження духовно-моральних якостей особистості – чи не найважливіші (поряд з патріотизмом) пріоритети нашого сьогодення для старшокласників […]
Детальніше ...

Вправа "Як світові музеї повертають відомих митців Україні"

10.07.2023  
ПІБ автора(ки) *:Кузьменко Наталія Ярославівна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*:СЗШ 77м. Львова з поглибленим вивченням економіки та управлінської діяльності  Ваша посада*: вчитель музичного мистецтва, мистецтва Короткий опис вправи, анотація*:Вправа для учнів 9-10 класів, щоб підтримати і долучитися до процесу, що покликаний переосмислити неправильне визначення українського мистецтва та української спадщини, її тотального маркування як російської, зміни […]
Детальніше ...

Вправа «Ловімо справжні сенси, а не Кайдаша» (Повість «Кайдашева сім’я» & cеріал «Спіймати Кайдаша»)

10.07.2023  
ПІБ автора(ки) *:  Полтавець Юлія Сергіївна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*:  Український державний університет імені Михайла Драгоманова Ваша посада*: Старший викладач кафедри журналістики Короткий опис вправи, анотація*:  Вправа розрахована на формування уміння аналізувати аудіовізуальний медіатвір (серіал «Спіймати Кайдаша») і зіставляти його з тим твором, інтерпретацією якого він є (повість І. Нечуя-Левицького «Кайдашева сім’я»). Мета вправи/заняття*:  […]
Детальніше ...

Вправа "Критичний погляд"

27.04.2023  
ПІБ автора(ки) *: Таранюк Майя Іванівна  Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: КЗ «Вороновицький ліцей» Ваша посада*: учитель мистецтва Короткий опис вправи, анотація*: Значення реклами зростає у всіх галузях економіки та громадського життя. Суспільна роль полягає в тому, що реклама впливає не лише на формування купівельних переваг, а й на становлення певних стандартів мислення та соціальної […]
Детальніше ...

Вправа з медіаграмотності «Як народжується фейк?»

21.03.2023  
Опрацьовуючи тему «Вишивка в декоративно-ужитковому мистецтві регіонів України», здійснимо порівняльний аналіз статей з різних інтернет-джерел, і на їх основі прослідкуємо «народження» фейку. Клас ділимо на три групи, кожна з яких опрацьовує одне з медіаповідомлень: Найдавніші зразки стародавньої вишивки. 06.04.2015.    SPADOK.ORG.UA - Інформаційно-аналітичний, культурно-просвітницький порталhttps://spadok.org.ua/vyshyvka-i-vbrannya/naydavnishi-zrazky-starodavno-vyshyvky Дар від Бога. Якою була перша вишиванка та як екстравагантно носив її Іван […]
Детальніше ...

Постер/ Інтелект-карта/Дорожня карта "Інформація. Шлях медіаграмотності"

19.11.2022  
Таймінг вправи дуже індивідуальний - залежно від потреб і запитів. Найкраще проводити у формі тренінгу у групі до 10 осіб. Можна розглянути лише один приклад інформації за картою, а можна декілька. Можуть висловлюватися бажаючі, або усі (індивідуально чи групова робота). Алгоритм роботи ОЗнайомлення із темою заняття і метою. Отримання інформації для аналізу - одна на […]
Детальніше ...

Слава Україні! Героям Слава!

22.06.2022  
Види діяльності учнів/учениць Ключові поняття: ГРАФІТІ (від італ. graffiti – надряпані) – найдавніші текстові написи, малюнки, символічні, магічні, цифрові знаки й монограми, видряпані гострими предметами на керамічних та інших речах сакрального, побутового і торгового призначення, рідше – на стінах різних споруд. Графіті також називають сучасні надписи і рисунки на стінах будинків, у метро, на парканах […]
Детальніше ...

ТрисуттяVSТризуб/Трисуття=Тризуб

15.06.2022  
Види діяльності учнів/учениць Ключові поняття: ТРИЗУБ ТРИСУТТЯ МАЛИЙ ДЕРЖАВНИЙ ГЕРБ ВЕЛИКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ГЕРБ   1.Емоційне налаштування. Вправа «Хвилина на роздум».   Цей прийом сприяє розвитку вміння осмислювати та оцінювати свій досвід. Називаю учнівству слово «ТРИЗУБ» та прошу їх протягом однієї хвилини записати свої думки, які з цим словом  пов'язані. По закінченні часу пропоную школярам (за […]
Детальніше ...
tagclockmagnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram