info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Вправа «Fishbone» для використання під час аналізу соціально-психологічної драми Г. Ібсена «Ляльковий дім»

17.03.2023  
Алгоритм роботи: До кожного завдання  створено онлайн-плакати /"фрейми" на дошці Google Jamboard .https://jamboard.google.com/d/1TMDZV4B7ixOBc3LkFJrnWXTxx54usf10G_aYLvNTIIw/edit?usp=sharing На 1,4,7  фреймах  розписано завдання для кожного учня або групи (вправа "Мозковий штурм" проблеми) Учні добирають факти з медіатексту, заповнюють діаграму, вписуючи необхідну інформацію на окремих стікерах (при фронтальній роботі зі своїм логотипом). По закінченню - презентація роботи та спільне обговорення.
Детальніше ...

Медіавправа "Дослідники медіа". Українська мова, 8 клас

04.03.2023  
         У сьогочасному насиченому інформаційному світі бути обізнаним і грамотним – не тільки престижно й модно, а й життєво необхідно. Особливо це стосується фінансової грамотності. Не секрет, що переважна більшість школярів мало цікавиться фінансовими питаннями сімейного бюджету. Вміти користуватися власними коштами, заробляти кишенькові гроші, заощаджувати і витрачати – головні риси сучасної людини. Запитання до учнів: […]
Детальніше ...

Вправа для перевірки знать учнів з теми: "Індивідуальний розвиток комах"

06.02.2023  
Учні працюють індивідуально. У кожного розмальовка з зображенням різних стадій життя метелика. Завдання: – розфарбувати відповідними кольорами личинку, лялечку, кокон. дорослу особину; – знайти і позначити стадію личинки; – знайти і позначити лялечку; – «оживити» зображення; – порівняти зображення із матеріалом підручника; – заповнити порівняльну таблицю; – сформулювати висновки.
Детальніше ...

Під захисною інформаційною «парасолькою» або Як ґавеня Шкоденя з небезпекою змагалося Нонфікшн (книга для читання, енциклопедія медіаграмотності й превентивного виховання для здобувачів освіти молодшого шкільного віку)

18.12.2022  
Зміст КНИГА 1. Під захисною інформаційною «парасолькою» або як ґавеня Шкоденя з небезпекою змагалося Як усе починалося 2 Наслідки нічного буревію 3 Нова мешканка квартири 4 Про «живий» годинник і про те, що значить «упіймати ґаву» 6 Прояви «нечистої сили» на балконі 8 Вчимося здобувати необхідну інформацію 10 Вчимося розвінчувати фейки 12 «Злий» чарівник Неможній […]
Детальніше ...

Постер/ Інтелект-карта/Дорожня карта "Інформація. Шлях медіаграмотності"

19.11.2022  
Таймінг вправи дуже індивідуальний - залежно від потреб і запитів. Найкраще проводити у формі тренінгу у групі до 10 осіб. Можна розглянути лише один приклад інформації за картою, а можна декілька. Можуть висловлюватися бажаючі, або усі (індивідуально чи групова робота). Алгоритм роботи ОЗнайомлення із темою заняття і метою. Отримання інформації для аналізу - одна на […]
Детальніше ...

Веб-квест "Розумій та аналізуй".

07.11.2022  
Вчитель.      Слово «фейк» міцно увійшло в наше повсякденне життя: у 2020 р. вже 77% українців знали про існування дезінформації в медіа. Проте 58% з них не вважали це серйозною проблемою, а 62% були переконані у власній здатності розпізнати неправдиву новину. Ця впевненість не підтвердилася практичним тестом, який проводили соціологи. Результати показали, що у […]
Детальніше ...

Вправа «Зіпсований телефон»

04.07.2022  
Учитель пропонує учням відчути себе у ролі працівників газети і відтворити етапи збору, обробки та відтворення інформації в щотижневій газеті. Для цієї вправи прекрасно підійде педагогічний підхід «коло Сократа», де учні діляться на два кола - активний і спостережливий. Активне коло складається з семи чоловік: керівник зоопарку репортер фотограф секретар редактор новин верстальник читач. Всі […]
Детальніше ...

Урок мовленнєвого розвитку. Усний твір-опис тварини в художньому стилі (2 частина)

04.07.2022  
Привітання. Вступ. Оголошення мети й теми уроку. Вправа «Декодуємо зображення» – А зараз ми поговоримо ще про одного котика. Його світлину побачила у себе в стрічці у фейсбуці. Багато хто лайкнув або запостив її, не замислюючись над тим, що хотіли нам сказати цим зображенням. Мінідискусія – Чи можна постити інформацію в соцмережах, не проаналізувавши її? – Роздивіться світлину. – Що […]
Детальніше ...

Інтерпретуй вірно!

04.07.2022  
Виконуємо вправу у шість етапів: Вчитель пропонує учням уважно подивитися на фото, яке може бути представлене як на інтерактивній дошці або комп'ютері, так і у вигляді роздаткового матеріалу. Потім учні беруть аркуш паперу або працюють у зошитах. Вони ділять сторінку на дві частини і підписують їх як "візуалізація " та " інтерпретація " . Протягом […]
Детальніше ...

Політичне життя крізь призму карикатури

01.07.2022  
Використання: на уроці «Українські політичні партії та організації у Польщі». Об’єднати клас у 4 групи. На виконання завдання відводиться 10-12 хвилин. Учням необхідно проаналізувати відповідне джерело (карикатуру) за схемою, поданою нижче. Групи опрацьовують карикатури та презентують свій аналіз. Схема аналізу карикатури Які образи та персонажі зображені на карикатурі? Чи впізнаєте ви їх? Назвіть політичні сили/партії, […]
Детальніше ...
tagclockmagnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram