info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Вправа «Факти чи судження»

10.07.2023  
ПІБ автора(ки) *: Грисюк Любов Анатоліївна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Тужанівський ЗЗСО І-ІІ ступенів Ваша посада*: вчитель історії та правознавства Короткий опис вправи, анотація*: учням пропонують уривки з праці Ярослава Грицака «Подолати минуле: глобальна історія України», опрацювавши які, вони повинні виокремити факти від суджень; навести факти і твердження, які доводять, що Голодомор 1932-1933 […]
Детальніше ...

Упіймай маніпуляцію

08.05.2023  
ПІБ автора(ки): Сорока Ірина Анатоліївна  Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Рівненський ліцей №14 Рівненської міської ради Ваша посада*: учителька фізики Короткий опис вправи, анотація*: Вправа поєднує завдання з фізики (тема «Теплопровідність») та медіаграмотності (тема «Маніпуляція та пропаганда»).    Мета вправи/заняття*: формувати стійкість до маніпулятивних впливів, уміння ідентифікувати інструменти маніпуляції, розвивати навичку чутливості до маніпуляцій та пропаганд. Необхідне обладнання/матеріали*: обговорити […]
Детальніше ...

Із чого це виробляється?

08.05.2023  
ПІБ автора(ки) : Горобець Артем Якович Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте: приватний заклад загальної середньої освіти ІІ-ІІІ ступенів «Гімназія А+»  Ваша посада: учитель географії Короткий опис вправи, анотація*:  Забезпечення населення будь-якої країни якісним одягом є досить впливовим чинником як підвищення ефективності виробництва та збільшення добробуту населення, так і забезпеченості робочими місцями наявних трудових ресурсів. […]
Детальніше ...

Писанка - символ УКРАЇНИ. «Допоки пишуть писанки, – доти буде світ, а коли перестануть, тоді світ скінчиться»

03.05.2023  
ПІБ автора(ки) *:   Махінько Ольга Кіровна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Середня загальноосвітня школа № 77 м. Львова з поглибленим вивченням економіки та управлінської діяльності з українською мовою навчання Ваша посада*: вчитель трудового навчання та технології Короткий опис вправи, анотація*:  Вправа для виконанні на уроках трудового навчання   та технології при роботі над проектами «Вироби в етностилі», «Вироби […]
Детальніше ...

Створення публіцистичного блогу

03.05.2023  
ПІБ автора(ки) *: Вівчарюк Галина Романівна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Глиницький загальноосвітній навчальний заклад І-ІІ ступенів Мамаївської сільської ради Ваша посада*: Вчителька української мови, української літератури та зарубіжної літератури Короткий опис вправи, анотація*: Розвиток зв'язного мовлення. Знайомство з газетним жанром блогу. Аналіз медіатексту. Ігри, захоплення і самовираження як антистрес. Довіра до онлайн-ресурсів. Вміння […]
Детальніше ...

Історичний мудборд

03.05.2023  
ПІБ автора(ки) *: Таранич Олена Вікторівна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Березотіцька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Лубенської міської ради Лубенського району Полтавської області Ваша посада*: вчитель історії Короткий опис вправи, анотація*: Мудборд – один з інструментів, який використовують у своїй роботі графічні дизайнери, фотографи, архітектори, організатори свят, письменники, психологи, арттерапевти тощо. Мудборд (від англ. mood board – дошка настрою) – добірка світлин, ілюстрацій, листівок, кольорів, слів, шрифтів, текстур, цитат, висловів, […]
Детальніше ...

Колекція вправ “Детектор брехні”

03.05.2023  
ПІБ автора(ки) *:  Сітькова Ірина Миколаївна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Ліцей “Гроно” Львівської міської ради Ваша посада*: учитель української мови та літератури Короткий опис вправи, анотація*: Колекція вправ “Детектор брехні” розроблена за біографією Лесі Українки та її драмою-феєрією “Лісова пісня”. Назва добірки відображає сутність завдань - навчити дітей критично ставитися до будь-якої інформації, перевіряти […]
Детальніше ...

Національно-визвольний рух у 1944–1950-х рр. на території України в радянській карикатурі

02.05.2023  
Завдання: Проаналізуй візуальні джерела, використавши алгоритм дослідження карикатур. Дай відповіді на додаткові питання.Алгоритм дослідження карикатур (за посібником «Історія епохи очима людини»):1. Яка головна ідея карикатури? Поясніть свою думку.2. Перевірте дату створення карикатури. Якій події чи якому явищу вона присвячена?3. Чи упізнаєте ви персонажів? Завдяки чому? Яке ставлення до персонажів, позитивне чи негативне, відображає карикатура?4. Визначте […]
Детальніше ...

Практичне заняття "Третинний сектор економіки світу"

27.04.2023  
ПІБ автора(ки) *: Вінівіт'єва Вероніка Сергіївна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*:  Криворізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №31 Ваша посада*: Вчитель географії Назва вправи*: Практичне заняття "Третинний сектор економіки світу" Короткий опис вправи, анотація*: Користуючись картами атласу  та медіаджерелами необхідно позначити на  карті світу  google.com/maps/  найбільші світові центри розвитку наданих в завданні галузей третинного сектору економіки. Проаналізувати та пояснити особливості […]
Детальніше ...

Уживання слів у невластивому значенні. Неологізми війни VS Новомова

24.04.2023  
Мовна творчість притаманна українському народу, вона – ознака того, що українське слово не заскніло у припалих пилом старих словниках, а активно живе серед українців у повсякденному вжитку. Антон Печерський  – 24 лютого 2022 року різко змінило наше життя. Повномасштабна війна рф проти українського народу вплинула не тільки на нього, а і на нашу мову, яка напрочуд […]
Детальніше ...
tagclockmagnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram