info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Урок мовленнєвого розвитку. Усний твір-опис тварини в художньому стилі (1 частина)

29.06.2022  
Привітання. Вступ. Оголошення мети й теми уроку. – Більшість людей на планеті любить тварин. Хтось собачок, котиків, єнотиків, мавпочок, тигриків, ведмедиків, хтось папужок, півників, гусиків, хтось вужиків, удавчиків, хамелеончиків… Маленький Принц з однойменної повісті відомого французького письменника ХХ століття Сент Екзюпері, сказав, що ми несемо відповідальність за тих, кого приручили. – Яка тваринка вам найбільше подобається? – Сьогодні […]
Детальніше ...

У пошуках своєї суперсили (за казкою І. Бови "Хаппі та її суперсила"))

29.06.2022  
Підготовча робота Вправа “Віртуальні друзі” (10 хв.) Мета: проаналізувати чинники, що впливають на встановлення нових віртуальних контактів у соцмережах. Форма: робота в мінігрупах. Обладнання: роздруковані шаблони для заповнення, ручка. Завдання для учнів:  зайди в соцмережу, якою ти користуєшся найчастіше; запиши в зошиті загальну кількість так званих друзів, а поруч - кількість тих, кого ти знаєш […]
Детальніше ...

Проєкт «В об’єтиві».

29.06.2022  
Ця проєктна робота складається з кількох етапів та підійде для учнів 5-12 класів. Її можна виконувати як під час уроків у класній кімнаті, так і за межами кабінету на відкритому просторі. Учні можуть використовувати комп'ютерні технології, дизайн, рамки, фотошоп або хенд-мейд для створення свого зображення. Вчитель пропонує учням взяти участь у творчій проєктній роботі, яка […]
Детальніше ...

Урок мовленнєвого розвитку. Написання твору-опису предмета в художньому стилі. Символи стійкості і нескореності українців

29.06.2022  
Привітання. Вступ. Оголошення мети й теми уроку. – Шановні учні й учениці, хотілося у вас спитати, чи є вас вдома, у квартирі, предмет домашнього вжитку, який вам здається найкрасивішим чи подобається більше за інших? Чи є у вас улюблений предмет меблів або домашнього вжитку? Як ви могли б описати цей предмет одним словом? – Сьогодні ми з […]
Детальніше ...

Слава Україні! Героям Слава!

22.06.2022  
Види діяльності учнів/учениць Ключові поняття: ГРАФІТІ (від італ. graffiti – надряпані) – найдавніші текстові написи, малюнки, символічні, магічні, цифрові знаки й монограми, видряпані гострими предметами на керамічних та інших речах сакрального, побутового і торгового призначення, рідше – на стінах різних споруд. Графіті також називають сучасні надписи і рисунки на стінах будинків, у метро, на парканах […]
Детальніше ...

Урок мовленнєвого розвитку. Усний твір-опис тварини в художньому стилі. Бойові котики ЗСУ (частина 1)

09.06.2022  
Привітання. Вступ. Оголошення мети й теми уроку. – Більшість людей на планеті любить тварин. Хтось собачок, котиків, єнотиків, мавпочок, тигриків, ведмедиків, хтось папужок, півників, гусиків, хтось вужиків, удавчиків, хамелеончиків… Маленький Принц з однойменної повісті відомого французького письменника ХХ століття Сент Екзюпері, сказав, що ми несемо відповідальність за тих, кого приручили. – Яка тваринка вам найбільше подобається? – Сьогодні […]
Детальніше ...

Нацистська пропаганда як передвісниця рашистської

31.05.2022  
Основні засади нацистської пропаганди були сформовані в роботі А.Гітлера «Майн Кампф» та розширені в діяльності Й.Гебельса, міністра просвіти та пропаганди Третього Рейху. Гітлер надавав великого значення пропаганді, особливо у військовий час. Однією з причин поразки Німеччини у І світовій війні, він називав кращий рівень британської пропаганди, ніж німецької. Це насправді було не так, за розмахом […]
Детальніше ...

Урок мовленнєвого розвитку. Усний твір-опис тварини в художньому стилі. Бойові котики ЗСУ

23.05.2022  
Галина Дегтярьова Мовно-літературна галузь Предмет: Українська мова Застосування: Урок мовленнєвого розвитку. Усний твір-опис тварини в художньому стилі. Бойові котики ЗСУ. Вік/клас: 5 клас Методи: аналіз медіатекстів, робота в групах, індивідуальна, фронтальна робота Теми медіаграмотності: декодування медіатекстів, візуальні маніпуляції, робота з інформацією. Заняття 1 Мета вправи/заняття: учити створювати опис тварини за світлинами; учити добирати заголовки та писати […]
Детальніше ...

Російсько-українська війна через «окуляри» міжнародного гуманітарного права. Захист цивільного населення . Лекція 2

19.05.2022  
Лекція. Частина 2 Захист цивільного населення під час режиму військової окупації МГП вимагає, щоб до цивільних осіб, коли вони опиняються під владою супротивної сторони, ставилися гуманно за будь-яких обставин. Вони мають право на повагу до своєї особи, до гідності, сімейних прав, релігійних переконань та обрядів, до своїх звичаїв[1]. Також вони повинні бути захищені від будь-яких […]
Детальніше ...

Російсько-українська війна через «окуляри» міжнародного гуманітарного права. Захист цивільного населення

19.05.2022  
У 2014 році частина території нашої держави, а після 24 лютого 2022 року вся територія держави опинилась у ситуації, яку важко було собі уявити, а саме в умовах збройного конфлікту. Внаслідок цього норми чинного національного та міжнародного  законодавства, які покликані забезпечувати дотримання прав людини, виявилися нездатними врегулювати «людські стандарти» у взаємовідносинах між державою та людиною. […]
Детальніше ...
tagclockmagnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram