Вправа для використання на уроці образотворчого мистецтва у 5-6 класі при вивченні теми «Як розрізняти факти і судження» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів.
Авторка: Холеван Лілія Марківна, вчителька образотворчого мистецтва, мистецтва, дизайну і технологій Підзахаричівського НВК "Перлина Гуцульщини" Усть-Путильської ТГ Чернівецької області.
Мета вправи/заняття: сфомувати розуміння відмінностей «факти» та «судження»
Короткий опис вправи, анотація: з допомогою цієї вправи , діти закріплять знання, набуті при виконанні попередньої вправи «Реклама і Я»
Час необхідний на виконання вправи: 10-15хв.
Застосування вправи: пропоную застосувати на годині спілкування
Необхідне обладнання/матеріали: підключення до мережі Інтернет, смартфон.
Форма/метод роботи: індивідуальна
Детальний опис вправи: https://learningapps.org/display?v=puzof88i221
Лінк на вправу на платформі LearningAps
QR код, де знаходиться вправа
Очікувані результати учні/учениці зможуть відрізняти факти від суджень
Підсумок / рефлексія за результатами проведення вправи:
Використані джерела: