Вправа «Юні Спілберги» для використання на уроці фізики та інформатики

Вправа  “Юні Спілберги” для використання на уроці фізики та інформатики у 8 класі є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів.

Авторка: Башмакова Антоніна Вікторівна, вчителька фізики та інформатики Миколаївської гімназії №64. 

Мета вправи/заняття: закріпити уміння учнів працювати в відеоредакторах, пошуку інформації в Інтернеті, закони або означення з фізики.

Короткий опис вправи, анотація: це інтеграція двох навчальних предметів – фізики та інформатики.

Учні повинні мати певні навички з роботою в програмі відеоредактора, уміння шукати інформацію в Інтернеті (правильно її вибирати) та знати закони або означення з  фізики.

Час необхідний на виконання вправи: 20 хвилин

Застосування вправи: можна на уроці інформатики та фізики використовувати, як роботу над навчальним проєктом.

Необхідне обладнання/матеріали: один з видів (телефон, планшет, ноутбук, нетбук, стаціонарний) комп’ютерів, доступ до Інтернету.

Форма/метод роботи: проєктна робота в парах.

Детальний опис вправи:

  • Учні діляться на пари
  • Вибирають із запропонованих означень, законів свій (заготовки-листочки в конвертах)
  • Ознайомлюються з матеріалом
  • Знаходять відповідні зображення в Інтернеті
  • В відеоредакторі створюють відеоряд (діти люблять працювати в телефонах)
  • Озвучують та накладають музику
  • Демонструють однокласникам
  • Учні оцінюють роботу

Очікувані результати: отримуємо запам’ятоване означення або закон, відеофільм, який можна використовувати в освітньому процесі.

Підсумок / рефлексія за результатами проведення вправи: в учнів підвищується самооцінка, гарний настрій ( зображення можуть мати комічний характер) та змінюється ставлення до предмету.

Використані джерела:

  1. Практична медіаосвіта: авторські уроки. Збірка / Ред.- упор. В. Ф. Іванов, О. В. Волошенюк; За науковою редакцією В. В. Різуна. – Київ: Академія української преси, Центр вільної преси, 2013. – 447 с.
  2. Збірник статей Четвертої міжнародної науково-методичної конференції «Практична медіаграмотність: міжнародний досвід та українські перспективи». – Київ. : Центр Вільної Преси, Академія української преси, 2016. – 504 с.

Шановні освітяни, якщо ви скористаєтеся вправою для проведення заняття і заповнять коротку анкету-апробацію, отримають електронний сертифікат  щодо підвищення кваліфікації.

Ще більше вправ ви зможете знайти у тулбоксі з уроками та вправами , в які інтегровані елементи медіа грамотності АУП. Ці вправи легко застосувати в уже існуючі шкільні та позакласні заняття.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.