info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Російсько-українська війна через «окуляри» міжнародного гуманітарного права. Захист цивільного населення

19.05.2022  
У 2014 році частина території нашої держави, а після 24 лютого 2022 року вся територія держави опинилась у ситуації, яку важко було собі уявити, а саме в умовах збройного конфлікту. Внаслідок цього норми чинного національного та міжнародного  законодавства, які покликані забезпечувати дотримання прав людини, виявилися нездатними врегулювати «людські стандарти» у взаємовідносинах між державою та людиною. […]
Детальніше ...

Особливості російської пропаганди

18.05.2022  
Слово «пропаганда» походить від назви органу Католицької Церкви, що виник в період боротьби з Реформацією, в 1622 році, під назвою  «Конгрегація пропаганди віри». Його діяльність була спрямована на «пропагування» католицької віри в некатолицьких країнах. З кінця 18 століття цей термін став використовуватися також для позначення пропаганди у світській діяльності. А з середини 19 століття почав набувати зневажливого або негативного відтінку, […]
Детальніше ...

Ділова гра «Медична консультація: сучасні методи генетичних досліджень»

16.05.2022  
Дистанційний урок ,що містить вправи з інтеграції медіаграмотності. Тема: Сучасні методи молекулярної генетики. Мета уроку: Знаннєвий компонент: ознайомити учнів з методами вивчення спадковості людини, розкрити значення генетики для медицини й людства в цілому; з’ясувати їх роль в екосистемах та значення для людини; розвивати вміння порівнювати, аналізувати. Діяльнісний компонент: формувати уявлення про спадкові захворювання людини; розвивати вміння […]
Детальніше ...

Неклітинні форми життя: віруси

16.05.2022  
Клас 10 Тема програми Біорізноманіття Тема уроку Неклітинні форми життя: віруси. Мета уроку Øнавчальні: поглибити поняття віруси, віріон, капсид; називати гіпотези походження вірусів, шляхи проникнення вірусів у клітини; Øрозвивальні: розвивати самостійність, вміння аналізувати, формувати критичне мислення на основі встановлення причинно-наслідкових зв’язків, удосконалювати навички роботи з мас-медіа й уміння узагальнювати матеріал, робити аргументовані висновки, застосовувати отримані […]
Детальніше ...

Вправа-вікторина "Протидія дезінформації та маніпуляціям" для використання на факультативі "Цифрова медіаграмотність"

13.05.2022  
Вправа-вікторина "Протидія дезінформації та маніпуляціям" для використання на факультативі "Цифрова медіаграмотність"  у 7-11 класі є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Авторка: Короваєва Богдана Миколаївна, керівниця гуртків КЗ "Центр позашкільної освіти" Новобілоуської сільської ради Чернігівського району Чернігівської області. Мета вправи/заняття: вікторина "Протидія дезінформації та маніпуляціям" спрямована на підвищення рівня медіаграмотності та покращення […]
Детальніше ...

Гра "Медіаходилки" для використання на під час індивідуального навчання у 3-11 класі

28.05.2021  
Гра "Медіаходилки" для використання під час індивідуального навчання у 3-11 класі є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Білинець Діана Михайлівна, вчителька індивідуального навчання Монастирецького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Горінчівської сільської ради.  Гра розвиває: - спостережливість і увагу, а також повноцінне сприйняття об'єктів; - критичне мислення; - допомагає […]
Детальніше ...
1 6 7
tagclockmagnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram