info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Слава Україні! Героям Слава!

22.06.2022  
Види діяльності учнів/учениць Ключові поняття: ГРАФІТІ (від італ. graffiti – надряпані) – найдавніші текстові написи, малюнки, символічні, магічні, цифрові знаки й монограми, видряпані гострими предметами на керамічних та інших речах сакрального, побутового і торгового призначення, рідше – на стінах різних споруд. Графіті також називають сучасні надписи і рисунки на стінах будинків, у метро, на парканах […]
Детальніше ...

Вправа "Руйнівники міфів про здорове харчування"

18.06.2022  
Активізація пізнавальної діяльності здобувачів освіти: пропонуємо учням на стікерах (реальних чи віртуальних) записати найпоширеніші твердження, почуті ними, щодо здорового харчування. Стікери розміщуємо на аркуші ватману (або на дошці Jamboard). Групуємо стікери відповідно до змісту. Пропонуємо учням об`єднатися у 3-4 групи (в залежності від кількості учнів) і опрацювати певну кількість зазначених тверджень про здорове харчування - […]
Детальніше ...

Рашистська пропаганда як аналог нацистської

31.05.2022  
Російський напад на Україну 24 лютого 2022 року. яскраво продемонстрував, що похідною для російської ідеології «русского миру» була нацистська. Російська пропаганда, яка завжди базувалась на сталінській, радянській, доказала створення нового типу ідеології – рашизм. Цей термін визначає ідеологію,  яка базується на ідеях «особливої цивілізаційної місії» росіян, військовому експансіонізмі, нетерпимості до культури інших народів; на тоталітаризмі […]
Детальніше ...

Урок мовленнєвого розвитку. Усний твір-опис тварини в художньому стилі. Бойові котики ЗСУ

23.05.2022  
Галина Дегтярьова Мовно-літературна галузь Предмет: Українська мова Застосування: Урок мовленнєвого розвитку. Усний твір-опис тварини в художньому стилі. Бойові котики ЗСУ. Вік/клас: 5 клас Методи: аналіз медіатекстів, робота в групах, індивідуальна, фронтальна робота Теми медіаграмотності: декодування медіатекстів, візуальні маніпуляції, робота з інформацією. Заняття 1 Мета вправи/заняття: учити створювати опис тварини за світлинами; учити добирати заголовки та писати […]
Детальніше ...

Вправа "Стереотипи" для використання на уроці української літератури

11.04.2022  
Вправа "Стереотипи" для використання на уроці української літератури у 7 класі є вправою-переможницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Авторка: Баранова Вікторія Миколаївна, вчителька української мови та літератури КЗ "Городнянський ліцей №2" Городнянської міської ради Чернігівської області.  Голова журі Раїса Євтушенко, відповідальна за упровадження медіаосвіти у загальну середню освіту в МОН […]
Детальніше ...

Вправа "Інформаційний детектив" для використання на уроці історії

08.04.2022  
Вправа "Інформаційний детектив" для використання на уроці історії  є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Автор: Колісніченко Сергій Володимирович, вчитель історії Ліцею "Науковий" Кропивницької міської ради м. Кропивницький. Вправа нагороджена спеціальним дипломом за креативний підхід до інтеграції та викладання медіаосвіти.  Мета вправи/заняття: розвивати вміння учнів помічати інформаційні маніпуляції, розуміти […]
Детальніше ...

Вправа "Продукування стереотипів у кіно і телебаченні" для використання на уроці англійської мови

01.04.2022  
Вправа "Продукування стереотипів у кіно і телебаченні" для використання на уроці англійської мови у 8 класі є вправою-переможницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Авторка: Хомякова Юлія Сергіївна, вчителька англійської мови Харківського НВК №45 "Академічна гімназія" Харківської міської ради Харківської області.  Член журі Оксана Волошенюк, керівница медіаосвітніх програм АУП, прокоментувала вправу: "Як […]
Детальніше ...

Вправа "Чи всі ми рівні?" для використання на уроці географії

30.03.2022  
Вправа "Чи всі ми рівні?" для використання на уроці географії у 8 класі є вправою-переможницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Автор: Горобець Артем Якович, вчитель географії Одрадівського ліцею Новотроїцької селищної ради Херсонської області.  Член журі Руслан Шаламов, кандидат біологічних наук, заслужений вчитель України так прокоментував цю роботу: "Це унікальна […]
Детальніше ...

«З чого починається дружба?»

16.08.2021  
Вправа для використання на уроці етики у 5 класі при вивченні теми «З чого починається дружба?» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Гура Світлана Павлівна, методист навчально-методичного центру Комунального закладу “Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти” Запорізької обласної ради.  Мета вправи/заняття: засобами гри підвести учнів до парадоксального висновку про те, що другу […]
Детальніше ...

Вправа для використання на уроці української літератури у 5 класі при вивченні теми «Т. Г. Шевченко «Садок вишневий коло хати» - перлина української лірики. Образи поезії»

01.07.2021  
Вправа для використання на уроці української літератури у 5 класі при вивченні теми «Т.Г. Шевченко "Садок вишневий коло хати" – перлина української лірики. Образи поезії» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Баранова Вікторія Миколаївна, вчителька української мови та літератури Комунального закладу "Смичинський ліцей" Городнянської міської ради Чернігівської області. Мета вправи/заняття: […]
Детальніше ...
tagclockmagnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram