info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Російсько-українська війна через «окуляри» міжнародного гуманітарного права. Захист цивільного населення

19.05.2022  
У 2014 році частина території нашої держави, а після 24 лютого 2022 року вся територія держави опинилась у ситуації, яку важко було собі уявити, а саме в умовах збройного конфлікту. Внаслідок цього норми чинного національного та міжнародного  законодавства, які покликані забезпечувати дотримання прав людини, виявилися нездатними врегулювати «людські стандарти» у взаємовідносинах між державою та людиною. […]
Детальніше ...

Вправа "Купуємо телебачення" для використання на уроці української літератури

18.05.2022  
Вправа "Купуємо телебачення" для використання на уроці української літератури у 8 класі є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Авторка: Горденкова Анастасія Олександрівна, вчителька української мови та літератури КЗ "Оленівський ліцей з дошкільним підрозділом" Вороновицької селищної ради Вінниького району Вінницької області.  Мета вправи/заняття: формувати критичне мислення в здобувачів освіти; допомогти […]
Детальніше ...

Неклітинні форми життя: віруси

16.05.2022  
Клас 10 Тема програми Біорізноманіття Тема уроку Неклітинні форми життя: віруси. Мета уроку Øнавчальні: поглибити поняття віруси, віріон, капсид; називати гіпотези походження вірусів, шляхи проникнення вірусів у клітини; Øрозвивальні: розвивати самостійність, вміння аналізувати, формувати критичне мислення на основі встановлення причинно-наслідкових зв’язків, удосконалювати навички роботи з мас-медіа й уміння узагальнювати матеріал, робити аргументовані висновки, застосовувати отримані […]
Детальніше ...

Вправа "Еліксир молодості. Youth elixir" для використання на уроці англійської мови

18.04.2022  
Вправа "Еліксир молодості. Youth elixir" для використання на уроці англійської мови у 7 класі є вправою-учасникею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Авторка: Середа Світлана Леонідівна, вчителька англійської мови Журавлівського ліцею Тульчинської міської ради Вінницької області. Вправа нагороджена спеціальним дипломом за креативний підхід до інтеграції та викладання медіаосвіти.  Мета вправи: розвиток […]
Детальніше ...

Вправа "Секрети оголошень" для використання на уроці української літератури

13.04.2022  
Вправа "Секрети оголошень" для використання на уроці української літератури у 8 класі є вправою-переможницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Авторка: Баранова Вікторія Миколаївна, вчителька української мови та літератури КЗ "Городнянський ліцей №2" Городнянської міської ради Чернігівської області.  Мета вправи/заняття: повторити особливості побудови оголошень та сюжетні особливості п’єси І. Карпенка-Карого «Сто […]
Детальніше ...

Вправа "Стереотипи" для використання на уроці української літератури

11.04.2022  
Вправа "Стереотипи" для використання на уроці української літератури у 7 класі є вправою-переможницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Авторка: Баранова Вікторія Миколаївна, вчителька української мови та літератури КЗ "Городнянський ліцей №2" Городнянської міської ради Чернігівської області.  Голова журі Раїса Євтушенко, відповідальна за упровадження медіаосвіти у загальну середню освіту в МОН […]
Детальніше ...

Вправа для використання на уроці із застосуванням інтерактивних технологій у 6 класі при вивченні теми «Критичне мислення та уміння приймати рішення»

17.08.2021  
Вправа для використання на уроці із застосуванням інтерактивних технологій у 6 класі при вивченні теми «Критичне мислення та уміння приймати рішення» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Михайляк Олена Петрівна, вчителька Комунального закладу "Оленівський ліцей з дошкільним підрозділом" Вороновицької селищної ради.  Мета вправи/заняття: навчити розрізняти позитивні і негативні впливи реклами. […]
Детальніше ...

«Медіа-емоції, вчимося розрізняти»

16.08.2021  
Вправа для використання на уроці основ здоров’я у 5 класі при вивченні теми «Повага до себе та інших: почуття та емоції» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Гребеніченко Юлія Михайлівна, методист відділу моніторингу якості освіти, викладач кафедри природничо-математичної освіти і технологій Комунального навчального закладу Київської обласної ради “Київський обласний інститут післядипломної […]
Детальніше ...

“Ми журналісти”

09.08.2021  
Короткий опис вправи, анотація: протягом уроку учні набувають знань щодо журналістики, переглядають відео щодо роботи журналістів.  Складають опитувальник, беруть інтерв’ю та пишуть статтю на тему уроку. Матеріал розміщують на сайті школи. Мета вправи/заняття: формувати  медіаграмотність та медіакомпетентність  як засіб творення середовища для соціальної адаптації молоді; словесно оформлювати результати досліджень. Час необхідний на виконання вправи: 20 хвилин. Застосування вправи: вправу […]
Детальніше ...

Стовпчасті діаграми

09.08.2021  
Робота на Всеукраїнський конкурс на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів ПІБ авторки: Козлова Світлана Сергіївна Повна назва закладу, у якому Ви працюєте: Харківська гімназія № 46 ім. М. В. Ломоносова Харківської міської ради Харківської області Ваша посада: вчитель математики Тема заняття: Стовпчасті діаграми Клас/вік: 6 клас/12 років Мета вправи: Створити умови […]
Детальніше ...
tagclockmagnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram