Короткий опис вправи, анотація: протягом уроку учні набувають знань щодо журналістики, переглядають відео щодо роботи журналістів. Складають опитувальник, беруть інтерв’ю та пишуть статтю на тему уроку. Матеріал розміщують на сайті школи.
Мета вправи/заняття: формувати медіаграмотність та медіакомпетентність як засіб творення середовища для соціальної адаптації молоді; словесно оформлювати результати досліджень.
Час необхідний на виконання вправи: 20 хвилин.
Застосування вправи: вправу «Ми журналісти» можна застосовувати на будь-якому уроці з літератури.
Необхідне обладнання/матеріали: комп’ютер і проектор для демонстрації презентації; картки із малюнками героїв для команди; відеокамера, фотоапарати; мікрофон, аркуш, ручка.
Форма/метод роботи: робота в групах.
Детальний опис вправи:
Під час вправи «Ми журналісти» робота йде в групах:
Діти витягують по черзі картинки із зображенням героїв та об’єднуються в групи. Разом складають низку питань з можливими відповідями для свого персонажу.
У кожніій групі учні за бажанням обирають собі роль літературного героя, інтерв’юера, оператора. Проводиться інтерв’ю.
Очікувані результати: учні зацікавлені у своїй роботі, більшість з них хоче бути журналістом і оператором. Статтю на сайт школи пишуть сильні учні в групах. Мета уроку досягнута.
Підсумок / рефлексія за результатами проведення вправи: вправа повинна зацікавити учнів щодо створення шкільних мас-медіа, надати початкові знання з журналістики, прищепити учням повагу до цінностей дружби.
Використані джерела: