info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Проєкт «В об’єтиві».

29.06.2022  
Ця проєктна робота складається з кількох етапів та підійде для учнів 5-12 класів. Її можна виконувати як під час уроків у класній кімнаті, так і за межами кабінету на відкритому просторі. Учні можуть використовувати комп'ютерні технології, дизайн, рамки, фотошоп або хенд-мейд для створення свого зображення. Вчитель пропонує учням взяти участь у творчій проєктній роботі, яка […]
Детальніше ...

Урок мовленнєвого розвитку. Написання твору-опису предмета в художньому стилі. Символи стійкості і нескореності українців

29.06.2022  
Привітання. Вступ. Оголошення мети й теми уроку. – Шановні учні й учениці, хотілося у вас спитати, чи є вас вдома, у квартирі, предмет домашнього вжитку, який вам здається найкрасивішим чи подобається більше за інших? Чи є у вас улюблений предмет меблів або домашнього вжитку? Як ви могли б описати цей предмет одним словом? – Сьогодні ми з […]
Детальніше ...

Вправа при вивченні теми «Технічна підготовка» для використання на занятті гуртку «Бокс»

22.06.2022  
Вправа при вивченні теми "Технічна підготовка" для використання на занятті гуртку "Бокс"  є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Автор: Колодій Вячеслав Євгенович, керівник гуртка Комунального закладу "Центр дитячої та юнацької творчості №6 Харківської міської ради".  Мета вправи/заняття: поглиблення медіакомпетентностей здобувачів освіти закладу: розвиток критичного мислення; засвоєння етики поведінки, правил безпечного та комфортного […]
Детальніше ...

Вправа «Аукціон правил безпечної поведінки в інтернеті» для використання під час класній годині

20.06.2022  
Вправа "Аукціон правил безпечної поведінки в інтернеті" для використання під час класної години у 8 класі є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Авторка: Трачук Людмила Анатоліївна, практичний психолог Комунального закладу "Лозівський ліцей №1" Лозівської міської ради Харківської області. Мета вправи/заняття: надати учням/ученицям необхідні знання, які допоможуть їм уникнути небезпеки в інтернеті […]
Детальніше ...

Вправа «Споживай інформацію відповідально» для використання на уроці інформатики

17.06.2022  
Вправа "Споживай інформацію відповідально" для використання на уроці інформатики у 7-8 класі є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Авторка: Безкороваєва Наталія Володимирівна, учителька інформатики Запорізького багатопрофільного ліцею №62 Запорізької міської ради Запорізької області.  Мета вправи/заняття: ознайомити учасників освітнього процесу з теоретичними відомостями та базовими поняттями з інфомедійної грамотності, навчити критично мислити. Розвивати […]
Детальніше ...

Фінансові шахрайства під час війни в інтернеті. Заняття 2

07.06.2022  
Фінансові шахраї вже давно використовують інтернет для виманювання грошей довірливих українців, постійно вдосконалюючи методи психологічного впливу. Значна частина населення України опинилася в скрутному становищі - окупації, евакуації, обстрілах, втратою роботи і відсутності джерел існування. Емоції, страх, жал, співпереживання, постійні тривоги охоплюють кожного з нас.  В такому стані користувачі часто не вдаються до ретельної перевірки постів […]
Детальніше ...

Фінансові шахрайства під час війни в інтернеті.

07.06.2022  
Фінансові шахраї вже давно використовують інтернет для виманювання грошей довірливих українців, постійно вдосконалюючи методи психологічного впливу.  А під час активної фази українсько-російської війни  аферисти знайшли ще й додаткові способи «вилучення коштів». Це пов’язано з тим, що значна частина населення України опинилася в скрутному становищі - окупації, евакуації, обстрілах, втратою роботи і відсутності джерел існування. Емоції […]
Детальніше ...

Звідки ви це знаєте?(фактчекінг). Пісні "запозичені"в України .

24.05.2022  
Вчитель.     Недарма кажуть, що попереду кожного війська йдуть музиканти. Війни, революції, катастрофи – на всіх етапах історії соціальні катаклізми супроводжуються сплеском у мистецтві. У критичний момент саме мистецькі твори можуть бути або допінгом,  або ж сестрою милосердя. Залежно від контексту та ситуації вони діють  як знеболювальне.  За потреби мистецтво певною мірою перебирає на себе […]
Детальніше ...

Російсько-українська війна через «окуляри» міжнародного гуманітарного права. Захист цивільного населення . Лекція 2

19.05.2022  
Лекція. Частина 2 Захист цивільного населення під час режиму військової окупації МГП вимагає, щоб до цивільних осіб, коли вони опиняються під владою супротивної сторони, ставилися гуманно за будь-яких обставин. Вони мають право на повагу до своєї особи, до гідності, сімейних прав, релігійних переконань та обрядів, до своїх звичаїв[1]. Також вони повинні бути захищені від будь-яких […]
Детальніше ...

Російсько-українська війна через «окуляри» міжнародного гуманітарного права. Захист цивільного населення

19.05.2022  
У 2014 році частина території нашої держави, а після 24 лютого 2022 року вся територія держави опинилась у ситуації, яку важко було собі уявити, а саме в умовах збройного конфлікту. Внаслідок цього норми чинного національного та міжнародного  законодавства, які покликані забезпечувати дотримання прав людини, виявилися нездатними врегулювати «людські стандарти» у взаємовідносинах між державою та людиною. […]
Детальніше ...
tagclockmagnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram