info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Рівні свободи

12.09.2023  
ПІБ автора(ки) *: Князєва Вікторія Миколаївна  Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Мелітопольська гімназія №23 Мелітопольської міської ради Запорізької області Ваша посада*: вчитель інформатики та англійської мови Короткий опис вправи, анотація*: вправа спрямована на визначення понять «блогер», «лідер думок»; на формування світогляду щодо свободи слова, думки тощо, обов’язків та відповідальності публічних осіб перед суспільством Мета вправи/заняття*: ознайомитися […]
Детальніше ...

Інтерактивний Smartbox «Vanhelchenko: ловець фейків»

07.09.2023  
ПІБ автора(ки) *: Крайнік Олена Вікторівна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Пушкарівський ліцей Верхньодніпровської міської ради Ваша посада*: вчитель історії Короткий опис вправи, анотація*: Інтерактивний «смартбокс» є еквівалентом вже відомої форми роботи по групуванню різнорівневих завдань, коротких відео/фото чи інших видів навчальних матеріалів. Особливість даного виду інтерактиву в можливості реалізації принципів «змішаного навчання» та онлайн-освіти: наявність […]
Детальніше ...

Писанка - символ УКРАЇНИ. «Допоки пишуть писанки, – доти буде світ, а коли перестануть, тоді світ скінчиться»

03.05.2023  
ПІБ автора(ки) *:   Махінько Ольга Кіровна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Середня загальноосвітня школа № 77 м. Львова з поглибленим вивченням економіки та управлінської діяльності з українською мовою навчання Ваша посада*: вчитель трудового навчання та технології Короткий опис вправи, анотація*:  Вправа для виконанні на уроках трудового навчання   та технології при роботі над проектами «Вироби в етностилі», «Вироби […]
Детальніше ...

Медіавправа "Поради після наради"

01.03.2023  
Вчитель пропонує переглянути відеоролик «Медіаграмотність» (https://www.youtube.com/watch?v=sDp7qYWoDnk&feature=youtu.be) Обговорення: Чи цікаво вам було? Що нового ви дізналися? Які поради та рекомендації ви могли б додати? Клас об’єднується в 3 групи відповідно до обраного виду складного речення (складнопідрядне, складносурядне, безсполучникове) Завдання: ще раз обговорити зміст переглянутого медіатексту та створити пам’ятку-рекомендацію для однокласників щодо формування власної медіаграмотності. При цьому […]
Детальніше ...

Постер/ Інтелект-карта/Дорожня карта "Інформація. Шлях медіаграмотності"

19.11.2022  
Таймінг вправи дуже індивідуальний - залежно від потреб і запитів. Найкраще проводити у формі тренінгу у групі до 10 осіб. Можна розглянути лише один приклад інформації за картою, а можна декілька. Можуть висловлюватися бажаючі, або усі (індивідуально чи групова робота). Алгоритм роботи ОЗнайомлення із темою заняття і метою. Отримання інформації для аналізу - одна на […]
Детальніше ...

Інтерпретуй вірно!

04.07.2022  
Виконуємо вправу у шість етапів: Вчитель пропонує учням уважно подивитися на фото, яке може бути представлене як на інтерактивній дошці або комп'ютері, так і у вигляді роздаткового матеріалу. Потім учні беруть аркуш паперу або працюють у зошитах. Вони ділять сторінку на дві частини і підписують їх як "візуалізація " та " інтерпретація " . Протягом […]
Детальніше ...

Сайт "Медіаграм"

01.07.2022  
https://cutt.ly/SJ9LMmS Сторінка "Наші презентації" - це 10 презентацій (вісім моїх, дві - запозичені, є посилання), відповідно 10 занять з медіаграмотності, під час яких ми з'ясовували як інформація може впливати на наше життя, як з обережністю ставитись до новин, відповідально споживати інформацію; як перевіряти та аналізувати інформацію, щоб не зашкодити собі і оточуючим; як спілкуватися у […]
Детальніше ...

Інформаційна безпека – твій шлях до перемоги! Дієприслівниковий зворот. Розділові знаки при дієприслівниковому звороті ( 7 клас)

29.06.2022  
Розпочинаємо заняття з опитування Опитування та обговорення питань   Для опитування можна використати  mentimeter (https://www.mentimeter.com/)  або обговорити з учнями запропоновані питання  без застосунку.                                                                            Отже: людям подобається ділитися новинами, незвичайними подіями, бути не тільки свідком, а й першоджерелом. Однак слід пам’ятати, що в умовах воєнного стану треба бути обережним, публікуючи фото, відео чи коментар. Отже, це […]
Детальніше ...

Проєкт «В об’єтиві».

29.06.2022  
Ця проєктна робота складається з кількох етапів та підійде для учнів 5-12 класів. Її можна виконувати як під час уроків у класній кімнаті, так і за межами кабінету на відкритому просторі. Учні можуть використовувати комп'ютерні технології, дизайн, рамки, фотошоп або хенд-мейд для створення свого зображення. Вчитель пропонує учням взяти участь у творчій проєктній роботі, яка […]
Детальніше ...

Вправа при вивченні теми «Технічна підготовка» для використання на занятті гуртку «Бокс»

22.06.2022  
Вправа при вивченні теми "Технічна підготовка" для використання на занятті гуртку "Бокс"  є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Автор: Колодій Вячеслав Євгенович, керівник гуртка Комунального закладу "Центр дитячої та юнацької творчості №6 Харківської міської ради".  Мета вправи/заняття: поглиблення медіакомпетентностей здобувачів освіти закладу: розвиток критичного мислення; засвоєння етики поведінки, правил безпечного та комфортного […]
Детальніше ...
tagclockmagnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram