info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Рівні свободи

12.09.2023  
ПІБ автора(ки) *: Князєва Вікторія Миколаївна  Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Мелітопольська гімназія №23 Мелітопольської міської ради Запорізької області Ваша посада*: вчитель інформатики та англійської мови Короткий опис вправи, анотація*: вправа спрямована на визначення понять «блогер», «лідер думок»; на формування світогляду щодо свободи слова, думки тощо, обов’язків та відповідальності публічних осіб перед суспільством Мета вправи/заняття*: ознайомитися […]
Детальніше ...

Мініпроєкт  «Відсотки допомагають»

07.09.2023  
ПІБ автора(ки) *: Жалейко Олена Григорівна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Новоюр’ївська гімназія Вільнозапорізької сільської сільської ради, Баштанського району,  Миколаївської області Ваша посада*: вчитель математики Короткий опис вправи, анотація*: вправа на формування фінансової грамотності учнів (заощадження, інвестування, страхування, кредитування, тощо) та на застосування відсоткових розрахунків у різноманітних життєвих ситуаціях. Мета вправи/заняття*:  -формувати вміння використовувати відсоткові розрахунки для […]
Детальніше ...

ВолонтЕрство чи волонтИрство?

08.05.2023  
ПІБ автора(ки): Щербатюк Лілія Михайлівна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте: опорний заклад загальної середньої освіти «Монастирищенська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №5» Монастирищенської міської ради Черкаської області Ваша посада: заступник директора Короткий опис вправи, анотація: вправа з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-10 класів «ВолонтЕрство чи ВолонтИрство» передбачає опрацювання оголошень волонтерського характеру у таких ЗМІ як масова […]
Детальніше ...

Розвіюємо фейки

03.05.2023  
ПІБ автора(ки) *: Джулинська Галина Антонівна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: опорний заклад «Підгаєцька ЗОШ І-ІІІ ступенів Підгаєцької міської ради Тернопільської області» Ваша посада*: вчитель математики та інформатики Короткий опис вправи, анотація*: Із повномасштабним вторгненням росіїї наше життя кардинально змінилося. Перед нами багато викликів та випробувань, серед яких життя без електроенергії, вимкнення електроенергії. Коли у […]
Детальніше ...

Патріотичні літературні фейки та маніпуляції: добро чи зло?

03.05.2023  
ПІБ автора(ки) *: Циммерман Олена Володимирівна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Запорізька гімназія № 62 Запорізької міської ради Ваша посада*: учителька інформатики Короткий опис вправи, анотація*:  впродовж останніх років в соціальних мережах розповсюджується чимало контенту патріотичного спрямування, в тому числі декламація актуальних сьогодні творів відомих українських поетів. Але серед таких творів часто зустрічається чимало підробок […]
Детальніше ...

Довіряй та перевіряй

03.05.2023  
ПІБ автора(ки) *: Парандій Леся Петрівна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Нововелідницький ліцей Словечанської Сільської ради Ваша посада*: вчителька математики та інформатики Короткий опис вправи, анотація*:  Вправа створена для учнів 9 - 10 класів на основі справжніх ситуацій, які дуже часто зустрічаються в усіх соціальних мережах.  Може бути використана вчителями на уроках інформатики та класними керівниками […]
Детальніше ...

Дослідницький медіапрактикум «Використання ГМО: фейл чи лайк?»

27.04.2023  
ПІБ автора(ки) *:  Ковтуцька Ірина Анатоліївна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*:  Чернятинська гімназія Северинівської сільської ради Ваша посада*: Заступник директора з навчальної роботи, учителька біології Короткий опис вправи, анотація*:  Дана вправа може бути використана на уроках біології у 9 класі при вивченні теми «Генетично модифіковані організми». Впровадження елементів медіаосвіти на уроці біології дозволяє інтегрувати медійну грамотність у шкільний курс […]
Детальніше ...

Формування медіаграмотності у дітей

14.04.2023  
Вчитель разом з учнями переглядає відеоролик "Медіа та медіаграмотність: що це та навіщо?" /www.youtube.com/watch?v=8Puq1OqwXYg) Обговорення: Чи цікаво вам було? Що нового ви дізналися? Які поради та рекомендації ви могли б додати? Клас об’єднується в 3 групи відповідно до обраної соцмережі  (інстаграм, тік-ток, YouTube) Завдання: ще раз обговорити зміст переглянутого медіатексту та створити пам’ятку-рекомендацію для однокласників […]
Детальніше ...

Постер/ Інтелект-карта/Дорожня карта "Інформація. Шлях медіаграмотності"

19.11.2022  
Таймінг вправи дуже індивідуальний - залежно від потреб і запитів. Найкраще проводити у формі тренінгу у групі до 10 осіб. Можна розглянути лише один приклад інформації за картою, а можна декілька. Можуть висловлюватися бажаючі, або усі (індивідуально чи групова робота). Алгоритм роботи ОЗнайомлення із темою заняття і метою. Отримання інформації для аналізу - одна на […]
Детальніше ...

Сайт "Медіаграм"

01.07.2022  
https://cutt.ly/SJ9LMmS Сторінка "Наші презентації" - це 10 презентацій (вісім моїх, дві - запозичені, є посилання), відповідно 10 занять з медіаграмотності, під час яких ми з'ясовували як інформація може впливати на наше життя, як з обережністю ставитись до новин, відповідально споживати інформацію; як перевіряти та аналізувати інформацію, щоб не зашкодити собі і оточуючим; як спілкуватися у […]
Детальніше ...
tagclockmagnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram