info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Триклозан НЕ вибирай, про здоров'я пам'ятай!

05.08.2023  
ПІБ автора(ки) *: Єлькін Андрій Вячеславович  Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Запорізька гімназія №19 Запорізької міської ради  Ваша посада*: вчитель хімії, основ медіаграмотності, педагог-організатор  Короткий опис вправи, анотація*:  Цю вправу можна застосувати в курсі хімії 9 класу під час уроку «Мило, його склад, мийна дія». Вправа вирішує завдання формування медіакомпетенцій, пов’язаних з удосконаленням звички […]
Детальніше ...

Із чого це виробляється?

08.05.2023  
ПІБ автора(ки) : Горобець Артем Якович Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте: приватний заклад загальної середньої освіти ІІ-ІІІ ступенів «Гімназія А+»  Ваша посада: учитель географії Короткий опис вправи, анотація*:  Забезпечення населення будь-якої країни якісним одягом є досить впливовим чинником як підвищення ефективності виробництва та збільшення добробуту населення, так і забезпеченості робочими місцями наявних трудових ресурсів. […]
Детальніше ...

Розвіюємо фейки

03.05.2023  
ПІБ автора(ки) *: Джулинська Галина Антонівна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: опорний заклад «Підгаєцька ЗОШ І-ІІІ ступенів Підгаєцької міської ради Тернопільської області» Ваша посада*: вчитель математики та інформатики Короткий опис вправи, анотація*: Із повномасштабним вторгненням росіїї наше життя кардинально змінилося. Перед нами багато викликів та випробувань, серед яких життя без електроенергії, вимкнення електроенергії. Коли у […]
Детальніше ...

Постер/ Інтелект-карта/Дорожня карта "Інформація. Шлях медіаграмотності"

19.11.2022  
Таймінг вправи дуже індивідуальний - залежно від потреб і запитів. Найкраще проводити у формі тренінгу у групі до 10 осіб. Можна розглянути лише один приклад інформації за картою, а можна декілька. Можуть висловлюватися бажаючі, або усі (індивідуально чи групова робота). Алгоритм роботи ОЗнайомлення із темою заняття і метою. Отримання інформації для аналізу - одна на […]
Детальніше ...

Запропонуй власні ідеї для вирішення можливої продовольчої кризи в Україні. 

04.07.2022  
Ознайомтеся з презентацією "Сади перемоги підчас Першої і Другої світової війни" https://www.canva.com/design/DAFBJZXhsp4/8sj6Oq2uqM-3VcwRtQeW4Q/edit?utm_content=DAFBJZXhsp4&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton  Аркуш винахідника:запропонуй власні ідеї для вирішення можливої продовольчої кризи в Україні. https://app.wizer.me/learn/694CEG
Детальніше ...

Вправа «Аналіз відеороликів» для використання на уроці хімії

27.06.2022  
Вправа "Аналіз відеороликів" для використання на уроці хімії у 7 класі є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Авторка: Іващенко Наталія Василівна, учителька хімії Миколаївського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ст. №3 Миколаївської міської ради Краматорського району Донецької області.  Мета вправи/заняття: закріпити знання учнів з теми «Фізичні та хімічні явища», удосконалити […]
Детальніше ...

Вправа «Знайди помилки» для використання на уроці хімії та природознавства у 5 класі при вивченні теми «Різноманітність рослин»

15.07.2021  
Вправа "Знайди помилки" для використання на уроці хімії та природознавства у 5 класі при вивченні теми «Різноманітність рослин» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Шахрай Тетяна Михайлівна, вчителька хімії та природознавства Шепетівської ЗОШ №1 ім. М.Островського м. Шепетівка Хмельницької області. Мета вправи/заняття: сформувати в учнів вміння аналізувати інформацію природничого змісту, […]
Детальніше ...
tagclockmagnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram