info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Вивчаю, запам’ятовую – аналізую, відповідаю

07.09.2023  
ПІБ автора(ки) *: Іванчук Галина Василівна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Чернівецький філософсько-правовий ліцей №2 Чернівецької міської ради Ваша посада*: учителька української мови і літератури, заступник директора з навчально-виховної роботи Короткий опис вправи, анотація*: Учні мають переглянути відео, перейшовши за покликанням: https://edpuzzle.com/media/642352ca00e2ae42d2e556f1 і відповісти на тестові запитання. Цей інтерактивний відеоматеріал створено самостійно в EDpuzzle (https://edpuzzle.com — безкоштовний […]
Детальніше ...

Мініпроєкт  «Відсотки допомагають»

07.09.2023  
ПІБ автора(ки) *: Жалейко Олена Григорівна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Новоюр’ївська гімназія Вільнозапорізької сільської сільської ради, Баштанського району,  Миколаївської області Ваша посада*: вчитель математики Короткий опис вправи, анотація*: вправа на формування фінансової грамотності учнів (заощадження, інвестування, страхування, кредитування, тощо) та на застосування відсоткових розрахунків у різноманітних життєвих ситуаціях. Мета вправи/заняття*:  -формувати вміння використовувати відсоткові розрахунки для […]
Детальніше ...

Кейс-вправа 

10.07.2023  
ПІБ автора(ки) *: Гусак Людмила Вікторівна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Слов’янський багатопрофільний регіональний центр професійної освіти імені П.Ф. Кривоноса Ваша посада*:викладач історії Короткий опис вправи, анотація*: Кейс-вправа надає можливість учням застосувати на практиці знання, уміння, навички. Алгоритм організації роботи: учні об'єднуються в групи, працюють з історичними джерелами та аналізують життя селян, міщан та окрему категорію повоєнного населення […]
Детальніше ...

Із чого це виробляється?

08.05.2023  
ПІБ автора(ки) : Горобець Артем Якович Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте: приватний заклад загальної середньої освіти ІІ-ІІІ ступенів «Гімназія А+»  Ваша посада: учитель географії Короткий опис вправи, анотація*:  Забезпечення населення будь-якої країни якісним одягом є досить впливовим чинником як підвищення ефективності виробництва та збільшення добробуту населення, так і забезпеченості робочими місцями наявних трудових ресурсів. […]
Детальніше ...

ВолонтЕрство чи волонтИрство?

08.05.2023  
ПІБ автора(ки): Щербатюк Лілія Михайлівна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте: опорний заклад загальної середньої освіти «Монастирищенська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №5» Монастирищенської міської ради Черкаської області Ваша посада: заступник директора Короткий опис вправи, анотація: вправа з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-10 класів «ВолонтЕрство чи ВолонтИрство» передбачає опрацювання оголошень волонтерського характеру у таких ЗМІ як масова […]
Детальніше ...

Писанка - символ УКРАЇНИ. «Допоки пишуть писанки, – доти буде світ, а коли перестануть, тоді світ скінчиться»

03.05.2023  
ПІБ автора(ки) *:   Махінько Ольга Кіровна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Середня загальноосвітня школа № 77 м. Львова з поглибленим вивченням економіки та управлінської діяльності з українською мовою навчання Ваша посада*: вчитель трудового навчання та технології Короткий опис вправи, анотація*:  Вправа для виконанні на уроках трудового навчання   та технології при роботі над проектами «Вироби в етностилі», «Вироби […]
Детальніше ...

Створення публіцистичного блогу

03.05.2023  
ПІБ автора(ки) *: Вівчарюк Галина Романівна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Глиницький загальноосвітній навчальний заклад І-ІІ ступенів Мамаївської сільської ради Ваша посада*: Вчителька української мови, української літератури та зарубіжної літератури Короткий опис вправи, анотація*: Розвиток зв'язного мовлення. Знайомство з газетним жанром блогу. Аналіз медіатексту. Ігри, захоплення і самовираження як антистрес. Довіра до онлайн-ресурсів. Вміння […]
Детальніше ...

Дослідницький медіапрактикум «Використання ГМО: фейл чи лайк?»

27.04.2023  
ПІБ автора(ки) *:  Ковтуцька Ірина Анатоліївна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*:  Чернятинська гімназія Северинівської сільської ради Ваша посада*: Заступник директора з навчальної роботи, учителька біології Короткий опис вправи, анотація*:  Дана вправа може бути використана на уроках біології у 9 класі при вивченні теми «Генетично модифіковані організми». Впровадження елементів медіаосвіти на уроці біології дозволяє інтегрувати медійну грамотність у шкільний курс […]
Детальніше ...

Вправа для формування медіаграмотності у дітей під час уроків

01.04.2023  
Учитель роздає кожному учню по 1 аркушу паперу. Учасник може писати як і правдиву інформацію, наприклад: "азовське море за розмірами одне з найменших морів світу", так і  хибну- наприклад: "Гриби - не живі організми". По черзі кожен учень має прочитати своє правдиве або хибне твердження сусідові по парті. Правильність відповідей озвучує вчитель та зараховує учневі […]
Детальніше ...

Ворк-шоп "Кроки до медіаграмотності : знаю, вмію, розрізняю"

10.02.2023  
ХІД ЗАНЯТТЯ: І. Вступне слово керівника гуртка.  Повідомлення теми  та мети заняття. Сьогодні ми живемо в складних умовах війни російської держави проти України та українського народу. На фронті нас мужньо захищають наші воїни, наші героїчні ЗСУ. Але війна йде також і в тилу. Думаю, що всі ви чули вислів «інформаційна війна»? Це коли нас хочуть […]
Детальніше ...
tagclockmagnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram