info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Використання та аналіз медіадокументів для складання схеми родоводу (домінантні, рецесивні ознаки, анамнез спадкових хвороб)

07.09.2023  
ПІБ автора(ки) *: Іващенко Наталія Василівна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Миколаївський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №3 Миколаївської міської ради Краматорського району Донецької області Ваша посада*: учитель хімії та біології Короткий опис вправи, анотація*: Використання медіадокументів для практикування навичків медіаграмотності є актуальною вимогою сьогодення.  Для оформлення результатів практичної роботи проводимо аналіз журнальних статей […]
Детальніше ...

Застосування пробіотиків для лікування розладів роботи кишечнику

07.09.2023  
ПІБ автора(ки) *: Дегтярьова Наталія Сергіївна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Чернівецька ЗОШ І-ІІІ ступенів №25 Чернівецької міської ради Ваша посада*: учителька біології Короткий опис вправи, анотація*: Дане заняття (вправа) може бути використане для учнів 9-10 класів у курсі вивчення біології або основ здоров’я. В ході виконання учні ознайомляться з інформацією щодо недоцільності використання […]
Детальніше ...

Вправа «Телефономанія»

10.07.2023  
ПІБ автора(ки) *: Таранюк Майя Іванівна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: КЗ «Вороновицький ліцей» Вороновицької селищної ради Ваша посада*: учитель основ здоров’я Короткий опис вправи, анотація*: Наразі, мобільний телефон – це предмет першої необхідності сучасної людини і джерело постійного надвисокочастотного випромінювання, за допомогою якого і здійснюється зв’язок. Мобільник давно став універсальним засобом комунікації, від […]
Детальніше ...

Дослідницький медіапрактикум «Використання ГМО: фейл чи лайк?»

27.04.2023  
ПІБ автора(ки) *:  Ковтуцька Ірина Анатоліївна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*:  Чернятинська гімназія Северинівської сільської ради Ваша посада*: Заступник директора з навчальної роботи, учителька біології Короткий опис вправи, анотація*:  Дана вправа може бути використана на уроках біології у 9 класі при вивченні теми «Генетично модифіковані організми». Впровадження елементів медіаосвіти на уроці біології дозволяє інтегрувати медійну грамотність у шкільний курс […]
Детальніше ...

Вправа для перевірки знать учнів з теми: "Індивідуальний розвиток комах"

06.02.2023  
Учні працюють індивідуально. У кожного розмальовка з зображенням різних стадій життя метелика. Завдання: – розфарбувати відповідними кольорами личинку, лялечку, кокон. дорослу особину; – знайти і позначити стадію личинки; – знайти і позначити лялечку; – «оживити» зображення; – порівняти зображення із матеріалом підручника; – заповнити порівняльну таблицю; – сформулювати висновки.
Детальніше ...

Постер/ Інтелект-карта/Дорожня карта "Інформація. Шлях медіаграмотності"

19.11.2022  
Таймінг вправи дуже індивідуальний - залежно від потреб і запитів. Найкраще проводити у формі тренінгу у групі до 10 осіб. Можна розглянути лише один приклад інформації за картою, а можна декілька. Можуть висловлюватися бажаючі, або усі (індивідуально чи групова робота). Алгоритм роботи ОЗнайомлення із темою заняття і метою. Отримання інформації для аналізу - одна на […]
Детальніше ...

Елементарна розумова діяльність. Еволюція поведінки тварин, її пристосувальне значення. Використання елементарної розумової діяльності тварин в умовах війни

07.07.2022  
Елементарна розумова діяльність. Еволюція поведінки тварин, її пристосувальне значення. Використання елементарної розумової діяльності тварин в умовах війни. І. Організаційний етап. Розминка «Епіграф» Висловіть свої думки стосовно даного висловлювання: «Невідомо, як тварини розуміють людей, тільки вони їх, поза всяким сумнівом, розуміють. Можливо, існує якась мова, яка не залежить від слів, і її розуміють всі на світі. […]
Детальніше ...

Запропонуй власні ідеї для вирішення можливої продовольчої кризи в Україні. 

04.07.2022  
Ознайомтеся з презентацією "Сади перемоги підчас Першої і Другої світової війни" https://www.canva.com/design/DAFBJZXhsp4/8sj6Oq2uqM-3VcwRtQeW4Q/edit?utm_content=DAFBJZXhsp4&utm_campaign=designshare&utm_medium=link2&utm_source=sharebutton  Аркуш винахідника:запропонуй власні ідеї для вирішення можливої продовольчої кризи в Україні. https://app.wizer.me/learn/694CEG
Детальніше ...

Вправа "Руйнівники міфів про здорове харчування"

18.06.2022  
Активізація пізнавальної діяльності здобувачів освіти: пропонуємо учням на стікерах (реальних чи віртуальних) записати найпоширеніші твердження, почуті ними, щодо здорового харчування. Стікери розміщуємо на аркуші ватману (або на дошці Jamboard). Групуємо стікери відповідно до змісту. Пропонуємо учням об`єднатися у 3-4 групи (в залежності від кількості учнів) і опрацювати певну кількість зазначених тверджень про здорове харчування - […]
Детальніше ...

Вправа «Лабораторія медіаекспертизи: «Не очікував?» для використання на уроці біології

27.05.2022  
Вправа "Лабораторія медіаекспертизи: "Не очікував?" для використання на уроці біології у 7 класі є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Авторка: Ігнатенко Олена Сергіївна, заступник директора з навчально-виховної роботи, учитель біології і хімії гімназії №2 міста Новомосковська.  Мета вправи/заняття: формування ключових компетентностей здобувачів освіти з біології на занятті  «Лабораторія медіаекспертизи «Не очікував?»: […]
Детальніше ...
tagclockmagnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram