info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Вправа "Медіаграмотно про стрілецьку зброю!" 

27.04.2023  
ПІБ автора(ки) *: Зоря Юлія Миколаївна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: комунальний навчальний заклад «Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради» Ваша посада*: завідувачка навчально-тренінговим центром Короткий опис вправи, анотація*: Війна змінила наші пріоритети. Шкільний предмет “Захист України” зараз набув іншого статусу в суспільстві, яке переживає жахливу російсько-українську війну, яка ведеться на всіх фронтах, […]
Детальніше ...

Пакт Молотова-Ріббентропа в різних джерелах інформації

27.04.2023  
ПІБ автора(ки) *: Сизова Анна Володимирівна Повна назва закладу/установи/організації, в якій Ви працюєте*: Ліцей «Ерудит» Первомайської міської ради Миколаївської областіВаша посада*: Вчителька історії Короткий опис вправи, анотація*:Вправа «Пакт Молотова-Ріббентропа в різних джерелах інформації» рекомендована  для використання на уроках історії в 10-му класі (на уроці  історії України при вивченні теми: «Початок Другої світової війни. Німецько-радянські договори 1939 р. та […]
Детальніше ...

Уживання слів у невластивому значенні. Неологізми війни VS Новомова

24.04.2023  
Мовна творчість притаманна українському народу, вона – ознака того, що українське слово не заскніло у припалих пилом старих словниках, а активно живе серед українців у повсякденному вжитку. Антон Печерський  – 24 лютого 2022 року різко змінило наше життя. Повномасштабна війна рф проти українського народу вплинула не тільки на нього, а і на нашу мову, яка напрочуд […]
Детальніше ...

Корюківка – 1943: анатомія злочину, білі плями, історичні паралелі

23.03.2023  
І. Вступ – 5 хвилин На екрані демонструється інфографіка Українського інституту національної пам’яті «Найвідоміші населені пункти Європи, знищені нацистами». Спочатку учитель не повідомляє назву інфографіки та приховує кількість жертв у вказаних на слайді населених пунктах. Інфографіка «Найвідоміші населені пункти Європи, знищені нацистами» (з прихованими даними) Джерело: Український інститут національної пам’яті Учитель. Перед вами мапа, на […]
Детальніше ...

Вправа «Fishbone» для використання під час аналізу соціально-психологічної драми Г. Ібсена «Ляльковий дім»

17.03.2023  
Алгоритм роботи: До кожного завдання  створено онлайн-плакати /"фрейми" на дошці Google Jamboard .https://jamboard.google.com/d/1TMDZV4B7ixOBc3LkFJrnWXTxx54usf10G_aYLvNTIIw/edit?usp=sharing На 1,4,7  фреймах  розписано завдання для кожного учня або групи (вправа "Мозковий штурм" проблеми) Учні добирають факти з медіатексту, заповнюють діаграму, вписуючи необхідну інформацію на окремих стікерах (при фронтальній роботі зі своїм логотипом). По закінченню - презентація роботи та спільне обговорення.
Детальніше ...

Будь в безпеці з псом Патроном!

15.03.2023  
Сьогодні інформаційний простір можуть заповнювати усі, хто має доступ до мережі інтернет, але у період війни життєво важливим є медіабезпека кожного з нас, особливо наймолодших! Продовжуємо формувати навички безпечної поведінки у дітей дошкільного віку засобами мультфільмів.Вправу розподілено на 3 окремі частини, кожна з яких пов'язана з аналізом мультфільму про улюбленого героя пса Патрона. Частина 1 […]
Детальніше ...

Медіавправа "Поради після наради"

01.03.2023  
Вчитель пропонує переглянути відеоролик «Медіаграмотність» (https://www.youtube.com/watch?v=sDp7qYWoDnk&feature=youtu.be) Обговорення: Чи цікаво вам було? Що нового ви дізналися? Які поради та рекомендації ви могли б додати? Клас об’єднується в 3 групи відповідно до обраного виду складного речення (складнопідрядне, складносурядне, безсполучникове) Завдання: ще раз обговорити зміст переглянутого медіатексту та створити пам’ятку-рекомендацію для однокласників щодо формування власної медіаграмотності. При цьому […]
Детальніше ...

Вправа «П’ятий зайвий?»

01.03.2023  
На початку вивчення розділу «Океани Землі» учні відкривають підручник, ознайомлюються з інформацією про кількість океанів, пригадують, скільки океанів вчили в курсі природознавства. Потім вчитель відкриває декілька сайтів з інформацією про визнання п’ятого океану (Вікіпедія, офіційний сайт National Geographic, платформа УКРІНФОРМ). Аналізуючи інформацію, учні приходять до висновку, що в підручнику вказані 4 океани, а на вищезазначених […]
Детальніше ...

Під захисною інформаційною «парасолькою» або Як ґавеня Шкоденя з небезпекою змагалося Нонфікшн (книга для читання, енциклопедія медіаграмотності й превентивного виховання для здобувачів освіти молодшого шкільного віку)

18.12.2022  
Зміст КНИГА 1. Під захисною інформаційною «парасолькою» або як ґавеня Шкоденя з небезпекою змагалося Як усе починалося 2 Наслідки нічного буревію 3 Нова мешканка квартири 4 Про «живий» годинник і про те, що значить «упіймати ґаву» 6 Прояви «нечистої сили» на балконі 8 Вчимося здобувати необхідну інформацію 10 Вчимося розвінчувати фейки 12 «Злий» чарівник Неможній […]
Детальніше ...

Вправа «Зіпсований телефон»

04.07.2022  
Учитель пропонує учням відчути себе у ролі працівників газети і відтворити етапи збору, обробки та відтворення інформації в щотижневій газеті. Для цієї вправи прекрасно підійде педагогічний підхід «коло Сократа», де учні діляться на два кола - активний і спостережливий. Активне коло складається з семи чоловік: керівник зоопарку репортер фотограф секретар редактор новин верстальник читач. Всі […]
Детальніше ...
tagclockmagnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram