info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

«Ведучий прогнозу погоди»

09.08.2021  
«Ведучий прогнозу погоди» Мета вправи/заняття:  навчати описувати та узагальнювати побачене, вчити дикторській майстерності. Короткий опис вправи, анотація:  в реальних умовах  виступ учня в ролі ведучого прогнозу погоди. Час необхідний на виконання вправи: до 2  хвилин – на одного учня. Застосування вправи: як узагальнення до теми. Необхідне обладнання/матеріали: карта з розміткою погодних умов або медіадошка з цифровим варіантом картинки, […]
Детальніше ...

«Озвучення спортивного матчу»

09.08.2021  
Мета вправи/заняття:  навчати описувати та узагальнювати побачене, вчити дикторській майстерності. Короткий опис вправи, анотація:  в реальних умовах проведення футбольного матчу та його словесний супровід. Час необхідний на виконання вправи: 45 хвилин – урок. Застосування вправи: як узагальнення до теми. Необхідне обладнання/матеріали: футбольний м’яч та ворота, команди з 5 гравців, мікрофон та акустика. Фарби та ватман для вболівальників. Форма/метод […]
Детальніше ...

Вправа для використання на уроці української літератури у 5 класі при вивченні теми «Візуалізація поетичного твору Лесі Українки «Тиша морська»»

27.07.2021  
Вправа для використання на уроці української літератури у 5 класі при вивченні теми «Візуалізація поетичного твору Лесі Українки "Тиша морська"» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Іванішина Галина Петрівна, учителька української мови та літератури Закладу загальної середньої освіти "Судченський ліцей" Любешівської ОТГ Камінь-Кашрського району Волинської області.  Короткий опис вправи, анотація: […]
Детальніше ...

Вправа для використання на уроці образотворчого мистецтва у 5-6 класі при вивченні теми «Як розрізняти факти і судження»

16.07.2021  
Вправа для використання на уроці образотворчого мистецтва у 5-6 класі при вивченні теми «Як розрізняти факти і судження» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Холеван Лілія Марківна, вчителька образотворчого мистецтва, мистецтва, дизайну і технологій Підзахаричівського НВК "Перлина Гуцульщини" Усть-Путильської ТГ Чернівецької області.  Мета вправи/заняття: сфомувати розуміння відмінностей «факти» та  «судження» […]
Детальніше ...

Вправа для використання на уроці історії, громадської освіти у 6 класі при вивченні теми «Цінності сталого розвитку людства в моєму житті»

14.07.2021  
Вправа для використання на уроці історії, громадської освіти у 6 класі при вивченні теми «Цінності сталого розвитку людства в моєму житті» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Мацюк Інна Олександрівна, заступник директора з навчально-виховної роботи, вчителька історії та громадянської освіти Часовоярського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №17 Часовоярської міської […]
Детальніше ...

Вправа для використання у 6 класі при вивченні теми «Чи відповідаємо ми за тих, кого приручили?»

13.07.2021  
Вправа для використання у 6 класі при вивченні теми «Чи відповідаємо ми за тих, кого приручили?» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Зоря Юлія Миколаївна, завідувачка навчально-тренінгового центру КНЗ "Черкаський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних працівників Черкаської обласної ради". Мета вправи/заняття: Формувати ключові компетентності: вміння вчитися; бережливе ставлення до природи, […]
Детальніше ...

Вправа для використання на уроці біології у 6 класі при вивченні теми «Різноманітність плодів»

09.07.2021  
Вправа для використання на уроці біології у 6 класі при вивченні теми «Різноманітність плодів» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Шепенюк Ірина Миколаївна, старший викладач кафедри методики викладання  природничо-математичних дисциплін Інституту післядипломної педагогічної освіти Чернівецької області, вчитель біології та основ здоров'я Чернівецького філософсько-правового ліцею №2 Чернівецької міської ради.  Мета вправи/заняття: […]
Детальніше ...

Вправа для використання на уроці української літератури у 5 класі при вивченні теми «Т. Г. Шевченко «Садок вишневий коло хати» - перлина української лірики. Образи поезії»

01.07.2021  
Вправа для використання на уроці української літератури у 5 класі при вивченні теми «Т.Г. Шевченко "Садок вишневий коло хати" – перлина української лірики. Образи поезії» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Баранова Вікторія Миколаївна, вчителька української мови та літератури Комунального закладу "Смичинський ліцей" Городнянської міської ради Чернігівської області. Мета вправи/заняття: […]
Детальніше ...

Вправа для використання на уроці української літератури у 5 класі при вивченні теми «Вічне протистояння добра і зла – наскрізна тема світового мистецтва. Порушення цієї теми в оповіданні Євгена Гуцала «Лось». Співчуття, милосердя – шлях до перемоги добра»

30.06.2021  
Вправа для використання на уроці української літератури у 5 класі при вивченні теми «Вічне протистояння добра і зла – наскрізна тема світового мистецтва. Порушення цієї теми в оповіданні Євгена Гуцала "Лось". Співчуття, милосердя – шлях до перемоги добра» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Лукьяненко Дарія В'ячеславівна, вчителька української мови […]
Детальніше ...

Вправа для використання на уроці англійської мови у 6 класі при вивченні теми «Як залишатись здоровим»

29.06.2021  
Вправа для використання на уроці англійської мови у 6 класі при вивченні теми «Як залишатись здоровим» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Гончарова Антоніна Вікторівна, вчителька англійської мови Харківської гімназії №46 ім. М.В. Ломоносова Харківської міської ради Харківської області.  Мета вправи: створення умов для розвитку в учнів предметної компетентності та […]
Детальніше ...
tagclockmagnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram