info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

«З чого починається дружба?»

16.08.2021  
Вправа для використання на уроці етики у 5 класі при вивченні теми «З чого починається дружба?» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Гура Світлана Павлівна, методист навчально-методичного центру Комунального закладу “Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти” Запорізької обласної ради.  Мета вправи/заняття: засобами гри підвести учнів до парадоксального висновку про те, що другу […]
Детальніше ...

«Медіа-емоції, вчимося розрізняти»

16.08.2021  
Вправа для використання на уроці основ здоров’я у 5 класі при вивченні теми «Повага до себе та інших: почуття та емоції» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Гребеніченко Юлія Михайлівна, методист відділу моніторингу якості освіти, викладач кафедри природничо-математичної освіти і технологій Комунального навчального закладу Київської обласної ради “Київський обласний інститут післядипломної […]
Детальніше ...

Вправа для використання на уроці основ здоров'я у 5 класі при вивченні теми «Повага до себе та інших: почуття та емоції»

13.08.2021  
Вправа для використання на уроці основ здоров'я у 5 класі при вивченні теми «Повага до себе та інших: почуття та емоції» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Гребеніченко Юлія Михайлівна, методист відділу моніторингу якості освіти, викладач кафедри природничо-математичної освіти і технологій Комунального навчального закладу Київської обласної ради "Київський обласний інститут […]
Детальніше ...

Вправа для використання на уроці української мови у 5 класі при вивченні теми «Повторення й узагальнення вивченого в кінці року. Лексикологія»

10.08.2021  
Вправа для використання на уроці української мови у 5 класі при вивченні теми «БПовторення й узагальнення вивченого в кінці року. Лексикологія» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Лук'яненко Дарія В'ячеславівна, вчителька української мови та літератури Миколаївської ЗОШ І-ІІІ ступенів №31 Миколаївської міської ради Миколаївської області.  Мета вправи/заняття: розвиток медіаосвітніх компетентностей […]
Детальніше ...

“Ми журналісти”

09.08.2021  
Короткий опис вправи, анотація: протягом уроку учні набувають знань щодо журналістики, переглядають відео щодо роботи журналістів.  Складають опитувальник, беруть інтерв’ю та пишуть статтю на тему уроку. Матеріал розміщують на сайті школи. Мета вправи/заняття: формувати  медіаграмотність та медіакомпетентність  як засіб творення середовища для соціальної адаптації молоді; словесно оформлювати результати досліджень. Час необхідний на виконання вправи: 20 хвилин. Застосування вправи: вправу […]
Детальніше ...

«Що я знаю про туберкульоз?»

09.08.2021  
Детальний опис вправи: На основі вивчених навчальних текстів про туберкульоз (Т.Є.Бойченко, С.В.Василенко, Основи здоров’я, 5 кл., стор. 115-117) створені словникові «хмари». «Хмари слів» містять у собі як візуальну інформацію (форма, об’єкт хмари), так і смислове навантаження – сам текст (додаток 1). Учні класу об’єднані у шість груп за кольором геометричних фігур. Кожній групі за виданим […]
Детальніше ...

«Визначні місця Лондона»

09.08.2021  
Вправа для використання на уроці англійської мови у 5-6 класі при вивченні теми «Визначні місця Лондона» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Автор: Назаров Дмитро Анатолійович, вчитель англійської мови Краматорської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №9 Донецької області.  Короткий опис вправи, анотація: QUIZZICAL LIMERICKS’ TRIP дає учням (класи 5-6) можливість розвивати критичне мислення на […]
Детальніше ...

Вправи для використання на уроці англійської мови у 5-6 класі при вивченні тем «Створення кіноафіші за допомогою колажу», «Озвучення спортивного матчу», «Ведучий прогнозу погоди»

06.08.2021  
Вправи для використання на уроці англійської мови у 5-6 класі при вивченні тем «Створення кіноафіші за допомогою колажу», «Озвучення спортивного матчу», «Ведучи прогнозу погоди» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Авторка: Власенко Вікторія Миколаївна, вчителька англійської мови Святогорівської ЗОШ І-ІІ ступенів Добропільської міської ради. «Створення кіноафіші за допомогою колажу» Мета вправи/заняття:  […]
Детальніше ...

Вправа для використання на уроці біології у 6 класі при вивченні теми «Бактерії – роль у природі і житті людини»

05.08.2021  
Вправа для використання на уроці біології у 6 класі при вивченні теми «Бактерії – роль у природі і житті людини» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Автор: Сопрун Вадим Романович, вчитель біології Адампільської ЗОШ І-ІІІ ступенів Старосинявської селищної ради Старосинявського району Хмельницької області. Мета вправи/заняття: поглибити знання учнів з теми «бактерії», а […]
Детальніше ...

Вправа для використання на уроці англійської мови у 5-6 класі при вивченні теми «Визначні місця Лондона»

04.08.2021  
Вправа для використання на уроці англійської мови у 5-6 класі при вивченні теми «Визначні місця Лондона» є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 5-6 класів. Автор: Назаров Дмитро Анатолійович, вчитель англійської мови Краматорської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №9 Донецької області.  Мета вправи/заняття: розвиток навичок групової роботи; розвиток зв’язної мови, здібності логічно, послідовно викладати думку […]
Детальніше ...
tagclockmagnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram