info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Викрити І. Брюховецького (за романом П. Куліша "Чорна рада"). Конструктор уроку

30.06.2022  
Швидке опитування (2 хв.) Мета: аналіз поведінки в соцмережах, виявлення небезпечних дій. Форма: індивідуальна робота, фронтальна робота. Обладнання: комп’ютер або ґаджет, цифровий тест. Учням і ученицям пропонують пройти швидке опитування, створене або в гугл-формі (тоді дати відповіді можна заздалегідь), або на сайті https://www.mentimeter.com/ (тоді опитування проводять у режимі реального часу). Питання для опитувальника: Як ви […]
Детальніше ...

Чи завжди пропаганда є злом?

29.06.2022  
На сьогодні інформаційний фронт відіграє потужну роль. І він не може бути тільки фактологічний, бо пропаганда, агітація, емоційна складова – це його невід’ємні частини. Спершу поміркуймо над такими запитаннями: 1)    Що ж таке пропаганда? Очікувана відповідь: поширення певних думок, ідей з метою отримання бажаного. 2)    Чи можна ототожнювати пропаганду з брехнею? Очікувана відповідь: і так, […]
Детальніше ...

Фрагмент уроку з Інформатики "Безпечне користування Інтернетом"

29.06.2022  
І. Організаційний момент ІІ. Актуалізація опорних знань Інтерактивна вправа https://learningapps.org/watch?v=pbjednxn522 ІІІ. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми та мети уроку -Отже, ми з вами познайомились з Можливостями Інтернету та дізналися, що означають дані поняття. Навчилися добирати ключові слова та шукати потрібну інформацію.  Але чи завжди ця інформація є безпечною для нас?! Пропоную сьогодні це з'ясувати. Робота […]
Детальніше ...

«Код нації»

29.06.2022  
    Підготовчий етап.   При виконання вправи застосовується  технологія  перевернутого навчання. Учні через електронний щоденник School-today отримують посилання на інформацію, яку мають опрацювати для  ефективного проведення  групової роботи та дискусії. Учні створюють 3 групи: дизайнери, дослідники, літератори.   Анонсуючи отримання завдання, виконання якого потребує перебування у віртуальному медіапросторі, вчитель нагадує учням про особливості, переваги та […]
Детальніше ...

Вправа "Руйнівники міфів про здорове харчування"

18.06.2022  
Активізація пізнавальної діяльності здобувачів освіти: пропонуємо учням на стікерах (реальних чи віртуальних) записати найпоширеніші твердження, почуті ними, щодо здорового харчування. Стікери розміщуємо на аркуші ватману (або на дошці Jamboard). Групуємо стікери відповідно до змісту. Пропонуємо учням об`єднатися у 3-4 групи (в залежності від кількості учнів) і опрацювати певну кількість зазначених тверджень про здорове харчування - […]
Детальніше ...

ТрисуттяVSТризуб/Трисуття=Тризуб

15.06.2022  
Види діяльності учнів/учениць Ключові поняття: ТРИЗУБ ТРИСУТТЯ МАЛИЙ ДЕРЖАВНИЙ ГЕРБ ВЕЛИКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ГЕРБ   1.Емоційне налаштування. Вправа «Хвилина на роздум».   Цей прийом сприяє розвитку вміння осмислювати та оцінювати свій досвід. Називаю учнівству слово «ТРИЗУБ» та прошу їх протягом однієї хвилини записати свої думки, які з цим словом  пов'язані. По закінченні часу пропоную школярам (за […]
Детальніше ...

Урок мовленнєвого розвитку. Усний твір-опис тварини в художньому стилі. Бойові котики ЗСУ (частина 2)

09.06.2022  
Привітання. Вступ. Оголошення мети й теми уроку. Презентація виконаного домашнього завдання: Учні показують знайдені світлини найвідоміших котів України. Озвучують новину, починаючи із заголовка, потім знайомлять із самою новиною, даючи відповідь на питання: Чому цей кіт став знаменитий? Чим кіт вирізняється від інших? Як пережите вплинуло на тварину? Вправа «Декодуємо зображення» – А зараз ми поговоримо ще […]
Детальніше ...

Звідки ви це знаєте?(фактчекінг). Пісні "запозичені"в України .

24.05.2022  
Вчитель.     Недарма кажуть, що попереду кожного війська йдуть музиканти. Війни, революції, катастрофи – на всіх етапах історії соціальні катаклізми супроводжуються сплеском у мистецтві. У критичний момент саме мистецькі твори можуть бути або допінгом,  або ж сестрою милосердя. Залежно від контексту та ситуації вони діють  як знеболювальне.  За потреби мистецтво певною мірою перебирає на себе […]
Детальніше ...

Особливості російської пропаганди

18.05.2022  
Слово «пропаганда» походить від назви органу Католицької Церкви, що виник в період боротьби з Реформацією, в 1622 році, під назвою  «Конгрегація пропаганди віри». Його діяльність була спрямована на «пропагування» католицької віри в некатолицьких країнах. З кінця 18 століття цей термін став використовуватися також для позначення пропаганди у світській діяльності. А з середини 19 століття почав набувати зневажливого або негативного відтінку, […]
Детальніше ...

Ділова гра «Медична консультація: сучасні методи генетичних досліджень»

16.05.2022  
Дистанційний урок ,що містить вправи з інтеграції медіаграмотності. Тема: Сучасні методи молекулярної генетики. Мета уроку: Знаннєвий компонент: ознайомити учнів з методами вивчення спадковості людини, розкрити значення генетики для медицини й людства в цілому; з’ясувати їх роль в екосистемах та значення для людини; розвивати вміння порівнювати, аналізувати. Діяльнісний компонент: формувати уявлення про спадкові захворювання людини; розвивати вміння […]
Детальніше ...
tagclockmagnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram