info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

«Код нації»

29.06.2022  
    Підготовчий етап.   При виконання вправи застосовується  технологія  перевернутого навчання. Учні через електронний щоденник School-today отримують посилання на інформацію, яку мають опрацювати для  ефективного проведення  групової роботи та дискусії. Учні створюють 3 групи: дизайнери, дослідники, літератори.   Анонсуючи отримання завдання, виконання якого потребує перебування у віртуальному медіапросторі, вчитель нагадує учням про особливості, переваги та […]
Детальніше ...

Урок мовленнєвого розвитку. Написання твору-опису предмета в художньому стилі. Символи стійкості і нескореності українців

29.06.2022  
Привітання. Вступ. Оголошення мети й теми уроку. – Шановні учні й учениці, хотілося у вас спитати, чи є вас вдома, у квартирі, предмет домашнього вжитку, який вам здається найкрасивішим чи подобається більше за інших? Чи є у вас улюблений предмет меблів або домашнього вжитку? Як ви могли б описати цей предмет одним словом? – Сьогодні ми з […]
Детальніше ...

Вправа «Аналіз вірша Ліни Костенко «Кольорові миші» для використання на уроці української літератури

15.06.2022  
Вправа "Аналіз вірша Ліни Костенко "Кольорові миші" для використання на уроці української літератури у 7 класі є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Авторка: Водяницька Наталія Михайлівна, учителька української мови і літератури Комунального закладу "Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №61 Харківської міської ради Харківської області імені Героя Радянського Союзу І.О. Танкопія".  Мета […]
Детальніше ...

Урок мовленнєвого розвитку. Усний твір-опис тварини в художньому стилі. Бойові котики ЗСУ (частина 1)

09.06.2022  
Привітання. Вступ. Оголошення мети й теми уроку. – Більшість людей на планеті любить тварин. Хтось собачок, котиків, єнотиків, мавпочок, тигриків, ведмедиків, хтось папужок, півників, гусиків, хтось вужиків, удавчиків, хамелеончиків… Маленький Принц з однойменної повісті відомого французького письменника ХХ століття Сент Екзюпері, сказав, що ми несемо відповідальність за тих, кого приручили. – Яка тваринка вам найбільше подобається? – Сьогодні […]
Детальніше ...

Фінансові шахрайства під час війни в інтернеті.

07.06.2022  
Фінансові шахраї вже давно використовують інтернет для виманювання грошей довірливих українців, постійно вдосконалюючи методи психологічного впливу.  А під час активної фази українсько-російської війни  аферисти знайшли ще й додаткові способи «вилучення коштів». Це пов’язано з тим, що значна частина населення України опинилася в скрутному становищі - окупації, евакуації, обстрілах, втратою роботи і відсутності джерел існування. Емоції […]
Детальніше ...

Вправа при вивченні теми «Оплетення великоднього яйця» для використання на занятті гуртку «Вироби з бісеру»

03.06.2022  
Вправа при вивченні теми "Оплетення великоднього яйця" для використання на занятті гуртку "Вироби з бісеру" є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Авторка: Кузнецова Наталя Василівна, керівниця гуртка "Вироби з бісеру" Комунального закладу "Центр дитячої та юнацької творчості №6 Харківської міської ради". Мета вправи/заняття: Поглиблення медіаграмотності вихованців, здатності забезпечувати комфортне перебування у […]
Детальніше ...

Вправа «Упіймай маніпуляцію та пропаганду» для використання на уроці фізики

01.06.2022  
Вправа "Упіймай маніпуляцію та пропаганду" для використання на уроці фізики у 8 класі є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Авторка: Сорока Ірина Анатоліївна, заступник директора з навчально-виховної роботи, вчителька фізики Рівненського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад №14" Рівненської міської ради Рівненської області.  Мета вправи/заняття: формувати […]
Детальніше ...

Нацистська пропаганда як передвісниця рашистської

31.05.2022  
Основні засади нацистської пропаганди були сформовані в роботі А.Гітлера «Майн Кампф» та розширені в діяльності Й.Гебельса, міністра просвіти та пропаганди Третього Рейху. Гітлер надавав великого значення пропаганді, особливо у військовий час. Однією з причин поразки Німеччини у І світовій війні, він називав кращий рівень британської пропаганди, ніж німецької. Це насправді було не так, за розмахом […]
Детальніше ...

Вправа «Цікава новина одним реченням» для використання на уроці української мови

30.05.2022  
Вправа "Цікава новина одним реченням" на тему "Односкладні речення" для використання на уроці української мови у 8 класі є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Авторка: Молдован Віта Іванівна, учителька української мови та літератури Чернівецької ЗОШ №31. Дидактична мета:  вміти складати односкладні речення та визначати їх типи; Розвиваюча мета: розвивати вміння та […]
Детальніше ...

Вправа "Графікан" до оповідання "Скарб" Олекси Стороженка для використання на уроці української літератури

25.05.2022  
Вправа "Графікан" до оповідання Олекси Стороженка для використання на уроці української літератури у 7 класі є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів. Авторка: Білинець Діана Михайлівна, вчителька індивідуального навчання Монастирецького закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Горінчівської сільської ради Закарпатської області.  Мета вправи/заняття: узагальнити та систематизувати знання про прочитаний твір. Доповнити процес […]
Детальніше ...
tagclockmagnifiercrossmenuchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram