info@aup.com.ua
+380 67 372 2733

Вправа “Критичний погляд”

Вправа "Критичний погляд" для використання на уроці мистецтва в 9 класі є вправою-переможницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 9-10 класів.

Авторка: Таранюк Майя Іванівна, вчителька мистецтва КЗ "Вороновицького ліцею". 

Значення реклами зростає у всіх галузях економіки та громадського життя. Суспільна роль полягає в тому, що реклама впливає не лише на формування купівельних переваг, а й на становлення певних стандартів мислення та соціальної поведінки різних верств населення в кожній країні і в світі в цілому. Реклама підтримує й загострює конкуренцію, дозволяючи споживачам товарів розширити їхній вибір.

Істотна частина потенційних покупців одержує інформацію про товари в Інтернеті.  Основна маса відвідувачів Інтернету – відносно молоді люди із середніми і вище середніх доходами, тобто вкрай приваблива для рекламодавців категорія населення. У зв’язку з  карантинними обмеженнями під час епідемії COVID-19,  військовим станом у нашій країні –  частка  покупців через мережу Інтернет постійно збільшується.  

Інтернет вже давно перетворився на рекламне середовище, багато компаній здійснюють просування своєї продукції при безпосередній допомозі Інтернет-реклами. В даний  час, практично кожен вид діяльності, тим чи іншим чином, обов’язково знаходить своє відображення у світовій мережі. Інтернет реклама створила просто незліченну кількість рекламних майданчиків, порталів різноманітної тематики, і багатьох інших ресурсів Інтернет реклами при безпосередній допомозі яких, користувач мережі відшукує необхідну йому інформацію.    

Запропонована вправа допомагає здобувачам освіти навчитися орієнтуватися у світі реклами,  передбачати ризики та уникати шахрайських схем під час покупок через Інтернет.

Вправа «Критичний погляд» розвиває критичне мислення та медіаграмотність; спонукає задуматися  над значенням реклами у нашому житті; навчає правильно сприймати інформацію, «читати поміж рядками»; звертає увагу на важливість фінансової грамотності та знань із прав споживачів.

Мета вправи/заняття:

  • сформувати у здобувачів освіти уявлення про комерційну рекламу (її види, способи поширення та засоби впливу на споживача);
  • звернути увагу на види мистецтва  та  виражальні засоби, які використовуються при створенні реклами; 
  • розвивати уміння оцінювати художню якість створеного цифрового продукту;
  • розвивати медіаграмотність, вміння роботи з різними джерелами інформації;
  • розвивати уміння застосовувати цифрові технології для створення, презентації й популяризації  мистецьких ідей;
  • формувати критичне мислення, вміння висловлювати і аргументувати свою думку, робити висновки. 

Переглянути повну версію вправи можна за посиланням: https://toolbox.medialiteracy.org.ua/toolbox/vprava-krytychnyj-poglyad/

tagclockmagnifiercrossmenuchevron-downarrow-leftarrow-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram