Вправа "Аналіз відеороликів" для використання на уроці хімії у 7 класі є вправою-учасницею Всеукраїнського конкурсу на кращу вправу з інтеграції медіаграмотності для учнів 7-8 класів.
Авторка: Іващенко Наталія Василівна, учителька хімії Миколаївського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ст. №3 Миколаївської міської ради Краматорського району Донецької області.
Мета вправи/заняття: закріпити знання учнів з теми «Фізичні та хімічні явища», удосконалити навички аналізу та систематизації медійної інформації.
Короткий опис вправи, анотація: демонстрація уривків фрагментів художніх фільмів з метою виявлення ознак фізичних або хімічних явищ.
Час необхідний на виконання вправи: до 15 хвилин.
Застосування вправи: на етапі вивчення нового матеріалу та (або) закріплення, уроки хімії в 7 класі за чинною програмою Державного стандарту загальної середньої освіти.
Необхідне обладнання/матеріали: для виконання вправи учасникам необхідні комп’ютери, планшети або телефони з доступом до інтернету (принаймні один на команду у разі групової роботи), мультимедійний проектор для виведення зображення на екран.
Форма/метод роботи: групова, колективна/ інтерактивний.
Детальний опис вправи:
Вправа «Аналіз відеороликів»
Бесіда:
Для закріплення знань пропонується виконати інтерактивну вправу «Фізичні та хімічні явища»
Інтерактивна вправа https://learningapps.org/display?v=prq7xzmpn19
Очікувані результати.
Учень/учениця:
Підсумок / рефлексія за результатами проведення вправи:
Необхідно назвати п’ять відкриттів уроку:
Використані джерела:
Шановні освітяни, якщо ви скористаєтеся вправою для проведення заняття і заповнять коротку анкету-апробацію, отримають електронний сертифікат щодо підвищення кваліфікації.
Ще більше вправ ви зможете знайти у тулбоксі з уроками та вправами , в які інтегровані елементи медіа грамотності АУП. Ці вправи легко застосувати в уже існуючі шкільні та позакласні заняття.